Премини към съдържание

Space Runner?


Препоръчано мнение

Здравейте фенове на трите диаманта!

Имам няколко въпроса за тази кола (Space Runner имам предвид):

- как е като поддръжка - ориентировъчни цени на консумативи - филтри, накладки, помпи (водна, бензинова)?

- цена около 8000лв добра ли е за кола 94г.?

- има ли слаби места колата - устойчивост на ръжда и намират ли се лесно едрогабаритни части - калници, вежди, прагове, фарове, стопове?

Повечето въпроси са породени от това, че колата е супер рядко срещана в БГ!

Колата ми трябва за чисто семеен автомобил - далеч съм от всякакви "рейсърски" изпълнения!

В момента карам Ауди 80 Б4, но съм решил да го сменям и твърдо си търся някое запазено "диамантче", така че ще разчитам на вашите (мицубиши-феновете) съвети!

А за тези пари (до 7500-8000) дали ще може да се намери читава Каризма?

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Относно поддръжката на Space Runner :

Въздушен филтър корейски - 20 лева, маслен - 6 лв. Бензинови и водни помпи дефектират крайно рядко, защото са произведени от японски фирми с много голяма жизнеустойчивост.

Можеш да намериш добър Space Runner и за по-малко от 8000лв.

Относно въпроса ти за едрогабаритни части - калници, вежди, прагове, фарове, стопове - намират се - не е проблем.

Колата не е рядък модел - напротив, много разпространен и при търговците не се задържа много време. Причината е, че е изключително успешен и много безавариен. Всичките са произведени в Япония. Избягвай големите двигатели 2.4 см3 и автоматичните скоростни кутии. Алтернаторите, делката и ЕКУ -тата са много скъпи. Проверявай тези компоненти от колата добре преди покупката!

Относно Кризма - читавите започват след 9000 лв.

Имаш ли други въпроси?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор, Big Boss!

Намислил съм да отида да погледна/тествам ето това: http://mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&l...8502&f1=details

 

Дали си заслужава и как да разбера дали всичко от скъпите части е наред?

 

Другия вариант е това: http://mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&l...8163&f1=details

 

Първото е някъде в Младост 3 и мисля още утре да го разгледам!

 

Каризмите много ми допадат, но имам чувството, че са още по-редки и от "бегачите"!;-)))

 

Благодаря отново!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Благодаря за бързия отговор, Big Boss!

Намислил съм да отида да погледна/тествам ето това: http://mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&l...8502&f1=details

 

Дали си заслужава и как да разбера дали всичко от скъпите части е наред?

 

Другия вариант е това: http://mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&l...8163&f1=details

 

Първото е някъде в Младост 3 и мисля още утре да го разгледам!

 

Каризмите много ми допадат, но имам чувството, че са още по-редки и от "бегачите"!;-)))

 

Благодаря отново!

7014[/snapback]

 

Може да го погледна и аз този Runner. Ще ти кажа на място всичките неща по които се познават основните детайли на колата :icon_angel:

За подробности може да се доразберме и с лични съобщения :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:good: Здавейте!

Относно Рънъра в гр.Дупница. Когато и аз бях изправен пред въпроса дали да е Рънър , понеже съм от Дупница отидох до посочения автомобил. Според мен е излишно да се ходи до там.Не е запазен изобщо,вътре е захабен и др.Тази автокъща не е с добро име.Върнат е километража ,неможеш да им имаш никакво доверие.Подобре не ходи да си губиш времето. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
:good: Здавейте!

Относно Рънъра в гр.Дупница. Когато и аз бях изправен пред въпроса дали да е Рънър , понеже съм от Дупница отидох до посочения автомобил. Според мен е излишно да се ходи до там.Не е запазен изобщо,вътре е захабен и др.Тази автокъща не е с добро име.Върнат е километража ,неможеш да им имаш никакво доверие.Подобре не ходи да си губиш времето. :icon_hmm:

7036[/snapback]

 

И този който ходихме да гледаме вчера беше под вскякъква критика :(

Изтрити седалки, петна по тапицерията, връщан километраж....не ми се говори. От години не съм виждал запазено Мицубиши, независимо кой и да е модел. Eдинственото попадение беше на mitsu с покупката на неговия Колт, но според мен това си беше абсолютен късмет :icon_angel:

Както и да е, да не се отклонявам от темата. Мисля, че Thor се спря окончателно на Каризма :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, Биг Бошеее, ти вербуваш потенциалните колеги с .....................Каризма.......... :icon_hmm: Никакви Каризми, само ГАЛАНТ, това е истината :D :first: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, Биг Бошеее, ти вербуваш потенциалните колеги с .....................Каризма.......... :icon_hmm: Никакви Каризми, само ГАЛАНТ, това е истината :D  :first:  :icon_thumbup:

7038[/snapback]

 

 

Блогодаря на Биг Бос, че ме отрезви за "бегача"! :)))

Засега ще се ослушвам и изчаквам за добра ("гледана") Каризма на подходяща цена и ако до есента нищо не стане най-вероятно ще отида до Германия или Австрия на "лов"! :D

То се е видяло, че рано или късно ще ми трябват стикери на клуба! :))))

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Thor, да не си помислят хората, че аз съм те отказал от Спейса- а :D

Колата е много хубава като модел. Просто тази която гледахме не беше добра :rolleyes:

Ти окончателно ли реши да е Каризма?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Thor, да не си помислят хората, че аз съм те отказал от Спейса- а  :D

Колата е много хубава като модел. Просто тази която гледахме не беше добра  :rolleyes:

Ти окончателно ли реши да е Каризма?

7041[/snapback]

 

 

От една страна (оглеждам се от поне 3 месеца и то не само Мицубишита) досега запазена кола, която да ме грабне и да си заслужава парите не съм виждал! От друга, ако задържа още малко цените на Каризмите ще паднат и вероятността да си намеря читава е по-голяма (поне така си мисля)! Е, ако изпадне нещо наистина много добро (и на подходяща цена) мисля да не се ослушвам много-много! :))) Така, че засега съм в Standby-режим!

Лека!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Kolo, знаеш ли кой е най-големият пропуск на модела Колт?

Има много приемущества и един недостатък ( много важен според мен) :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Kolo, знаеш ли кой е най-големият пропуск на модела Колт?

Има много приемущества и един недостатък ( много важен според мен) :)

7051[/snapback]

Не ни дръж в неведение :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Не ни дръж в неведение :icon_hmm:

7058[/snapback]

 

Когато излезна модела Colt CAO 1993 година автомобилните специалисти му предрекоха добро бъдеще, което в последствие се оказа вярно. Много модерна каросерия и безупречни двигатели. Именно те поднесоха и голямата маркетингова грешка на фирмата - липса на купе с 5 врати и монтиране на дизелов двигател. От Мицубиши Мотърс поправиха грешката си чак.....2003 година, когато пуснаха на пазара последната генерация Colt VI. През това време другите фирми продадоха много подобни модели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Thor, ако знеш преди няколко месеца каква Каризма имаше.....не съм знаел тогава, че искаш :) :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ееееееееееее, вие Колт-а май въобще не го зачитате като модел, а?

Mitsu, трябва да им направим демонстрация един ден :icon_box:

7042[/snapback]

 

Нямат никъкъв шанс :icon_box:

 

Когато излезна модела Colt CAO 1993 година автомобилните специалисти му предрекоха добро бъдеще, което в последствие се оказа вярно. Много модерна каросерия и безупречни двигатели. Именно те поднесоха и голямата маркетингова грешка на фирмата - липса на купе с 5 врати и монтиране на дизелов двигател. От Мицубиши Мотърс поправиха грешката си чак.....2003 година, когато пуснаха на пазара последната генерация Colt VI. През това време другите фирми продадоха много подобни модели.

7060[/snapback]

 

Абcолютно съм съгласен :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Thor, ако знеш преди няколко месеца каква Каризма имаше.....не съм знаел тогава, че искаш :)  :icon_blush:

7062[/snapback]

 

Сигурен съм, че е било така! :) )) За съжаление наистина много рядко се срещат добре поддържани коли! Ти видя моята кола и мисълта да се кача в някоя кошница изобщо не ме блазни! :) )))

Едно нещо знам с абсолютна сигурност - следваща кола ще е японка! :) )))

Да си призная не бих отказал и някоя Карина (повечето явно са на безброй километри, защото интериора им е в ужасен вид) или Акорд (те пък са доста скъпи)! Затова си мисля, че Каризмичката най ми допада (особено след като покарах малко твоята)! :) )))

Затова, ако случайно чуеш за някоя такава сладурана с двигател 1.8 (по възможност) и перфектен интериор звънни да й хвърля едно око! :) )))

Лека! :) )))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:good: има една Карина в мобилето.

7089[/snapback]

 

Сега проверих, но не ми отваря обява за нито една Карина! :)))

 

Само един Xedos ми хвана окото, но той пък е толкова рядък автомобил, че изобщо не ми се мисли за поддръжката му! :)))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

извинявай,Каризма е 1.9tdi. 11400 ЛВ.

регистриран - юли 1999 г. , пробег - 132000 км, цвят - Сребърен, особености - 4(5) Врати, ABS, Airbag, Аларма, Бордови компютър, Дизел, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Имобилайзер, Металик, Нов внос, Серво управление, Стерео уредба, Халогенни фарове, Центр. заключване, тел.: 0888474005

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Thor, ти каква Каризма предпочиташ? Дизел или бензин? Отказа ли се от Спейс Рънъра? Така и неразбрах последно на какво си се спрял :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отново "подтиквам" колегата за един ГАЛАНТ или Спейс, вагонче ли ще е , или бегач, няма значение............всичко друго е компромис............... :D :first: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Отново "подтиквам" колегата за един ГАЛАНТ или Спейс, вагонче ли ще е , или бегач, няма значение............всичко друго е компромис............... :D  :first:  :icon_thumbup:

7095[/snapback]

 

Да ти разкажа какво се случи на срещата, за да придобиеш реална представа за ситуацията :D

Колегата Thor има Аudi B4 в прекрасно състояние. Първо се качихме да кара Спейса и след като се разделиха с продавача им предложих малко да ги повозя в Каризмата, защото имаше и видим интерес към нея и не познава отблизо този модел. После предложих на Thor да тества и самата Каризма :car: в смисъл нещо като кратък тест дарйв :D

Така най-добре може да усети дали му харесва возията, ускорението, шума в купето ... и т.н. Разказах му обстойно и за недостатъците на модела. Имай в предвид, че човека има и някъкъв финансов диапазон. Ясно е, че Галант е по-добър, но цените на запазените модели 98-99 година са около 14-15 хил лева.

Не съм съгласен, че Каризма е компромис в това отношение. За две мита на Галант-а получаваш много прилична кола с редица достойнства :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Каква беше реакцията на колегата като тества Каризма-та :)

7098[/snapback]

 

Слабо казано - крайно положителна :D

Най-добре той да каже :D

 

Между другото аз продължавам да си карам градско с не повече от 7л/100 :good:

За четири месеца тази кола ми е икономисла доста бензин + абсолютна безпроблемност (като изключиме леко хълцащия десен амортисьор) :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...