Е , след толкова време никой не можа да установи защо напрежението от алтернатора пада до 12В.
Изръсих се напразно и на едни кумулаторджий от Сточна гара, които твърдяха, че с техният софт могат да ресетнат компа и да обучат акумулатора.
Накрая извадих куплунга от датчика IBS на минусовата клема и напрежението закова 14-14.3В
Интересното в случая е, че съм вадил този куплунг преди и нямаше ефект а сега има.
Ще карам така известно време.
Здравейте,
На таблото ми се появи грешка на датчика за регулирането на фаровете на Mitsubishi Outlander 2009, 2.4. Прилагам снимка на грешката.
Цялото табло показва картинка на фарове и свети в оранжево, т.е. не мога да си видя изминатите км и температурата.
Как може да се поправи? Бяха ми казали, че трябва да сменя задна биалетка с датчика за фарове, което е комплект. Но ми се струва странно да е задната, не трябва ли предната биалетка с датчика да регулира фаровете? Това е OEM номера 8651A047 за задната биалетка с датчик за височина.
Казаха ми също, че трябвало само оригинален комплект да се поръча, понеже с афтърмаркет частите давал грешка компютъра. Вярно ли е?
Здравейте,
Някой колега разполага ли с ограничител / обтегач / стопете (едно и също) за шофьорска врата на Мицубиши Галант - 2.5, бензин, 2003г., 160 конски сили.
Поздрави!