skaliente Публикувано 4 март 2009 Сподели Публикувано 4 март 2009 Здравейте, колеги! От известно време имам проблем с шума на колата.Поразгледах се и установих,че колектора ми е пукнат.Бих искал да се посъветвам с вас,от къде мога да си намеря горе споменатият колектор,било то втора употреба или нов? Макар,че се съмнявам да открия нов.Пробвах при заварчик,но колекторът не е спукан само отпред,а и отзад по средата.Страхувам се да се пробвам да го свалям и заварявам,понеже болтовете са сериозно клеясали и се страхувам да не го счупя на половина.Освен това и да намеря,незнам старият как ще го махна и дали ще издържат болтовете. Някакви идеи? Благодаря предварително на всички отзовали се! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesko Публикувано 4 март 2009 Сподели Публикувано 4 март 2009 Здравейте колеги! От известно време имам проблем с шума на колата.Поразгледах се и установих,че колектора ми е пукнат.Бих искал да се посъветвам с вас,от къде мога да си намеря горе споменатият колектор,било то втора употреба или нов? Макар,че се съмнявам да открия нов.Пробвах при заварчик,но колекторът не е спукан само отпред,а и отзад по средата.Страхувам се да се пробвам да го свалям и заварявам,понеже болтовете са сериозно клеясали и се страхувам да не го счупя на половина.Освен това и да намеря,незнам старият как ще го махна и дали ще издържат болтовете. Някакви идей? Благодаря предварително на всички отзовали се ! Здравей Колега! Единствения начин да си намериш е по автоморгите. Най Лесно е на mobilen.bg като зададеш параметрите на автомобила. В момента има няколко ударени Колтчета които се предлагат, само че лошото е че всички са ударени отпред и не се знае какво е състоянието на колекторните тръби. Относно до свалянето обилно полей и остави да се понакиснат болтовете с W40, спирачна течност или нещо друго което се използва за борба с ръждата. Доста ще се поизмъчиш, но действай само с качествени инструменти (Гедоре) защото отидат ли главите на болтовете сваляне няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesko Публикувано 4 март 2009 Сподели Публикувано 4 март 2009 Ако не се лъжа ти май беше някъде близо до Пловдив. Сега има едно в АВТОМОРГА ЯПОНСКИ АВТОЧАСТИГолямоконарско шосе 087/8811001; 087/8811002 http://www.japan_avtochasti.mobilen.bg/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skaliente Публикувано 5 март 2009 Автор Сподели Публикувано 5 март 2009 Много благодарности Веско!Намерих един във Варна,Колта е ударен отпред.Звъннах на човека и каза , че колекторът е здрав и го дава за 60 лв. На мен ми се струва разумна цена,вие как мислите ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 5 март 2009 Сподели Публикувано 5 март 2009 Много благодарности Веско!Намерих един във Варна,Колта е ударен отпред.Звъннах на човека и каза , че колекторът е здрав и го дава за 60 лв. На мен ми се струва разумна цена,вие как мислите ?Ти си решаваш в крайна сметка.......Иначе не е проблем да се завари и твоят.....От къде точно около Пловдив си...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skaliente Публикувано 5 март 2009 Автор Сподели Публикувано 5 март 2009 Ти си решаваш в крайна сметка.......Иначе не е проблем да се завари и твоят.....От къде точно около Пловдив си......От Чепеларе съм.А не съм много сигурен,че не е проблем да се завари,понеже положението му е доста сериозно.Кажи ми как ти се струва цената. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 5 март 2009 Сподели Публикувано 5 март 2009 Ми не знам, но на твое място бих пробвал първо със заварка. Така и така ще го сваляш. Вярно е, че се заваря трудно, иска си майсторлък, че е чугунен, но ти си знаеш. Цената - какво да и коментираме, не се обеднява с толкова.... Заварката преди 2 години беше 1лв на сантиметър. 2-3 да е станало - с 10 кинта си готов, но наистина си трябва майстор. Относно свалянето на колекторите - не се безпокой.... Ще излязат като от масло. Това е японска кола, все пак! Материалите са невероятни. Пръсни за всеки случай с ВД 40 и ще излезнат, няма къде да ходят! Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin Sestrimski Публикувано 5 март 2009 Сподели Публикувано 5 март 2009 Здравейте и от мен.Аз имах същия проблем,но го реших със заварка.Колекторът ми е захванат със гайки на топъл двигател се развиха много лесно.Пукнатината беше около 20см.,струваше ми 20лева за заварка.Надявам се да съм бил полезен.Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesko Публикувано 7 март 2009 Сподели Публикувано 7 март 2009 Много благодарности Веско!Намерих един във Варна,Колта е ударен отпред.Звъннах на човека и каза , че колекторът е здрав и го дава за 60 лв. На мен ми се струва разумна цена,вие как мислите ? Здравей! Радвам се че все пак съм успял да помогна. Цената и на мен ми се струва разумна като се вземе в предвид че си спестяваш обиколките да търсиш майстор ако няма добър такъв близо до теб. Другото предимство е че макар и шумна докато ти изпратят новия може да си я караш а ако тръгнеш да я заваряваш не се знае колко време ще отнеме демонтирането,заваряването и повторното монтиране. До колкото си спомням по технология след заваряване на чугун, детайла трябва да се остави да изтива бавно за да не се полоучат напрежения в матеряла и да се спука на ново. Трябва ти много добър заварчик и ако колегата се заеме да ти помогне естествено няма съмнение че ще е много по-изгодно а и като специалист ще напрви всичко много по бързо. Все пак отзивите във форума за него са отлични. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.