Премини към съдържание

Най-активни потребители

  1. DJ Tymbi

    DJ Tymbi

    Потребител


    • Точки

      1

    • От него общо

      10,960


  2. valboss

    valboss

    Потребител


    • Точки

      1

    • От него общо

      5,349


  3. totto

    totto

    Потребител


    • Точки

      1

    • От него общо

      98


  4. Иван Мийков

    Иван Мийков

    Потребител


    • Точки

      1

    • От него общо

      175


Популярно съдържание

Показване на съдържание с най-висока репутация на 08/27/2010 във всички области

  1. -Точно така,това е така нареченият canister purge /valwe-solenoid/ в комбинация с "буркана" -съдържателя за бензиновите пари(отдушник), парите се смесват с атмосверен въздух и в даден момент(когато реши ECU-to) клапанчето се отваря и вакумът от смъкателният колектор засмуква изпаренията! -Теоретично би трябвало да дообогатява съвсем леко сместа. Специално при моя Галант 6А13 съм наблюдавал кога включва клапана,с паралелен светодиод, -включва винаги п при подаване на тедал газ! това ми бе нужно защото изхвърлих тази система при монтажа на газовият инжекцион! Мястото на "буркана" се оказа най подходящото за монтажа на редуктора/изпарителя/ :D На изхода отдушния на резервоара боднах едно филтърче оттези за карбиратотите, да не влезне нещо в тръбата и да е свободно в атмосверата за да не съдава налягане в резервоара, а пук входа /вакума/ към клапана го запуших, клапана остана включен да не се сърди ECU-то , макар че там може да се емулира с резистор, но ме мързеше. :icon_blush:
    1 точка
  2. Редовно влизам във форума, но рядко пиша. Понеже имам същата машина ще се опитам да дам малко инфо, макар и няколко дни по-късно. В общи линии съм изключително доволен от джипа. Карам Паджеро дълга база 2,5 дизел интеркулер 93-а година. Разходът е 12 литра на 100 км градско. Кара се предимно в София, старая се да избягвам задръствания и местата с повече чакане по светофари, ама това вече е невъзможно. Разходът е засичан много пъти, по различни методи на различни бензиностанции и колонки всеки път излиза в толкова (+- няколко десети от литъра). От гъзарийките съм безкрайно доволен от електрическото окачване, климатроника, кожения салон, озвучението и удобните седалки. Предните са отопляеми, регулируеми и с амортисьори. Приборите на централната конзола също ме радват много. Впечатленията от поддръжката са, че не е убийствено скъпа, дори е изненадващо достъпна. Почти всички части са изключително здрави и издръжливи. Проблемът при мен, какъвто по всяка вероятност ще бъде и при теб е възрастта на джипа. На този етап почти всичко, което не е било подменено през последните няколко години, ще почне да се обажда. При мен това започна с истински шут между краката, тъй като след два дни каране, откакто бе купен пропуши бяло. Главата бе нацепена на десетина места. Явно предишния собственик я беше наблъскал с добавки, за да не дими, като дойдат хора на оглед. Ремонтът на глава с всички дреболии по двигателия (клапани, гумички, реглаж, ролки, ремъци, филтри, масла) излезе около 1400 лева, като за половината работа не е заплащано, защото я свършихме с баща ми. Може да ти предложат да надуват, заваряват и шлайфат главата, но според мен не си струва. Упражнението е скъпо и в дългосрочен план излиза по-скъпо дори от нова глава. Най-големият проблем на това Паджеро е охладителната система. Самата тя работи добре, но лесно се затлачва с различна гняс и си трябват редовни промивки. Друг проблем е неточното отчитане на температурата на охладителната течност. Много хора се оплакват, че стрелката си стои в "безопасната зона", но всъщност се оказва, че вече е прегряла. Оттам идват и пословичните проблеми със спуканите глави. При мен го реших с монтирането на още един датчик. Консумативите са евтини. Японски филтри излизат около 50-60 лева комплект. За ангренажния ремък ще те излъжа, но и той е някъде толкова. Ролките вървят по около 40 лева. Комплект гуми за 15' джанти с размер 265/70 или 31/10.5 е между 800 и 1000 лева, зависи откъде пазаруваш. Например 4 броя от по-популярния избор BF Goodrich AT са 800 лева в един от големите центрове (цената я проверих преди два месеца). Моите са Genral Grabber AT2 и са 730 лева от camskill.co.uk. Карам ги целогодишно и не се занимавам със смени на зимни и летни. Във всички условия (сняг, дъжд, жега) се държи добре. Обслужването на спирачки е евтино. Дисковете са супер издръжливи, има богат избор за накладки. От лични наблюдения всичко над 50 лева за колело става. Всичките модели свирят, но коват на място. При мен сериозен проблем е скъсан маншон, заради който задържа буталото. Такива не можах да намеря, но след допитване до колега от форума излязоха ремонтни комплекти за по 40 и нещо лева. Само да ми се отвори време и ги почвам. Окачването е почти неразрушимо (с изключение на електрическите амортисьори, които не се сервизират). В Англия се продават ревизирани комплекти, но не струват за нищо. Ако нямаш възможност да купуваш оригинални (~350 лв. броя) слагаш по-качествени маслени и работата заспива. Не съм сигурен дали обаче късите бази имат електрически амове, не ми работи и ASA-та, за да проверя. Всички гумени и меки елементи по окачването се сменят през различни периоди от време (в зависимост къде, как и колко караш). Всички гуми струват около 120 лева. След смяната се усети голяма разлика във возията (в добро отношение). Като бяхме тръгнали, купихме и нови биалетки, защото потропваше. Цените са достигат 55 лева за бройка (тези са на 555 и доколкото знам Паджерото излиза от фабриката с такива). Като го разглобихме беше с оригинални навсякъде. Задните не можахме да свалим, но все още си бяха в отлично състояние. Автоматичната скоростна кутия на 2.5 е "малката", която се използва и на 3-литровия бензин, но е различна от тази за 2.8 дизел и 3.5 бензин (не мога да намеря точните модели). От това, което съм наблюдавал автоматика е по-здрав от ръчната скоростна кутия. Дава по-малко (почти никакви) проблеми, а и поддръжката е по-лесна. За обслужване ти трябва масло и почистване на филтър на интервали от 30 до 60 хиляди км (пак зависи как, колко и къде караш). Човек с елементарни умения и познания може да свърши работата сам. Маслото задължително е висококачествено. Препоръчително е Mitsubishi Diamond (Diamond Queen) SPII, но аз изпозлвам Valvoline Max Life и съм доволен. Кутията работи плавно, превключва добре... Слабо място е тампонът, който като изживее полезния си живот води до дразнещи вибрации, когато джипа е на скорост и на едно място. Сменя се само с оригинален, защото фалшивите по 35 лева на "Симеон" се късат за няколко месеца и после пак разправии. За ръжда не съм и помислял. Изглежда съм случил на добра бройка, за възрастта си е като нов. Обикновено каквато и да била ръжда се среща рядко, но има и екземпляри със сериозни поражения, но това е в резултат на специфичната експлоатация. Общо взето това е. Сериозни проблеми няма, с изключение на тези, които произлизат от главата (поне при мен и повечето колеги с такива джипове, които познавам). Каквото сме поправили не е дало повторен проблем. От минусите ще посоча - не лоша, но слаба шумоизлоация в купето. Двигателят и виското понякога са доста шумни. Ниската максимална скорост. Комфортна скорост за движение по магистралата, както за двигателя, така и за разхода е около 100 км/ч., което на дълъг път си е мъка, а и почти не можеш да изпревараш. В града този недостатък не се усеща. Разходът извънградско е окло 9 литра. Малък е резервоарът. На този дизел той е ~74 литра, в сравнение с 90-те в другите модели, поради което пробега е доста по-малък и са по-чести посещенията на бензиностанциите. ПП. @ Mitsubishi Максималната скорост е толкова на хартия, но като се опитах да я достигна звученето на двигателя ме докара почти до агония. Не обича високи обороти малкия дизел и това е. За 2.8 ТДИ не съм съгласен, защото съм карал и достигнах до извода, че не върви повече, а харчи повече. За здравината също не съм съгласен. Да, двигателят е на верига и поддръжката е по-практична. Това обаче си е таралеж в гащите. Основната разлика е в главите. При 4М40Т мотора те са по-скъпи, но не по-здрави. Увреждат се също толкова често, колкото 2.5 при неправилна поддръжка. А и шлайфането на прегряла глава (но не спукана) мисля, че е непрепоръчително, заради керамичните елементи.
    1 точка
  3. Нищо, подменя се ако е необходимо......... Впрочем ,днес се сетих че не е точно така, ами в този буркан не се кондензира парите, а само ги улавя...........и в един момент, в някой режим на работа на мотора те се изгарят ,т.е. вкарват се в мотора .........
    1 точка
  4. За какво ви е, чичко ви Гугъл? Питайте valboss...
    1 точка
×
×
  • Създаване...