Здравейте колеги.
От месец съм собственик на този автомобил.
Реших да му направя пълно обслужване и ....Изпаднах в дилема:
Как и на колко се сменя маслото на предният електромотор?
Водят го OIL - EV cooling system (front motor) - и го описват като 2.2 л CVT.
Намерих противоречива информация - сменя се на 20 години и ....на 36 месеца.
Жалко, че не ми дава повече от 50 кB да кача, иначе щях да сложа снимки на ръководството за обслужване.
Не можах да намеря и схема на разположението на пробките.
Благодаря предварително за съдействието!
Спорна и безаварийна!
Здравейте,
Търся по възможност, GDI с затегнал мотор.
Ще слагам японска кутия на 1.8 115 HP
Трябват ми маховик,съединител,полуоски,тампони,стартер,греда,лостов механизъм за скоростите.Вероятно забравям някой неща,но ми омръзна с тоя френски болкук дето излиза колата с него.
9 пъти съм правил кутия вече.
Ще се радвам изброените неща да са на адекватна цена,не колкото колата.
Ако го вземеш нов от магазина, мисля че може да се каже, че Лансер е хубава и надеждна кола. Аз лично след 200000км не го искам. Като нов е шумен и колкото повече остарява става по-шумен. Не е удачен за дълги пътувания по магистрала. Аз до 200000 смених всичко по окачването. При покупка задължително провери ABS/ESP, това е характерен доста срещан проблем. Трудно се намират майстори за този модул, а чисто нов е 4200-4600лв. Работещ втора ръка не е оферта, може да му дойде момента след 1 седмица. Bletooth модула също е проблемен, води до източване на акумулатора. С двигателя 1.5 и ръчни скорости няма проблем все още. За 16г. не мога да кажа, че има някаква особена податливост към ръжда. Лаковото покритие е слабо и в един момент започва да изчезва. Намя проблем с намирането на части, има всякакви и евтини и скъпи. След 200000 км може да обърнеш внимание на шофьорската седалка, дали се рони дунапрена. Аспуха също след 200000 заминава.