tcarev Публикувано 14 март 2009 Сподели Публикувано 14 март 2009 1. Kарам с на хюндай лантра бензинова помпа с 1.6 мотора а сега съм с на еклипс мотора 2.0 4г63 1г и искам да попита какъв е дебита на 1.6 и на 2.0 и дали може да остана с тази помпа като се има в предвид че съм с дюзи от 2.0 и регулатор от 2.0. 2. В момената съм с датчика на разпределителния вал от 1.6 има ли някакво значение между датчика на 1.6 и 2.0 и искам да попитам някой знае ли как се настройва защото съм го сваля пък знам че имам значение позицията му http://lantra-project.hit.bg/SSPX0376.jpg това не моя мотор на снимката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tcarev Публикувано 16 март 2009 Автор Сподели Публикувано 16 март 2009 Никой ли не знае, то сигурно помпата на хюндая е като на колт 1.6 16в 89 93' някаде? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 март 2009 Сподели Публикувано 16 март 2009 По 1-я ти въпрос - еднакви са помпите ..............осигуряват 3-3.5 атм. наляганеПо 2-я ти въпрос - също са еднакви ,а позицията й трябва да я установиш със стробоскоп........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tcarev Публикувано 16 март 2009 Автор Сподели Публикувано 16 март 2009 По 1-я ти въпрос - еднакви са помпите ..............осигуряват 3-3.5 атм. наляганеПо 2-я ти въпрос - също са еднакви ,а позицията й трябва да я установиш със стробоскоп........... Благодаря много, а за този стробоскоп какво представлява? Само на майстор ли става настройката и какво значение има дали е настоен или не? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto_yordanov Публикувано 16 март 2009 Сподели Публикувано 16 март 2009 Ами стробоскоп има в сервизите ! Това е една лампа която светва когато се подаде искра на 1-ви цилиндър и има белези на шайбата на коляновия вал и на капака на ремъците !!! Това е ъгълът на изпреварване на запалването !!! Той трябва да е в определени граници !!! До колкото си спомням на мотора 4G63 беше около 7 градуса !!! Това е всичко , но е доста важно !!! Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tcarev Публикувано 16 март 2009 Автор Сподели Публикувано 16 март 2009 Ами стробоскоп има в сервизите ! Това е една лампа която светва когато се подаде искра на 1-ви цилиндър и има белези на шайбата на коляновия вал и на капака на ремъците !!! Това е ъгълът на изпреварване на запалването !!! Той трябва да е в определени граници !!! До колкото си спомням на мотора 4G63 беше около 7 градуса !!! Това е всичко , но е доста важно !!! Поздрави :mitsu-smiley: Благодя, ще го оправим. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 март 2009 Сподели Публикувано 16 март 2009 Предверението е 8 градуса при 750 об./мин................. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.