Инжекцион е газовата, на бензин сутрин си пали от втория или третия път(третия защото ми е навик да пали от раз и не задържам 2сек поне) иначе като превърти първия път и после пали сравнително добре 2-3 сек,няма нужда от много въртене. Не е гледано нищо все още ,че имам по големи ядове с на жената колата ,та сега там е вниманието ,тази си чака реда 😁 Иначе ще пробвам да изключа някой кабел на газта да видим какво ще стане.
Snoop,
За да елиминирате смесването на газ и бензин -> просто може да извадите едната кабелна обувка/клема - на електромагнитния вентил - в бутилката, или в моторния отсек/изпарителя. Не сте описали - каква е АГУ (инжекцион, обикновена-електр.).
Пробвайте следното:
Сутрин, на студено (бензин) - въртите на стартер 2-5 секунди (колкото да превърти коляновия вал). Изчаквате 5-10 секунди, контактният ключ тряба да е в положение ON. Опитвате наново. Какво се случва ? Пали от раз, или пак не иска. Още един опит - по същата процедура - какво се получава ?
Грешки в ЕКУ-то -> проверявано ли е ?
Пробвах да я спра днес ,ама нещо и със затегнато кранче продължаваше да работи на газ(или нещо аз не съм го спрял както трябва) ще изчакам да свърши и ще покарам няколко дни само на бензин да проверя. Благодаря ви за включването, а ако има и други предложения ще се радвам да ги чуя