Премини към съдържание

Lancer 1.5 12v ...


Препоръчано мнение

Здравейте, не пиша много често, но въпреки това се надявам да ме посъветвате с добро :) Това е втори такъв лансер който си купувам и честно да ви кажа в момента се двоумя много. Проблема ми е следния, карам си вече година лансерчето, обаче нещо в последно време много ми се налага да го правя. Миналата седмица смених съединителя и семеринга към скоростната кутия, потропват ми биаледчици, есента смених всички тампони на носачите предполагам трябва да се сменят и шарнирчета скоро време, друг проблем срещам и с гарнитурата на картера - смених я и продължава да тече !!! На всичкото отгоре тропат повдигачи според мен и на останалите такива лансери го има същия проблем май. Опуснали са и двата задни амортисьора и гумичките на клапаните също са за смяна. Разбирате ме какъв е проблема. Набутах някакви пари около 1100 лв + газта и колата пак е в отвратително състояние. Искам да ви попитам вас като по разумни надявам се от мен - заслужава ли си да оправя нещата за който съм споменал ?! да очаквам ли други проблеми след като ги сменя по принцип мнението ви за тези лансерчета ?! Мотора е 4g15 чел съм че е що годе добър !!! Стойноста на автомобила сте наясно каква е - около 1500лв и някак няма как да го продам макар, че външния му вид не е чак толкова зле... посъветвайте ме какво да правя ? да продължа ли да се опитвам да имам нормална кола или просто да го вкарам през бартер за 1300 лв и да си взема нещо друго ?! пак японски разбира се :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, не пиша много често, но въпреки това се надявам да ме посъветвате с добро :) Това е втори такъв лансер който си купувам и честно да ви кажа в момента се двоумя много. Проблема ми е следния, карам си вече година лансерчето, обаче нещо в последно време много ми се налага да го правя. Миналата седмица смених съединителя и семеринга към скоростната кутия, потропват ми биаледчици, есента смених всички тампони на носачите предполагам трябва да се сменят и шарнирчета скоро време, друг проблем срещам и с гарнитурата на картера - смених я и продължава да тече !!! На всичкото отгоре тропат повдигачи според мен и на останалите такива лансери го има същия проблем май. Опуснали са и двата задни амортисьора и гумичките на клапаните също са за смяна. Разбирате ме какъв е проблема. Набутах някакви пари около 1100 лв + газта и колата пак е в отвратително състояние. Искам да ви попитам вас като по разумни надявам се от мен - заслужава ли си да оправя нещата за който съм споменал ?! да очаквам ли други проблеми след като ги сменя по принцип мнението ви за тези лансерчета ?! Мотора е 4g15 чел съм че е що годе добър !!! Стойноста на автомобила сте наясно каква е - около 1500лв и някак няма как да го продам макар, че външния му вид не е чак толкова зле... посъветвайте ме какво да правя ? да продължа ли да се опитвам да имам нормална кола или просто да го вкарам през бартер за 1300 лв и да си взема нещо друго ?! пак японски разбира се :)

Карай си лансера :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

караи си лансера :icon_rock:

 

току що направих следните сметки:

 

гумички на клапаните - 40 лв + смяната

амортисьори 2 бр. задни - 200 лв + смяната ( tokiko )

повдигачи - 50 лв + работата

дистрибуторна капачка - 30 лв + кабел към бобината

горивен и въздушен филтър - 50 лв

проблема с картера - 50 лв (сваляне и поставяне на нова гарнитура + силикон)

заден калник - деруга с ключ много гадно изглежда - 50 лв + работата

предна престилка - 60 лв с боядисването и поставянето

масло и маслен филтър - 50 лв

ходова част - 100 лв + работата

изпарител за газовата уредба - 60 лв ( моментния е за смяна)

 

 

Това са точно 740 лв .... чудя се просто най-сериозно дали изобщо да влизам в този филм :) petyo ... какво би казал след изброеното :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дай малко повече информация за колата/модел, година/ и пиши от къде си..

Иначе как да те пратим на доктор?

Може и някоя снимчица..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дай малко повече информация за колата/модел, година/ и пиши от къде си..

Иначе как да те пратим на доктор?

Може и някоя снимчица..

 

 

От Враца съм ... Колата е 89 година модела е лансер мотора е 1.5 пълна инжекция 4g15 се води. Относно докторите те тук просто нямат край. Немога да преценя какво да правя по скоро :) Описаната по горе ситуация не е много ведра за мен :) Снимки ще кача утре няма проблем просто в момента не съм го снимал

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, този модел лансер е доста издържлив. Проблемите му са основно по ходовата част. Притежавам такъв.

Съветвам те да се свържеш с Пламен/DJ Tymbi/, можеш да му пишеш ТУК. Намира се в София. Уговори си среща и го закарай на преглед. На 100 км е от теб.

Ще спечелиш двойно:

-Ако си заслужава усилията, ремонта ще бъде извършен перфектно и то на "вътрешни цени" - нали си :mitsu-smiley: фен.

-Ако не си заслужава, ще си вътре само с горивото до София, но после няма да те гризе съмнението - добре ли си сторил, като си се отървал от автомобила..

.....................

Лично аз мисля, че нещата са поправими. Като информация ще ти кажа, че моят харчи 6-6.5 литра газ извън града. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, този модел лансер е доста издържлив. Проблемите му са основно по ходовата част. Притежавам такъв.

Съветвам те да се свържеш с Пламен/DJ Tymbi/, можеш да му пишеш ТУК. Намира се в София. Уговори си среща и го закарай на преглед. На 100 км е от теб.

Ще спечелиш двойно:

-Ако си заслужава усилията, ремонта ще бъде извършен перфектно и то на "вътрешни цени" - нали си :mitsu-smiley: фен.

-Ако не си заслужава, ще си вътре само с горивото до София, но после няма да те гризе съмнението - добре ли си сторил, като си се отървал от автомобила..

.....................

Лично аз мисля, че нещата са поправими. Като информация ще ти кажа, че моят харчи 6-6.5 литра газ извън града. :good:

 

 

Мерси за насоката, моето возило и твоето нямат много общо, поне на пръв поглед :) доста лъскава красавица си имаш :) А относно този човек - за него съм чувал и знам, че преценява нещата много... ще му пиша и евентуално ще се разберем с него какво точно ще правим... :) дано да ме зарадва :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, само градско ли караш? Предполагам, че си позабавил в началото смяната на някои от нещата и врачанските кратери по улиците са довършили останалото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, не пиша много често, но въпреки това се надявам да ме посъветвате с добро :) Това е втори такъв лансер който си купувам и честно да ви кажа в момента се двоумя много. Проблема ми е следния, карам си вече година лансерчето, обаче нещо в последно време много ми се налага да го правя. Миналата седмица смених съединителя и семеринга към скоростната кутия, потропват ми биаледчици, есента смених всички тампони на носачите предполагам трябва да се сменят и шарнирчета скоро време, друг проблем срещам и с гарнитурата на картера - смених я и продължава да тече !!! На всичкото отгоре тропат повдигачи според мен и на останалите такива лансери го има същия проблем май. Опуснали са и двата задни амортисьора и гумичките на клапаните също са за смяна. Разбирате ме какъв е проблема. Набутах някакви пари около 1100 лв + газта и колата пак е в отвратително състояние. Искам да ви попитам вас като по разумни надявам се от мен - заслужава ли си да оправя нещата за който съм споменал ?! да очаквам ли други проблеми след като ги сменя по принцип мнението ви за тези лансерчета ?! Мотора е 4g15 чел съм че е що годе добър !!! Стойноста на автомобила сте наясно каква е - около 1500лв и някак няма как да го продам макар, че външния му вид не е чак толкова зле... посъветвайте ме какво да правя ? да продължа ли да се опитвам да имам нормална кола или просто да го вкарам през бартер за 1300 лв и да си взема нещо друго ?! пак японски разбира се :)

 

Карай си Лансера ! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Караи си Лансера ! :mitsu-smiley:

 

 

Колеги ... проблема мисля, че е уреден горе долу :) предлагат ми colt 97 година, син, 1.6 90 кончета със същите екстри за 2500 лв... мисля, че офертата е добра и ще изчакам малко, да събера парички и да си го взема. А до тогава ще си карам лансерчето, поне е в движение и мисля да спра да набутвам пари в него. Неможе да искам да направя кола 89 година и да хвърля по нея е така 1000 лв при условие, че ако я набутам нея и още 1300-1400 ще карам с 8 години по нов автомобил от любимата ми марка :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колта печели единствено с това, че е с 7 години по-млад.

Иначе, като го вземеш и за него ще трябва да хвърлиш някой лев. Може би около 5-600лв. Щото за 2500 няма де е в цветущо здраве.

Отделно разхода ще ти скочи с 30-35%. За справка, виж съответните теми в раздел "Колт".

Моят съвет е:

-Направи консултация с Пламен, на място с лансера. Да се види мотора как е. Обикновено, живота му е около/до 750 000 км. Отделно да се прецени като цяло, евентуален ремонт по ходовата част. Така ще имаш вярна и точна представа за състоянието на автомобила.

-Пак казвам, в автомобил за 2500 ще трябва доста да се вложи, за да получиш сигурност - когато го управляваш.

-Като проекция в бъдещето, поизчакай малко - през това време посъбери парички и се мятай на по-младо :mitsu-smiley:

Желая ти успех. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, този модел лансер е доста издържлив. Проблемите му са основно по ходовата част. Притежавам такъв.

 

Съжелявам за спама, но просто не можах да се сдържа и да не отбележа удивителната прилика между Мицковците ни Visit My Website

Visit My Website

 

А и още по невероятната прилика между касетофоните ни

Visit My Website

Visit My Website

 

 

Сега по темата, според мен това е железен автомобил и заслужава да се отделят малко сретства за него. Така че колега

MiroKinta дай още някое лефче за Лансерчето и си го карай с кеф после, защото те и без това са застрашен вид вече (специално тази модификация). :drive: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Автомобила е ПЕРФЕКТЕН ! :icon_clap: Моят го имам от 2004 г , навъртял съм му над 90 000 км.! Като го купих / от Враца / му смених компа. Карал съм го по Приднестровските пътища / участък от 100 м. има 300-400 дупки !!! / 70 км със скорост 30-40 км/ч . Като се върнах, предницата не бе мръднала !!! :icon_dance: Сменил съм за тези километри гумички на клапани , накрайник десен, маншон, стартер. Ангренажен ремък и консумативи. Сложих и газова уредба. Разхода е невероятно нисък ! Скорост 120-130 - 6,00- 6,3/100, градско от 6,9 до 8,5/100 ! В момента го боядисвам и ще го скъсам от каране ! Искам да видя моторът колко ще издържи ! Максимално съм го карал със 180 км , трима души вътре и си държи скоростта на 5 000 оборота. Съветът ми е сам да си прецениш, НО : Замени го за по-новият Лансер ! Гледай автомобилът ти да е с по-високо ниво на ПАСИВНА БЕЗОПАСТНОСТ . Времето налага това. УСПЕХ !!! :icon_rock: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Автомобила е ПЕРФЕКТЕН ! :icon_clap: Моят го имам от 2004 г , навъртял съм му над 90 000 км.! Като го купих / от Враца / му смених компа. Карал съм го по Приднестровските пътища / участък от 100 м. има 300-400 дупки !!! / 70 км със скорост 30-40 км/ч . Като се върнах, предницата не бе мръднала !!! :icon_dance: Сменил съм за тези километри гумички на клапани , накрайник десен, маншон, стартер. Ангренажен ремък и консумативи. Сложих и газова уредба. Разхода е невероятно нисък ! Скорост 120-130 - 6,00- 6,3/100, градско от 6,9 до 8,5/100 ! В момента го боядисвам и ще го скъсам от каране ! Искам да видя моторът колко ще издържи ! Максимално съм го карал със 180 км , трима души вътре и си държи скоростта на 5 000 оборота. Съветът ми е сам да си прецениш, НО : Замени го за по-новият Лансер ! Гледай автомобилът ти да е с по-високо ниво на ПАСИВНА БЕЗОПАСТНОСТ . Времето налага това. УСПЕХ !!! :icon_rock: :mitsu-smiley:

 

 

Брат карал съм го с 200 от Враца до Мездра. 20 км мисля, че е някаде. Ама с тия 13-ки е много нестабилно при подобна скорост. Между другото онзи ден пак го ударих, отзад престилката е пострадала. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

Пич този Лансер 4Г15 на снимката го имаме от 91ва година (произведен е април 90 - взехме го от Австрия на 15 000 км)! Повярвай ми - струва си ! Моя е на 165 000 км и за туй време са сменяни - шарнири (70лв), тампони на стабилизираща щанга (35лв), биалетки (2 пъти по мое мнение най-слабата им част)(100лв), температурен датчик (60 лв), термостат (35лв) , гумички на клапаните(наскоро) (50лв), свещи NGK (60лв), сега предстои да сменя задните амортесьори ама чакам дядо от Германия да ми докара истински Каяба с всичко ама ще са към 550-600 лв ... Така че смятай ... за 19 години 500 лв + 600 малко ли е или много и дали си струва. За мен лично отговора е ясен и не бих го заменил още няколко годинки за нов

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колега, и аз съм със същия Лансър, и окачването наистина си иска поддържането, но като цяло нямам грам забележка и е страхотна кола!!!! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...