Преди седмица смених съмнителния J722T с друг и всичко заработи както преди ... до вчера :D Пак същата работа - карам си на прав и равен път с ниска скорост, превключвам предавка и двигателят угасва. Първия път запали веднага и си работи нормално. След няма и 5 минути ми угасна на кръстовище. Паля, запалва с мъка, оборотите плавно падат за 2-3 секунди и угасва. Паля, рекох да поддържам с газ - угасва. Паля, натискам газта докрай и угасва все едно изобщо не давам газ. Няколко пъти вадя ключа, слагам го, изключвам имобилайзера, опитвам се да паля, ту не пали, ту пали сякаш пак като на 2 цилиндъра. Отварям капака, не виждам нищо нередно. Разбутах кабелите, паля и запали нормално. Казах си "това е твоят шанс, човече", метнах се и към дома. Като я паркирах пробвах няколко пъти да паля и си пали без проблеми, но не смея да карам нанякъде, че ако ми угасне на средата на кръстовище в бесен трафик ... Имам чувството, че имобилайзерът се опитва да угаси двигателя. ЕКУ-то също ме съмнява. Дори акумулаторът (преди месец си карам нормално, спирам, гася, след 5 минути рекох да запаля - не ще; меря го - уж има ток; че запалих с друг акумулатор; заредих го и оттогава си държи както трябва). Не се съмнявам само в двигателя за обороти на празен ход, защото гасне дори когато аз давам газ (иначе има известни колебания в оборотите на празен ход, падат до 500, дори и надолу, но за няколко секунди се стабилизират на 900, предполагам е по-скоро датчика за температурата). Дали пък газаджията да е разбутал някакви настройки, но двигателят винаги пали на бензин и обръща на газ автоматично. Симптомите са същите, дори и по-зле, и докато преди се разминах със смяна на J722T (а тъй като навярно основният проблем е другаде, предполагам е прехвърлен на J722T, който от своя страна е действал временно като буфер и го е отнесъл и сега с друг се държи добре, до вчера де :D ), сега кой знае какво ще има да става. За мене в случая най-странните неща са, че го прави когато си махна крака от газта и то когато си иска.