Ако датчика е здрав, се изработват само биалетки, най-вероятно вече някой е направил, защото е чест проблем и при други марки. Ако не се взима биалетка, реже се и се удължава или скъсява по размера на счупената. Или в средата се слага винт с който да можеш да регулираш дължината на биалетка. Тогава не си подменял датчика и няма от къде да дойде проблем с неразпознаване и тн
Здравейте,
благодаря за съвета. А трябва ли да са оригинални биалетката + датчика или може и афтърмаркет? Понеже ми казаха, че ако не са оригинални компютъра не засичал датчика. Вярно ли е?
Просто повдигнете колата и вижте коя си е заминала или и 2те. Може да си направите метални регулируеми биалетки за нивото на фаровете и би трябвало да изкарат повече от пластмасовите
Е , след толкова време никой не можа да установи защо напрежението от алтернатора пада до 12В.
Изръсих се напразно и на едни кумулаторджий от Сточна гара, които твърдяха, че с техният софт могат да ресетнат компа и да обучат акумулатора.
Накрая извадих куплунга от датчика IBS на минусовата клема и напрежението закова 14-14.3В
Интересното в случая е, че съм вадил този куплунг преди и нямаше ефект а сега има.
Ще карам така известно време.
Здравейте,
На таблото ми се появи грешка на датчика за регулирането на фаровете на Mitsubishi Outlander 2009, 2.4. Прилагам снимка на грешката.
Цялото табло показва картинка на фарове и свети в оранжево, т.е. не мога да си видя изминатите км и температурата.
Как може да се поправи? Бяха ми казали, че трябва да сменя задна биалетка с датчика за фарове, което е комплект. Но ми се струва странно да е задната, не трябва ли предната биалетка с датчика да регулира фаровете? Това е OEM номера 8651A047 за задната биалетка с датчик за височина.
Казаха ми също, че трябвало само оригинален комплект да се поръча, понеже с афтърмаркет частите давал грешка компютъра. Вярно ли е?