Премини към съдържание

goshko:)

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Горна Оряховица

goshko:)'s Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Кабелите са чисто нови (както и свещите), комутаторът беше сдал багажа и го смених с изправен, бобините са тествани и са изправни. Утре ще почистя дросела и пак ще тествам.
  2. Ама пост ли написах :D Откачих ЕКУ-то, отворих го - свети като ново. Измерих съпротивлението на стъпковия двигател - всичко в норма.
  3. Преди седмица смених съмнителния J722T с друг и всичко заработи както преди ... до вчера :D Пак същата работа - карам си на прав и равен път с ниска скорост, превключвам предавка и двигателят угасва. Първия път запали веднага и си работи нормално. След няма и 5 минути ми угасна на кръстовище. Паля, запалва с мъка, оборотите плавно падат за 2-3 секунди и угасва. Паля, рекох да поддържам с газ - угасва. Паля, натискам газта докрай и угасва все едно изобщо не давам газ. Няколко пъти вадя ключа, слагам го, изключвам имобилайзера, опитвам се да паля, ту не пали, ту пали сякаш пак като на 2 цилиндъра. Отварям капака, не виждам нищо нередно. Разбутах кабелите, паля и запали нормално. Казах си "това е твоят шанс, човече", метнах се и към дома. Като я паркирах пробвах няколко пъти да паля и си пали без проблеми, но не смея да карам нанякъде, че ако ми угасне на средата на кръстовище в бесен трафик ... Имам чувството, че имобилайзерът се опитва да угаси двигателя. ЕКУ-то също ме съмнява. Дори акумулаторът (преди месец си карам нормално, спирам, гася, след 5 минути рекох да запаля - не ще; меря го - уж има ток; че запалих с друг акумулатор; заредих го и оттогава си държи както трябва). Не се съмнявам само в двигателя за обороти на празен ход, защото гасне дори когато аз давам газ (иначе има известни колебания в оборотите на празен ход, падат до 500, дори и надолу, но за няколко секунди се стабилизират на 900, предполагам е по-скоро датчика за температурата). Дали пък газаджията да е разбутал някакви настройки, но двигателят винаги пали на бензин и обръща на газ автоматично. Симптомите са същите, дори и по-зле, и докато преди се разминах със смяна на J722T (а тъй като навярно основният проблем е другаде, предполагам е прехвърлен на J722T, който от своя страна е действал временно като буфер и го е отнесъл и сега с друг се държи добре, до вчера де :D ), сега кой знае какво ще има да става. За мене в случая най-странните неща са, че го прави когато си махна крака от газта и то когато си иска.
  4. Решението освен просто се оказа и временно :D Проверихме свещите, кабелите и бобините и по всичко изглежда, че са изправни. Понякога заработва на 4 цилиндъра, работи няколко секунди и 1-ви и 4-ти спират. Стигнахме до извода, че проблемът е в подаването на ток към бобините, но въпросът е къде точно и как да се отстрани?
  5. Коничиуа, колеги (Искам да споделя с вас какъв проблем ме връхлетя и как го решихме. Отварям отделна тема защото не намерих тема с точно същия проблем, ако съм с грешка значи моята тема е за изтриване.) Вчера както си карам по равно с 40 км/ч на трета предавка рекох да включа втора и двигателят угасна. Аз паля, той не пали, аз пак паля, той пак не пали. С 300 мъки запали, ужасен звук, колата едва върви на втора. Събрах техническата комисия, чудихме се какво може да е, ровихме се из форума и обмисляхме какви ли не варианти - свещи, кабели, бобини, стъпково двигателче, имобилайзер ... разкачаме кабелите за 1-ви и 4-ти цилиндър, двигателят пали и държи 300 оборота, значи работи само на 2-ри и 3-ти цилиндър. Разкачихме всички кабели, закачихме ги пак и двигателят си работи както преди, както се казва - мърка. Решението се оказа пределно просто Сайонара
×
×
  • Създаване...