Премини към съдържание

Най-активни потребители

  1. penchod

    penchod

    Потребител


    • Точки

      1

    • От него общо

      181


  2. Pavel Rachev

    Pavel Rachev

    Потребители


    • Точки

      1

    • От него общо

      13


  3. GochoTomov

    GochoTomov

    Потребител


    • Точки

      1

    • От него общо

      62


  4. Светльо Ангелов

    • Точки

      -1

    • От него общо

      6,903


Популярно съдържание

Показване на съдържание с най-висока репутация на 08/08/2011 във всички области

  1. На тея им ям главата вече една година, не препоръчвам на никой особенно сервиза им в София. Май, май никой не може да ми помогне. Благодарение на великата фирма Фобос, вече една година съжалявам, че съм си сложил газ на колата.
    1 точка
  2. Не мога да кача снимки изписва ми че са прекалено големи а аз нямам малки.
    1 точка
  3. :icon_thumbup: Най-после си обучих дистанционното колеги. Проблема се оказа, че при мен, а може би и при дрегите звезди /спейс стар/ буксата на схемата качена от Autodata /отнасяща се за каризма/, при мен е завъртяна на 180°. Заземявам не горния крайно ляв жлеб, а долния крайно десен жлеб. След като дадох ключа на пол.ACC и го върна обратно вратите автоматично се заключиха и отключиха. Натиснах бутоните на дист. у-ние за заключване и отключване,след това 2 пъти бързо натиснах пак бутоните-всичко това в рамките на минута даже и по-малко. Вратите пак автоматично се заключиха и отключиха. След тази процедура дистанционното заработи перфектно. Поне при мен така стана обучението на дист. у-ние точно стъпка по стъпка както е описано в схемата. :icon_thumbup:
    1 точка
  4. Съгласен съм с колегата Lyubo Dimitrov. Това, че чичо Слави има 3 автомобила :mitsu-smiley: на обща стойност около 12 000лв или повече няма значение, не следва да му дават повече права от членове с 1 автомобил купен чисто нов за 63 000лв примерно. Не трябва да се прави сравняване на брой автомобили, стойности и т.н, за да се докаже кой е по-голям фен или кой заслужава да е почитен член на клуба, за което предлагам, въпреки, че не съм член на клуба, г-н Слави да си стане обикновен член, защото явно с това "почитен член" и т.н. заблуждава хората. Негативните коментари във форума доказват, че "почитния член" на клуба, по един или друг начин е злоупотребил с отпуснатото му доверие, за което според мен трябва да се вземат съответните мерки.
    -1 точки
  5. Колеги, искам да споделя предпоследно в темата какво мисля, последната дума нека да предоставим на Слави и да се приключва с тази тема. Той още е модератор и може да я заключи от мое име, ако пожелае. Слави, повтарям за кой ли път, че нямам лични отрицателни отношения към теб, като човек, а като продавач на коли. Когато дойде кола при теб кажи какви са видимите и дефекти. Покарай колата за 10 минути или час, както си решиш. След 25 години каране на Мицубиши може много добре да прецениш дали тракат повдигачи, дали се включват скорости, дали приплъзва съединител, дали има видими ЯВНИ дефекти по колата. След това каквото се развали по колата не е твой проблем, това е предмет на купувача вече и той си има грижата да си я ремонтира и да си прави сметката по нея. Ясно е, че кола от 3500 лева и то Галант, кола която е в горния сигмент на средния клас и е струвала в магазина 40 хиляди лева преди 10 години няма как да е, като от магазина. Но за тази цена - толкова. Ако някой предяви претенции към пукнат стоп - ОК - свали му от цената, или да си купи на старо от Алекс или там както си прецени. Но виж примерно акумулатора замери го, нали имаш мултицет - електротехник си. Виж гумите дали са на парцали, защото хората пътуват стотици километри по магистралата и е ОПАСНО да ги пускаш така на пътя! Виж елементарни неща по колата и после продавай какво то си искаш. Лично не искам да спираш колите от продажба във форума. Нека има повече Мицубиши - нали сме фенове? Това ти ще си решиш. Но продавай прозрачно и коректно. Това ми е молбата. Относно Пламен е излишно да се нагнетява напрежение. Който има претенции да отиде и да се разберат на място или във форума. Това всеки си преценява какво да прави. Разберете се в тема или на ЛС - ОК? Относно претенциите на някой хора към форума, отговорност нося лично аз. Има тема в Членове за годишните разходи на клуба, прави се отчет на Управата на клуба в края на годината. Има пълна история на банковите извлечения и който иска може да направи справка, когато пожелае със счетоводството. Също така има пълна документация на благотворителността към дом Българка и протокол от директорката на клуба и домакина за всяка една стотинка под формата на продукти и стоки. Относно промяната в клуба съм я предложил вече на модераторите. Не е тайна, че те имат скрит подфорум , в който се разискват проблеми. Накратко - за да няма хора с модераторски права, които са заподозряни е изкарване на дивиденти и облаги във форума им свалям правата. Причината е ясна - да няма недоволни и скрити атаки към тях. Във форума ще останат 3-ма модератори, които нямат финансови "облаги" към клуба. Който си изкарва парите да си решава как и по какъв начин си намери за добре. Моля обаче всички да пишат грамотно, без напрежения и интриги и да се съобразяват с това, че са само 3-ма модове. Трябва да пазим форума чист и разчитам на всички за това да има добър климат. Премахват се всякакви групи освен Членове на клуба и Потребители. Искате още демокрация - получихте я. Само да не стане свободия, защото веднага ще се вземат мерки. Няма как да е по друг начин. Съобразихме се с мнението на някой хора и вече мисля да няма причини за недоволство. То недоволни винаги ще има, но поне повода за недоволство да е по-малко. Спам от рода - "ела да ти видя колата" или " дай вина да ти дам цена" ще се трият! Разбирайте се там на лични съобщения, за да не се дразнят някой хора и така. После ако някой е сгрешил, се оправяйте на лична основа извън форума. Помислено е и за репутацията на Потребителите и ранговете. Това е засега. Бъдете здрави!
    -1 точки
  6. Колеги,кажете ми сервиз във Варна!Маншоните ми на външните карета са за смяна.Досега един майстор се опита но не успял да разглоби полуоската.Попитах още 4-5 но като разберат че е трудно или не им се занимава или веднага имат много работа.Колата е Спейс стар 1999,1.3,16V.
    -1 точки
×
×
  • Създаване...