Премини към съдържание

Не е проблем - не знам как да го обясня


totomoto

Препоръчано мнение

Значи в общи линии на около 3000-3200 оборота почва нещо да бучи мисля, че е мотор. Но не съм 100% сигурен (98%). Най-напред ходих да ми проверят гърнетата. Казаха: Няма им нищо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, провери си въздушния филтър. На мен ми бяха сложили филтър с по-тънко тяло и след като го сложих в кутията, тя не го уплътняваше хубаво. И при подаване на газ филтъра вибрираше в кутията поради не доброто му уплътняване. Аз го усещах като все едно се включва турбо, само дето при моя двигател то липсва :icon_blush: Смених филтъра и нещата се оправиха. Опитай с това. Успех! :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, провери си зацепването на ремъците и най-вече на балансиращия вал.

Стана неусетно и изведнъж... има и леко прекъсване на висока предавка и ниска скорост (колата има ГИ и е с нови кабели и свещи). С една дума не върви така "мазно", както преди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стана неусетно и изведнъж... има и леко прекъсване на висока предавка и ниска скорост (колата има ГИ и е с нови кабели и свещи). С една дума не върви така "мазно", както преди.

Щом имаш газов инжекцион, нещата стават по-трудни за диагностициране. Трябва да потърсиш майстор, едва ли някой от нас може да ти даде съвет ей така, от въздуха....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом имаш газов инжекцион, нещата стават по-трудни за диагностициране. Трябва да потърсиш майстор, едва ли някой от нас може да ти даде съвет ей така, от въздуха....

Като е на бензин е същото - може би прекъсването намаля драстично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз имам подобен проблем. Появява се шум при движение със скорост между 80/120 км/час. При мен проблемът е в лагерите на диференциала. И при теб може да е същото - провери дали шумът го има при определена скорост или го има независимо от това на коя скорост си. Ако е вариант 1, то може да е от скоростната кутия (лагери), ако е вариант 2 - то е от диференциала... Това са само предположения. Най-добре посети доказал се майстор. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз имам подобен проблем. Появява се шум при движение със скорост между 80/120 км/час. При мен проблемът е в лагерите на диференциала. И при теб може да е същото - провери дали шумът го има при определена скорост или го има независимо от това на коя скорост си. Ако е вариант 1, то може да е от скоростната кутия (лагери), ако е вариант 2 - то е от диференциала... Това са само предположения. Най-добре посети доказал се майстор. :good:

На около 3200 оборота, независимо от предавката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Появява се на 3200 оборота бучене и леки вибрации, нещо като резонанс.

1. Катализатор да си махал?

2. Ако отговорът е "не", наистина звучи като проблем с ремъците - избягал зъб на балансиращия вал;

3. Възможно е и ангренажния ремък да е изпуснал един или повече зъби, но тогава освен резонанса, щеше да се усеща и забиване на муцуната на колата при определени обороти около 3000, да речем.

Съветът ми е да идеш скоро да ти свалят пластмасовите капаци и да проверят белезите на ангренажния ремък, после на балансьора и ако не от тях, пак ще се мисли...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Катализатор да си махал?

2. Ако отговорът е "не", наистина звучи като проблем с ремъците - избягал зъб на балансиращия вал;

3. Възможно е и ангренажния ремък да е изпуснал един или повече зъби, но тогава освен резонанса, щеше да се усеща и забиване на муцуната на колата при определени обороти около 3000, да речем.

Съветът ми е да идеш скоро да ти свалят пластмасовите капаци и да проверят белезите на ангренажния ремък, после на балансьора и ако не от тях, пак ще се мисли...

Не съм махал катализатора. Ще изпълня препоръките ти, благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...наистина звучи като проблем с ремъците - избягал зъб на балансиращия вал;

3. Възможно е и ангренажния ремък да е изпуснал един или повече зъби, но тогава освен резонанса, щеше да се усеща и забиване на муцуната на колата при определени обороти около 3000, да речем.

Съветът ми е да идеш скоро да ти свалят пластмасовите капаци и да проверят белезите на ангренажния ремък, после на балансьора и ако не от тях, пак ще се мисли...

Ами то и аз това му казах (за балансиращия вал), ама мен не ме слуша... :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...