Колега, първо здравей и добре дошъл в нашия прекрасен форум. Като за начало ще те помоля да пишеш грамотно и не само с големи букви. Това не е заяждане, просто такива са правилата тук. Виждам, че колегите са ти дали доста идеи. Аз ще ти кажа също няколко неща, защото макар и да съм улегнал доста (тук не се смейте), все още ми лопа дъската. Първо, колкото и да те напъват хормоните и адреналина, не зависимо каква и чия кола караш, трябва добре да разбереш, че улиците не са писта. Предполагам знаеш какво се случи в Симеоново, и как младо момче си съсипа живота заради адреналина. Вярно няма писта в България където човек да отиде и да "поизпуши", но такъв е живота... По добре отивай по-често на картинг пистата и наблягай на секса. Иначе, аз също правя келешлъци (не се гордея), именно за въпросния адреналин, но се старая да не застрашавам други освен себе си. Когато искаш да настъпиш, гледай да е извън града и да няма трафик. Ние не сме клуб на Пенсионера, и тук има доста привърженици на високите скорости, но сам виждаш какви кръвопролития стават по улиците... Казвам ти тези неща, защото знам какво представлявах на твоите години... Относно избора на автомобил, според мен първо си направи преценка не само с колко разполагаш сега, а какви са ти доходите и как ще го обслужваш. После продължавам да стоя зад тезата си, че е безумие сам човек да кара голяма кола и то особено само градско. Тук също идва и предимството на малкия автомобил, че е пъргав, защото е лек. Изключвам едро-габаритните колеги за които би било трудно натикването в малка градска кола. Също така по-добре е да имаш по-нисък клас кола, която да е с нови гуми, читави спирачки и т.н., от колкото да се гордееш с голямата лимузина с която да си камикадзе на пътя... А относно агрегата, също смятам, че турбо-дизел не е твоя ДВГ на този етап, макар и да са прекрасни мотори. Бих те посъветвал за един японски атмосферен бензинов двигател който ще понесе доста каране в "червеното". И каквато и кола да си вземеш, не пропускай да ни се похвалиш. Поздрави и успех в бъдещите километри зад волана. И ако дори малко съм те накарал да помислиш, ще се радвам много.