Премини към съдържание

blago4x4

Потребители
  • От него общо

    10
  • Регистрация

  • Беше тук

Интернет контакт

  • AIM
    blago4x4
  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    298633474

Информация за профила

  • Кара
    Toyota FJ 40 Galant Smart
  • Интереси
    Техника , пътуване,вобще всичко земно,,, нормални неща

Посетили профила

592 посетили

blago4x4's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. blago4x4

    Среща в Русе

    Браво :icon_clap: и ми се иска да ме включвате в по нататъчните срещи та дори и на бира
  2. Аз понеже имам в Тоъотата велосипеден ком . до 300 км/h ,на който се задва периметъра като константа и съм го сравнавал с GPS а и от там си направих изводите. Наистина когато сигнала от спътниците не е постоянен дава разлики както и изписва предполагаема скорост на движение
  3. Колеги благодаря за отговорите. Аз от 1993 въстановявам шарнири по така описания по-горе начин и долните на галанта са така от 2 години ,но си мислех ,че е възможно да знаете за такива нови.Имам струг и фреза даже ми се е налагало да шлайфам сферата на някои шарнири (на делителния апарат се върти болта а разточната глава по ъгъл около 30 градуса обхожда сферата ,,,,,),но се прави когато наистина няма друг начин .
  4. Здравейте Всички фенове Понеже не съм влизал в форума от началото на тази година ми е ред да драсна нещо.. Около 10000км от месец март ,не съм отварял предния капак и преди 2 дена при проверка на маслото се изненадах ,че не е мръднало от мах. :mitsu-smiley: 2007 юли му сложих амортисиори с пружините от самара (само отвора от 10мм разпробох на 12мм) 2007 септември му сложих АС и гуми 225х50х17 Сега трябва да му сменя горните втулки на задните шенкели и преден горен шарнир. Ако някой е знае дали може да се намери от някъде ? Шарнира съм го купувал с носача преди 3 години ,но за друг Галант пак същия модел,но тогава нямаше само шарнири. Също се оказа ,че скороста която показва е вярна ( по GPS а) въпреки големите гуми,а и година вече не съм изправял джанти .. И последно ИМА ЛИ някъде схемата на нивомера на маслото защото ми се иска да не светва 15сек след като запаля. Ще сложа и снимка :icon_bye:
  5. Искам да се извиня на всички от форума ,че не си направих труда да побликувам нещо толкова време. За всички проблеми които се коментираха се оказа че главата има пукнатуна ,но не от към горивните камери,а до пружината на изспускателния калапан на 3 цилиндър.И понеже си намерих друга глава ,а и нямаше износване на цилиндрите (знам какво беше на предишното ми галантче на 360 000км около 0,25 в последните 20мм преди горна МТ)му направих само ХОНОНГ и мога да кажа ,че рзутатът от това бе за 24 000км до есента от смяна до смяна не се наложи да се долива масло ,просто не се промени нивото.От 3 месеца си стои в гараж (поне там го оставих )и сега като чета тук чак ми се иска да го покарам....
  6. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Колеги ,казаха ми че са поръчвали метална гарнитура за 4д68 преди 2 години,,,имало е същия проблем и с прдишните гарнитури проблема не изчезвал. С ПОМОЩА ВИ намерих глава употребявана , исках да знам нова необорудвана колко струва и за това си пиша тук .
  7. blago4x4

    Пръскалки за фарове

    моето го смених.беше блокирало от ръжда <голямата помпа> самия мотор .стана от Пасат.само кората се сваля.а за цялото казанче дано да се развият болтовете
  8. blago4x4

    Проблем с двигателя

    Аз днес бях в Варна и проблема се реши за 20 мин ....НОВА глава си търся сега.От горната страна към клапаните е спукана малко а не ми е вкарвала вода в маслото...казаха ми че и други глави са спукани на същото място........Нали си от Варна можеш да я провериш като му доиде времето някога .за сега караш така и да не я прегрееш внимаваи повече от мен :no2:
  9. Разбрах че сте обърнали внимание на темата .Всичко което Ви съмнява го направих последния път като го затварях......и точно това ме кара да се съмнявам 1 во ГАНИТУРАТА 2 ГАЛАВАТА .Утре ще бъда в Варна с главата има един колега където надуват главата с 8 атмосфери в 80 градуса вода.След това може би нещата ще са по различни.Измерих блока между цилиндрите е с около 4 -5 стотни по надолу...главата сега е 35 стотни крива в средата пак м/у цилидрите......изпускателните клапани са: 1 1.2мм 2 1.3 3 1.5 4 2.0мм различно потьнали........ НЯКОИ нещто е правил и си личи ... хонинга си личи и ако няма нищо спукано в главата ....... ПРИЛАГАМ снимка на въпросната ганитура...6-7 пъти съм имал проблеми с такава.Поръчах си я по телефона тази е по-скъпата
  10. здравеите всички.проверявах дали се предлага някъде метална гарнитура и попаднах тук.за мен мога да кажа че от малкото мнения които прочетох тук ми стана яасно че има хора за които почти няма таини за автомобилите митсубиши.Аз имах късмета да си купя през изминалата отдавна 1991година./Работих в Белгия в авто оказион и от всичко което се караше тогава,, Галанта Акорда и Къмрито ми направиха доста добри впечетления./Беше модел 1986 и го карах до 1996.Доста рекорди съм си поставял с него.....въпреки че 1.8 тд.Преди 1,5 година старата ми л'бов се за завърна случаино.купих си този от снимката 1994 .Септември миналата година го регистрирах и тръгнах до Франция без да се замисля.По пътя разбрах какво му има ,,но нямаше как ...върнах се успешно.Втория проблем беше над 150км в час си хвърли водата.не успях да го прегрея от два опита и полека до130 км/ч се прибрах.Последните 2000км не бутна водата.минах още 2000 ,,но като го натисна ииииии. Отворих го, имаше по гарнитурата следи от къде е духало ...шлаиф и без проблеми после ,,но след 1000 км го натиснах и отиде чак в червеното..........Сега ми се иска да го затворя с метална гарнитура.>>>>преди да му купувам глава.ако има метални за този мотор??? Да имаш автосервиз и да си правиш своята кола П.С. Ще се радвам да се контактува тук и да се дискотира всичко .Членувам в друг форум където повечето въпроси са смешни и им отговарят още по смешно......
×
×
  • Създаване...