Премини към съдържание

Bundy

Потребител
  • От него общо

    26
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Bundy's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Bundy

    Цена на ремък?

    Значи 260лв са ми чарколяците само, качествени. Да не купувам други освен от Ратола, така ли? Почнаха да се намират средства и има голям шанс да спра продажбата на колата и искам да й сменя ремъка, все пак си е рисковано. То на 121 000 км е сменян, сега е на 165 000 км не е страшно, но за 300лв не си струва икономията. Мерси колеги за инфото!
  2. Bundy

    Цена на ремък?

    Колеги, колко струва ремъка и ремъка с ролките? В темата има комплект смяна 350лв, но частите не намерих каква цена са. Двигателя е 2,5 V6 98г.
  3. То е ясно, че няма да е тоя галант, но съм купувал кола с номер К и искам да кажа, че всичко, което беше пипано от местните майстори беше толкова некадърно и с ментета части направено, че никога не бих повторил кола с К. Най-хубавото беше, че бяха прецакали настройката на ГНП-то и колата хич не работеше, което беше отразено и в цената, а ремонта беше за 5мин и 0лв
  4. Bundy

    Тропане в двигател

    Не е ли нормално щом колата е с повдигачи да се чува тропане? Те нали имат някакъв луфт.
  5. Bundy

    2,5 V6 много въпроси?

    http://www.snimka.bg/album.php?album_id=32...mp;pid=10884594 - това е звяра, днес го изкарах. Тези дни ще го измия и пак ще го снимам. Не беше ваден от месец поне, горкия
  6. Колеги, вие си купувате коли за да ги ремонтирате или за да ги карате? До колкото знам, на типтроника се сменя масло и филтри на 90 000 и друго не се пипа, ръчните скорости единственият им + е, че колата получава повечко мощ на гумите и до там. Типтроника не го сменям за ръчни, та ако ще 1 мил. да му е ремонта. А и защо ремонт, толкова коли има размазани със сигурност ще се намери цяла кутия тъничко. Определено 1 глас за типтроника. Ама пак да питам, защо трябва да се разваля каквото и да е на колата? Купува се, гледа се да е здрава, поддържана и се кара и ако е 2.5 с типтроник не само вози, ами и доставя удоволствие. То не съм запознат, но колко струва смяна на съединител комплект за 2.5 двигател?
  7. Bundy

    Кола от Германия

    В Германия се купуват номера (червени) 140 евро е всичко. 30 евро са всички винетки, 20-30 евро подкупи на румънските полицаи, 10 евро на митничаря, 40 евро ферибот, 200лв екотакса, 80лв номера и т.н. Превод не се изисква, с червени номера може през Сърбия да се мине, което е за препоръчване. 200-300 евро за гориво.
  8. Bundy

    Звука на V6

    Според мен Форд-а звучи като кола без заглушителни гърнета, тоест гадно. 0887614326 - Ники. Той може да ти направи каквото ти скимне по ауспуха, на Тойота Селика вадеше огън от ауспуха, много е добър. Кажи му, че Ради те праща. Със сигурност по-добър звук ще извади от това боботещо чудо, то номера е да вади звук като се изфорсира, а при нормално каране да е тих и само да загатва за 6-те цилиндъра.
  9. Bundy

    2,5 V6 много въпроси?

    Aми всеки ден, когато е хубаво времето, мога да го изкарам. Живея срещу СФА Люлин до "О'Шипка" точно. Пиши едно Л.С. да съм тук и заповядай. Аз съм с типтроника, но предполагам е същото, за което казваш. Другата седмица ще го погледне Пламен, да каже има ли нещо за ремонт по зверчето
  10. Bundy

    2,5 V6 много въпроси?

    Днес изкарах звяра Даже беше със свален покрив При стабилно настъпване даде 18л/100км, после занулих и даде 11л/100км нормално каране, заедно с другите коли. При паркиране в гаража чух, че като се превключват скоростите има някакъв звук, нещо от рода на машинка някаква, така ли трябва да е? Ако е добро времето, ще я закарам тези дни при Пламен. Дано успея да наместя финансите и да не се продава колата.
  11. Колеги, в цяла Европа колите 2-ра ръка се продават СЪС и БЕЗ гаранция. Колите по автокъщите на турци, сърби и тем подобни са без гаранция, но и на по-ниски цени. Немските автокъщи са СЪС гаранция и съответно по-скъпи (както и моята). Гаранцията може да бъде и 1г. Аз съм сигурен обаче, че ако колегата продавач сложи 1000лв. отгоре и пише 6 месеца гаранция, няма нито един да му се обади. Аз моята я купих по-скъпичко, но не съжалявам (въпреки, че е докарана за продажба). Оказа се, че е с чисто нов покрив, оригинален, което е над 3000лв., а цената й беше с 500Е някъде повече. Отделно навъртя 3000км из Европа без ядове. За кола без гаранция свалена от автовоза, е все едно котка в торба, никой на никого не може да се сърди. Ако колегата е казал: "Гарантирам ти, че е перфектна и до 6 месеца каквото и да изтропа, е мой проблем" е друг въпроса.
  12. Bundy

    Вещ в занаята

    Ако не си дал много газ, поне аз, не разбирам въобще кога се сменят скоростите на типтроника. А когато е в ръчен режим само по надписа на таблото виждам кога е превключило. Понеже знам за какво става въпрос за Мерцедеса и превключването, все едно на Газ-ка се сменят скоростите с междинен съединител Е тук няма нищо общо. Аз съм с братовчед на :mitsu-smiley: Не знам как е 2.0, ама 2.5 с типтроник е много добра машина. Можеш да си я караш само и да слушаш как бръмчи и да се кефиш на скоростите. Още 1 глас за 2.5 типтроник.
  13. Bundy

    2,5 V6 много въпроси?

    Някои път, ако се събирате на по бира, ще дойда да го видите. А и ми е интересно да разгледам Галанта. Клиренса е много малък на Крайслера. Този е с всичко, което може да има Крайслер кабрио, за това е с борд компютър и други екстри. Баджанака има обикновен Стратус 2.0 и има огромни разлики. Надявам се да е с качеството на Мицубиши, а не на Крайслер, че определено имат доста "хляб да ядат" То аз и за това го взех, че е с Мицубиши двигател и скорости, а и други неща. Този 2.0 на Крайслер по мое мнение е доста куц и като мощност, и като качество, но като разбрах че е Мицубиши го поръчах. То реално както казваш колега е Мицубиши Галант кабрио, с Крайслер Стратус има малко прилики.
  14. Bundy

    2,5 V6 много въпроси?

    Ето кой не чете темата Колега колата е Крайслер кабрио, сглобен на базата на Галант и доколкото разбирам на американски такъв. Странното е, че по каталози окачването излиза едно и също за Крайслера, Галанта, Еклипса и доста други. Но тези коли, които виждам в България не са с такова окачване, явно има американски и евро Галанти. Друго странно е, че Галант от 98-99г не е с типтроник като моя, а по-новите Галанти са. Явно Мицубиши са тествали на Крайслер. Доколкото разбрах завода е в Илиноис и бълва огромен набор от машини. А въпросния мой Крайслер пък е сглобяван в Холандия. Та се получава японска механика, произведена в САЩ, сглобена в Холандия
  15. Bundy

    2,5 V6 много въпроси?

    Бордовия компютър показва такива стойности. Предполагам не са кои знае колко верни, но ще я видя, като я подкарам стабилно. Напролет ще си покаже, макар че за тази кола разхода не е от значение. Тя е да ми доставя удоволствие!!!
×
×
  • Създаване...