tradiuli Публикувано 14 януари 2009 Сподели Публикувано 14 януари 2009 Здравейте приятели, Решил съм да похарча някой лев в Англия въпреки несгодите първият месец, които ще ми донесе десният волан..... Запитването ми е на кой от двата модела да заложа (предимства- недостатъци), а и как стои въпросът с резервните части после - всичко ли е откриваемо в Щатите, в нашият Мицубиши сервиз как бачкат, как са им цените и т.н. ? Мерси предварително. :icon_n_king: :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 14 януари 2009 Сподели Публикувано 14 януари 2009 Аз малко офф: Същия tradiuli от форума на Хю ли си? Дето има скупе турбо и втс? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tradiuli Публикувано 14 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2009 Аз малко офф: Същия tradiuli от форума на Хю ли си? Дето има скупе турбо и втс? Не точно- брат му съм ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 14 януари 2009 Сподели Публикувано 14 януари 2009 Ти хубаво ще си го вземеш това ево... ама като се счупи я скоростната кутия я турбото... ще имаш ли пари да ги сменяш ? Щотото и аз се бях метнал да взема една 9-ка ама като разбрах после за какво става въпрос и се отказах Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tradiuli Публикувано 14 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2009 Ти хубаво ще си го вземеш това ево... ама като се счупи я скоростната кутия я турбото... ще имаш ли пари да ги сменяш ? Щотото и аз се бях метнал да взема една 9-ка ама като разбрах после за какво става въпрос и се отказах Колега с риск да се обидиш не мисля, че си досатъчно компетентен, а и не отговаряш на въпроса ми. Май си чувал само за Ево и си правиш веднага изводи че всичко е безусловно скъпо. Турбината ще ми е най-малкият проблем и без това ще се сменя. Колкото до скорости, не мисля да издувам неадекватни барове, а тя държи 1.5, 2 и около 400 bhp. Така че и това не ме притеснява. Мисълта ми бе за основните консумативи, а и да сравня цените в БГ и Щатите. Иначе мерси за антиподкрепата : Колкото до парите като шума са :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 14 януари 2009 Сподели Публикувано 14 януари 2009 Щом можеш да заключиш, че съм "недостатъчно компетентен" окей Ти ще си я купуваш да си я караш със здраве. Само знай, че скоростите не се чупят вледствие налягането на турбината ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tradiuli Публикувано 14 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2009 Щом можеш да заключиш, че съм "недостатъчно компетентен" окей Ти ще си я купуваш да си я караш със здраве. Само знай, че скоростите не се чупят вледствие налягането на турбината ;) Няма значени дали си компетентен или не ;) Скоростите на тази кола носят до към 500 коня ... само дифа се предава малко по-рано , но перформънс дифове в щатите за по 1000$ бол ;)Скорости от буст се чупят ;) даже много бързо ако моднеш с някоя гт35-ца ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 14 януари 2009 Сподели Публикувано 14 януари 2009 Все едно... ако нямаш възможност за IX-ка, аз бих взел VII-цата... няма причина да я предпочитам пред 8цата... просто повече ми е се е набила в главата с разни постижения.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.