MiroKinta Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 Здравейте, не пиша много често, но въпреки това се надявам да ме посъветвате с добро Това е втори такъв лансер който си купувам и честно да ви кажа в момента се двоумя много. Проблема ми е следния, карам си вече година лансерчето, обаче нещо в последно време много ми се налага да го правя. Миналата седмица смених съединителя и семеринга към скоростната кутия, потропват ми биаледчици, есента смених всички тампони на носачите предполагам трябва да се сменят и шарнирчета скоро време, друг проблем срещам и с гарнитурата на картера - смених я и продължава да тече !!! На всичкото отгоре тропат повдигачи според мен и на останалите такива лансери го има същия проблем май. Опуснали са и двата задни амортисьора и гумичките на клапаните също са за смяна. Разбирате ме какъв е проблема. Набутах някакви пари около 1100 лв + газта и колата пак е в отвратително състояние. Искам да ви попитам вас като по разумни надявам се от мен - заслужава ли си да оправя нещата за който съм споменал ?! да очаквам ли други проблеми след като ги сменя по принцип мнението ви за тези лансерчета ?! Мотора е 4g15 чел съм че е що годе добър !!! Стойноста на автомобила сте наясно каква е - около 1500лв и някак няма как да го продам макар, че външния му вид не е чак толкова зле... посъветвайте ме какво да правя ? да продължа ли да се опитвам да имам нормална кола или просто да го вкарам през бартер за 1300 лв и да си взема нещо друго ?! пак японски разбира се Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petyo Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 Здравейте, не пиша много често, но въпреки това се надявам да ме посъветвате с добро Това е втори такъв лансер който си купувам и честно да ви кажа в момента се двоумя много. Проблема ми е следния, карам си вече година лансерчето, обаче нещо в последно време много ми се налага да го правя. Миналата седмица смених съединителя и семеринга към скоростната кутия, потропват ми биаледчици, есента смених всички тампони на носачите предполагам трябва да се сменят и шарнирчета скоро време, друг проблем срещам и с гарнитурата на картера - смених я и продължава да тече !!! На всичкото отгоре тропат повдигачи според мен и на останалите такива лансери го има същия проблем май. Опуснали са и двата задни амортисьора и гумичките на клапаните също са за смяна. Разбирате ме какъв е проблема. Набутах някакви пари около 1100 лв + газта и колата пак е в отвратително състояние. Искам да ви попитам вас като по разумни надявам се от мен - заслужава ли си да оправя нещата за който съм споменал ?! да очаквам ли други проблеми след като ги сменя по принцип мнението ви за тези лансерчета ?! Мотора е 4g15 чел съм че е що годе добър !!! Стойноста на автомобила сте наясно каква е - около 1500лв и някак няма как да го продам макар, че външния му вид не е чак толкова зле... посъветвайте ме какво да правя ? да продължа ли да се опитвам да имам нормална кола или просто да го вкарам през бартер за 1300 лв и да си взема нещо друго ?! пак японски разбира се Карай си лансера :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroKinta Публикувано 3 март 2009 Автор Сподели Публикувано 3 март 2009 караи си лансера :icon_rock: току що направих следните сметки: гумички на клапаните - 40 лв + смянатаамортисьори 2 бр. задни - 200 лв + смяната ( tokiko )повдигачи - 50 лв + работатадистрибуторна капачка - 30 лв + кабел към бобинатагоривен и въздушен филтър - 50 лв проблема с картера - 50 лв (сваляне и поставяне на нова гарнитура + силикон)заден калник - деруга с ключ много гадно изглежда - 50 лв + работатапредна престилка - 60 лв с боядисването и поставянето масло и маслен филтър - 50 лв ходова част - 100 лв + работатаизпарител за газовата уредба - 60 лв ( моментния е за смяна) Това са точно 740 лв .... чудя се просто най-сериозно дали изобщо да влизам в този филм petyo ... какво би казал след изброеното :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 Дай малко повече информация за колата/модел, година/ и пиши от къде си..Иначе как да те пратим на доктор?Може и някоя снимчица.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroKinta Публикувано 3 март 2009 Автор Сподели Публикувано 3 март 2009 Дай малко повече информация за колата/модел, година/ и пиши от къде си..Иначе как да те пратим на доктор?Може и някоя снимчица.. От Враца съм ... Колата е 89 година модела е лансер мотора е 1.5 пълна инжекция 4g15 се води. Относно докторите те тук просто нямат край. Немога да преценя какво да правя по скоро Описаната по горе ситуация не е много ведра за мен Снимки ще кача утре няма проблем просто в момента не съм го снимал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 Честно казано, този модел лансер е доста издържлив. Проблемите му са основно по ходовата част. Притежавам такъв. Съветвам те да се свържеш с Пламен/DJ Tymbi/, можеш да му пишеш ТУК. Намира се в София. Уговори си среща и го закарай на преглед. На 100 км е от теб.Ще спечелиш двойно:-Ако си заслужава усилията, ремонта ще бъде извършен перфектно и то на "вътрешни цени" - нали си :mitsu-smiley: фен.-Ако не си заслужава, ще си вътре само с горивото до София, но после няма да те гризе съмнението - добре ли си сторил, като си се отървал от автомобила.......................Лично аз мисля, че нещата са поправими. Като информация ще ти кажа, че моят харчи 6-6.5 литра газ извън града. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroKinta Публикувано 3 март 2009 Автор Сподели Публикувано 3 март 2009 Честно казано, този модел лансер е доста издържлив. Проблемите му са основно по ходовата част. Притежавам такъв. Съветвам те да се свържеш с Пламен/DJ Tymbi/, можеш да му пишеш ТУК. Намира се в София. Уговори си среща и го закарай на преглед. На 100 км е от теб.Ще спечелиш двойно:-Ако си заслужава усилията, ремонта ще бъде извършен перфектно и то на "вътрешни цени" - нали си :mitsu-smiley: фен.-Ако не си заслужава, ще си вътре само с горивото до София, но после няма да те гризе съмнението - добре ли си сторил, като си се отървал от автомобила.......................Лично аз мисля, че нещата са поправими. Като информация ще ти кажа, че моят харчи 6-6.5 литра газ извън града. :good: Мерси за насоката, моето возило и твоето нямат много общо, поне на пръв поглед доста лъскава красавица си имаш А относно този човек - за него съм чувал и знам, че преценява нещата много... ще му пиша и евентуално ще се разберем с него какво точно ще правим... дано да ме зарадва Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 Колега, само градско ли караш? Предполагам, че си позабавил в началото смяната на някои от нещата и врачанските кратери по улиците са довършили останалото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sebulba Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 Здравейте, не пиша много често, но въпреки това се надявам да ме посъветвате с добро Това е втори такъв лансер който си купувам и честно да ви кажа в момента се двоумя много. Проблема ми е следния, карам си вече година лансерчето, обаче нещо в последно време много ми се налага да го правя. Миналата седмица смених съединителя и семеринга към скоростната кутия, потропват ми биаледчици, есента смених всички тампони на носачите предполагам трябва да се сменят и шарнирчета скоро време, друг проблем срещам и с гарнитурата на картера - смених я и продължава да тече !!! На всичкото отгоре тропат повдигачи според мен и на останалите такива лансери го има същия проблем май. Опуснали са и двата задни амортисьора и гумичките на клапаните също са за смяна. Разбирате ме какъв е проблема. Набутах някакви пари около 1100 лв + газта и колата пак е в отвратително състояние. Искам да ви попитам вас като по разумни надявам се от мен - заслужава ли си да оправя нещата за който съм споменал ?! да очаквам ли други проблеми след като ги сменя по принцип мнението ви за тези лансерчета ?! Мотора е 4g15 чел съм че е що годе добър !!! Стойноста на автомобила сте наясно каква е - около 1500лв и някак няма как да го продам макар, че външния му вид не е чак толкова зле... посъветвайте ме какво да правя ? да продължа ли да се опитвам да имам нормална кола или просто да го вкарам през бартер за 1300 лв и да си взема нещо друго ?! пак японски разбира се Карай си Лансера ! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroKinta Публикувано 3 март 2009 Автор Сподели Публикувано 3 март 2009 Караи си Лансера ! :mitsu-smiley: Колеги ... проблема мисля, че е уреден горе долу предлагат ми colt 97 година, син, 1.6 90 кончета със същите екстри за 2500 лв... мисля, че офертата е добра и ще изчакам малко, да събера парички и да си го взема. А до тогава ще си карам лансерчето, поне е в движение и мисля да спра да набутвам пари в него. Неможе да искам да направя кола 89 година и да хвърля по нея е така 1000 лв при условие, че ако я набутам нея и още 1300-1400 ще карам с 8 години по нов автомобил от любимата ми марка :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 4 март 2009 Сподели Публикувано 4 март 2009 Колта печели единствено с това, че е с 7 години по-млад. Иначе, като го вземеш и за него ще трябва да хвърлиш някой лев. Може би около 5-600лв. Щото за 2500 няма де е в цветущо здраве.Отделно разхода ще ти скочи с 30-35%. За справка, виж съответните теми в раздел "Колт".Моят съвет е:-Направи консултация с Пламен, на място с лансера. Да се види мотора как е. Обикновено, живота му е около/до 750 000 км. Отделно да се прецени като цяло, евентуален ремонт по ходовата част. Така ще имаш вярна и точна представа за състоянието на автомобила.-Пак казвам, в автомобил за 2500 ще трябва доста да се вложи, за да получиш сигурност - когато го управляваш.-Като проекция в бъдещето, поизчакай малко - през това време посъбери парички и се мятай на по-младо :mitsu-smiley: Желая ти успех. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mycynata Публикувано 10 март 2009 Сподели Публикувано 10 март 2009 Честно казано, този модел лансер е доста издържлив. Проблемите му са основно по ходовата част. Притежавам такъв. Съжелявам за спама, но просто не можах да се сдържа и да не отбележа удивителната прилика между Мицковците ни Visit My Website Visit My Website А и още по невероятната прилика между касетофоните ниVisit My WebsiteVisit My Website Сега по темата, според мен това е железен автомобил и заслужава да се отделят малко сретства за него. Така че колегаMiroKinta дай още някое лефче за Лансерчето и си го карай с кеф после, защото те и без това са застрашен вид вече (специално тази модификация). :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 10 март 2009 Сподели Публикувано 10 март 2009 :mitsu-smiley: Автомобила е ПЕРФЕКТЕН ! :icon_clap: Моят го имам от 2004 г , навъртял съм му над 90 000 км.! Като го купих / от Враца / му смених компа. Карал съм го по Приднестровските пътища / участък от 100 м. има 300-400 дупки !!! / 70 км със скорост 30-40 км/ч . Като се върнах, предницата не бе мръднала !!! :icon_dance: Сменил съм за тези километри гумички на клапани , накрайник десен, маншон, стартер. Ангренажен ремък и консумативи. Сложих и газова уредба. Разхода е невероятно нисък ! Скорост 120-130 - 6,00- 6,3/100, градско от 6,9 до 8,5/100 ! В момента го боядисвам и ще го скъсам от каране ! Искам да видя моторът колко ще издържи ! Максимално съм го карал със 180 км , трима души вътре и си държи скоростта на 5 000 оборота. Съветът ми е сам да си прецениш, НО : Замени го за по-новият Лансер ! Гледай автомобилът ти да е с по-високо ниво на ПАСИВНА БЕЗОПАСТНОСТ . Времето налага това. УСПЕХ !!! :icon_rock: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroKinta Публикувано 16 март 2009 Автор Сподели Публикувано 16 март 2009 :mitsu-smiley: Автомобила е ПЕРФЕКТЕН ! :icon_clap: Моят го имам от 2004 г , навъртял съм му над 90 000 км.! Като го купих / от Враца / му смених компа. Карал съм го по Приднестровските пътища / участък от 100 м. има 300-400 дупки !!! / 70 км със скорост 30-40 км/ч . Като се върнах, предницата не бе мръднала !!! :icon_dance: Сменил съм за тези километри гумички на клапани , накрайник десен, маншон, стартер. Ангренажен ремък и консумативи. Сложих и газова уредба. Разхода е невероятно нисък ! Скорост 120-130 - 6,00- 6,3/100, градско от 6,9 до 8,5/100 ! В момента го боядисвам и ще го скъсам от каране ! Искам да видя моторът колко ще издържи ! Максимално съм го карал със 180 км , трима души вътре и си държи скоростта на 5 000 оборота. Съветът ми е сам да си прецениш, НО : Замени го за по-новият Лансер ! Гледай автомобилът ти да е с по-високо ниво на ПАСИВНА БЕЗОПАСТНОСТ . Времето налага това. УСПЕХ !!! :icon_rock: :mitsu-smiley: Брат карал съм го с 200 от Враца до Мездра. 20 км мисля, че е някаде. Ама с тия 13-ки е много нестабилно при подобна скорост. Между другото онзи ден пак го ударих, отзад престилката е пострадала. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho Публикувано 5 януари 2010 Сподели Публикувано 5 януари 2010 Пич този Лансер 4Г15 на снимката го имаме от 91ва година (произведен е април 90 - взехме го от Австрия на 15 000 км)! Повярвай ми - струва си ! Моя е на 165 000 км и за туй време са сменяни - шарнири (70лв), тампони на стабилизираща щанга (35лв), биалетки (2 пъти по мое мнение най-слабата им част)(100лв), температурен датчик (60 лв), термостат (35лв) , гумички на клапаните(наскоро) (50лв), свещи NGK (60лв), сега предстои да сменя задните амортесьори ама чакам дядо от Германия да ми докара истински Каяба с всичко ама ще са към 550-600 лв ... Така че смятай ... за 19 години 500 лв + 600 малко ли е или много и дали си струва. За мен лично отговора е ясен и не бих го заменил още няколко годинки за нов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dante Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 Колега, и аз съм със същия Лансър, и окачването наистина си иска поддържането, но като цяло нямам грам забележка и е страхотна кола!!!! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.