Премини към съдържание

Спирачките


mitsubishifen

Препоръчано мнение

Голям проблем. Взеха да ми се нагряват много предните дискове на спирачките. В града като карам повечко, започва и странно стъргане, а накладките не са се изтрили. Да питам колегите какво ще кажат по въпроса? :mitsu-smiley: Колата е Галант '99, с ABS. Може ли да е от смесване на една спирачна течност със друга?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега!

 

Не съм от специалистите, тук има много по-опитни от мен, но подобен проблем вероятно е от затегнали спирачни апарати. Има доста подобни теми и мнения, потърси!

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Голям проблем. Взеха да ми се нагряват много предните дискове на спирачките. В града като карам повечко, започва и странно стъргане, а накладките не са се изтрили. Да питам колегите какво ще кажат по въпроса? :mitsu-smiley: Колата е Галант '99, с ABS. Може ли да е от смесване на една спирачна течност със друга?

 

Понякога спирачните цилиндри не се връщат и накладките остават леко да трият по диска. Трябва да се разглобят, почистят и раздвижат. Може и да е влязла мръсотия, ако са скъсани уплътненията. Вдигни я на крик, освободи от скорост и завърти колелото на ръка. Ако чуваш и усещаш триене и стъргане... А ако усещаш вибрации при спиране - може и да са криви дисковете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Голям проблем. Взеха да ми се нагряват много предните дискове на спирачките. В града като карам повечко, започва и странно стъргане, а накладките не са се изтрили. Да питам колегите какво ще кажат по въпроса? :mitsu-smiley: Колата е Галант '99, с ABS. Може ли да е от смесване на една спирачна течност със друга?

От къде сте колега?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да е от смесване на една спирачна течност със друга?

Може, но ако е така е лошо, защото най-вероятно са се пресекли двете течности и са "раздули" О-рингите вътре в спирачния апарат и се налага цялостен ремонт на спирачната система. Включително и спирачната помпа и ABS-а... Ремонта е кофти... :icon_blush:

По този начин О-рингите пречат на буталцата да се връщат назад и се получава заклинване на буталото спрямо цилиндъра, и то от своя страна задържа накладките.

Възможно е обаче и по-лекия вариант - просто клеясали спирачни апарати и водачи. Тогава също се налага ремонт, но по-безболезнен...

Тук на една Хонда й бяха сипали вместо спирачна течност антифриз. И няма да ви казвам в какво приключение се вкарах...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може, но ако е така е лошо, защото най-вероятно са се пресекли двете течности и са "раздули" О-рингите вътре в спирачния апарат и се налага цялостен ремонт на спирачната система. Включително и спирачната помпа и ABS-а... Ремонта е кофти... :icon_blush:

По този начин О-рингите пречат на буталцата да се връщат назад и се получава заклинване на буталото спрямо цилиндъра, и то от своя страна задържа накладките.

Възможно е обаче и по-лекия вариант - просто клеясали спирачни апарати и водачи. Тогава също се налага ремонт, но по-безболезнен...

Тук на една Хонда й бяха сипали вместо спирачна течност антифриз. И няма да ви казвам в какво приключение се вкарах...

Колега, от Хасково съм. :icon_hmm: Иначе колата си беше докарана от Германия със някаква течност. Но нямаше нито бутилка, нищо, а беше намаляла течността и й долях ДОТ 4. И после взе да прави този проблем, който споменах по-горе. :drive: :help: :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами хващаш сега един крик и вдигаш колата от към всяка гума. Изключваш от скорост и с ръка въртиш всяка една гума. Ако усетиш, че има задържане на някоя от гумите, то локализираш коя гума прави белята и от там нататък: сваляш гумата, ако е предно колело, вземаш ключ 17 и развиваш долния водач на апарата... Дърпаш апарата нагоре така, че да излезе от диска и накладките и го оглеждаш за повреди - дали има скъсани маншончета, дали има ръжда по буталцето, дали водачите се движат свободно в шината и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами хващаш сега един крик и вдигаш колата от към всяка гума. Изключваш от скорост и с ръка въртиш всяка една гума. Ако усетиш, че има задържане на някоя от гумите, то локализираш коя гума прави белята и от там нататък: сваляш гумата, ако е предно колело, вземаш ключ 17 и развиваш долния водач на апарата... Дърпаш апарата нагоре така, че да излезе от диска и накладките и го оглеждаш за повреди - дали има скъсани маншончета, дали има ръжда по буталцето, дали водачите се движат свободно в шината и т.н.
Мерси много колега. Ще се пробвам да го оправя, а ако не мога, ще търся някои майстор. Мерси много още един път :)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колеги, оказа се, че предна лява накладка се е изяла, но не до край. И от това е правило проблема. Всичко е решено, взех предни накладки Аkebono за 70 лв., смених ги и всичко се оправи :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...