Премини към съдържание

  • Статистика на сайта

    24,368
    Регистрирани
    1,241
    Най-много тук
    Erdpeh
    Последно регистриран
    Erdpeh
    Регистрация
  • На линия са   1 потребител, 0 Скрити, 19 госта (Виж списъка)

  • Мнения

    • Здравейте,  С молба за помощ и съвет! Колата е Паджеро 3, 2003 г, къса база, автомат, 3,2 дизел, 160 к.с. Имам следния проблем  Преди два дни при загрял двигател и при тръгване от кръстовище колата изгасна ! Върнах я на паркинг и запали без проблем! Целия ден нямах други дертове! На другия ден пътувайки към Пловдив по магистралата с около 120-130 км/час на два пъти в интервал от 2-3 мин ми светна чека на помпата и колата “забиваше” на авариен режим за период от 1-3 секунди, след което отново работи нормално! Влезнах в Пловдив и на първото кръстовище ми изгасна, но сега изчезнаха всички тоци по колата!!! Не можах да пусна аварийните дори! Слезнах и проверих клеймите на акумулатора, стегнати много добре! Пробвах да запаля, врътна и запали без проблем! Прибрах се по живо и здраво и сега търся да разбера какъв е проблема! Може ли да ме насочите към човек и/или сервиз който е читав за диагностика и евентуално за решаване на проблема! Удобни са ми Пловдив, Стара Загора, Хасково, Асеновград !   Благодаря предварително
    • Здравейте, Собственик съм на Lancer 1.5, 2008 година. Започна да ми свети на таблото оранжева лампа за грешка на двигателя. След прочитане на грешката се оказа P0110. Прилагам и снимка на кода. Моля за съдействие ако някой се е сблъсквал с подобен проблем. Благодаря!
    • Проверете сензора за маса на въздуха Air Flow Mass sensor. Най-лесно става, като му откачите буксата. Компютърът ще засече, че го няма и ще взема предварително зададени стойности и двигателят ще работи добре. Ако се окаже това, най-добре сменете сензора, който първоначално ще изисква адаптация в движение известно време.. Също така, предполагам, че този проблем го има при топло време от късната пролет до ранната есен. И го няма есента, зимата и ранната пролет.
    • Трябва да се прецени внимателно всичко, което написах по-горе. Защото: 1. Не се знае на какъв капацитет са батериите в момента, защото смяната им е почти невъзможна. Това ще чака след време всички собственици на хибриди. Продажбата им на старо ще бъде изключително трудна. 2. Историята е важна, защото ако са правени бързи заряди батерията е доста изхабена. 3. Ако е от северна страна (Швеция, Норвегия, Финландия, Канада) батериите се изразходват много бързо (съответно са по захабени). 4. Километрите (реални) доказани  са МНОГО ВАЖНИ!  
  • Теми

×
×
  • Създаване...