mitsubishifen Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Голям проблем. Взеха да ми се нагряват много предните дискове на спирачките. В града като карам повечко, започва и странно стъргане, а накладките не са се изтрили. Да питам колегите какво ще кажат по въпроса? :mitsu-smiley: Колата е Галант '99, с ABS. Може ли да е от смесване на една спирачна течност със друга? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Здравей, колега! Не съм от специалистите, тук има много по-опитни от мен, но подобен проблем вероятно е от затегнали спирачни апарати. Има доста подобни теми и мнения, потърси! Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Голям проблем. Взеха да ми се нагряват много предните дискове на спирачките. В града като карам повечко, започва и странно стъргане, а накладките не са се изтрили. Да питам колегите какво ще кажат по въпроса? :mitsu-smiley: Колата е Галант '99, с ABS. Може ли да е от смесване на една спирачна течност със друга? Понякога спирачните цилиндри не се връщат и накладките остават леко да трият по диска. Трябва да се разглобят, почистят и раздвижат. Може и да е влязла мръсотия, ако са скъсани уплътненията. Вдигни я на крик, освободи от скорост и завърти колелото на ръка. Ако чуваш и усещаш триене и стъргане... А ако усещаш вибрации при спиране - може и да са криви дисковете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Голям проблем. Взеха да ми се нагряват много предните дискове на спирачките. В града като карам повечко, започва и странно стъргане, а накладките не са се изтрили. Да питам колегите какво ще кажат по въпроса? :mitsu-smiley: Колата е Галант '99, с ABS. Може ли да е от смесване на една спирачна течност със друга?От къде сте колега? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Може ли да е от смесване на една спирачна течност със друга?Може, но ако е така е лошо, защото най-вероятно са се пресекли двете течности и са "раздули" О-рингите вътре в спирачния апарат и се налага цялостен ремонт на спирачната система. Включително и спирачната помпа и ABS-а... Ремонта е кофти... :icon_blush:По този начин О-рингите пречат на буталцата да се връщат назад и се получава заклинване на буталото спрямо цилиндъра, и то от своя страна задържа накладките.Възможно е обаче и по-лекия вариант - просто клеясали спирачни апарати и водачи. Тогава също се налага ремонт, но по-безболезнен...Тук на една Хонда й бяха сипали вместо спирачна течност антифриз. И няма да ви казвам в какво приключение се вкарах... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 28 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2009 Може, но ако е така е лошо, защото най-вероятно са се пресекли двете течности и са "раздули" О-рингите вътре в спирачния апарат и се налага цялостен ремонт на спирачната система. Включително и спирачната помпа и ABS-а... Ремонта е кофти... :icon_blush:По този начин О-рингите пречат на буталцата да се връщат назад и се получава заклинване на буталото спрямо цилиндъра, и то от своя страна задържа накладките.Възможно е обаче и по-лекия вариант - просто клеясали спирачни апарати и водачи. Тогава също се налага ремонт, но по-безболезнен...Тук на една Хонда й бяха сипали вместо спирачна течност антифриз. И няма да ви казвам в какво приключение се вкарах...Колега, от Хасково съм. :icon_hmm: Иначе колата си беше докарана от Германия със някаква течност. Но нямаше нито бутилка, нищо, а беше намаляла течността и й долях ДОТ 4. И после взе да прави този проблем, който споменах по-горе. :help: :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2009 Сподели Публикувано 28 януари 2009 Ами хващаш сега един крик и вдигаш колата от към всяка гума. Изключваш от скорост и с ръка въртиш всяка една гума. Ако усетиш, че има задържане на някоя от гумите, то локализираш коя гума прави белята и от там нататък: сваляш гумата, ако е предно колело, вземаш ключ 17 и развиваш долния водач на апарата... Дърпаш апарата нагоре така, че да излезе от диска и накладките и го оглеждаш за повреди - дали има скъсани маншончета, дали има ръжда по буталцето, дали водачите се движат свободно в шината и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 28 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2009 Ами хващаш сега един крик и вдигаш колата от към всяка гума. Изключваш от скорост и с ръка въртиш всяка една гума. Ако усетиш, че има задържане на някоя от гумите, то локализираш коя гума прави белята и от там нататък: сваляш гумата, ако е предно колело, вземаш ключ 17 и развиваш долния водач на апарата... Дърпаш апарата нагоре така, че да излезе от диска и накладките и го оглеждаш за повреди - дали има скъсани маншончета, дали има ръжда по буталцето, дали водачите се движат свободно в шината и т.н.Мерси много колега. Ще се пробвам да го оправя, а ако не мога, ще търся някои майстор. Мерси много още един път Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 6 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2009 Колеги, оказа се, че предна лява накладка се е изяла, но не до край. И от това е правило проблема. Всичко е решено, взех предни накладки Аkebono за 70 лв., смених ги и всичко се оправи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.