И аз преди година зададох подобен въпрос. Темата ми беше дали ЕКУ на двигателя се самонастройва към стила на каране. Имах чувството че тази кола е на моменти - веднъж върви страхотно, друг път гледам да не съм забравил ръчната или някой да не е вързал с въже да го тегля без да съм разбрал. Отговорите бяха категорични - няма такова нещо. Вече не усещам разлика в ускорението и доускорението, но сякаш преди близо две години вървеше повече. Може би има нужда от профилактика. Чувал съм как замяната на свещите, кабелите, капачката на дистрибутора, палеца, почистване на дросела, дюзите, нов въздушен филтър ... биха подобрили в някаква степен тротъл респонса и доускорението. При другата ни кола съм чел за един маркуч от двигателя, който се затлачвал с мизерия и това спъвало колата. Не знам кой е и за какво е, но като разбера, ще направя процедурата и при "Мицу Бишев" ако го има там. Не знам може ли да се измести ъгълът на изпреварване на запалването от самосебе си. Как се проверява също не знам, има ли някакви вакууми, които го управляват, или други да влияят на достигащата мощност до колелата... Не са ми ясни имащите отношение към тягата прилежащи агрегати, възли и детайли. Едно знам само - всичко е от значение!