Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Рали България е най-голямото наше автомобилно състезание и е 4-и кръг от шампионата на Европа.

 

Двата екипажа на ОМВ ще стартират в 4-я кръг от националния ни шампионат от лидерски позиции - Ясен и Дилян Попови са начело в генералното класиране и в N/4, а Вилхелм Кънчев/Иван Тонев водят в подреждането на N/3. Ясен Попов, ОМВ Рали тим, Мицубиши Лансър Ево 8 :first:

А дано Лансъра да ги издуха :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Митсубишитата ще спечелат всички награди от :first: :second: :thirdprize:

Митко Илиев е с Лансер ЕвоVII ипак ще спечели. Mitsubishi The Best :mitsu-smiley: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Браво на Българите :bg: и на Мицубиши :icon_clap: :mitsu-smiley: :icon_clap:

 

Ето я главната новина :

 

ТРИ БЪЛГАРСКИ ЕКИПАЖА НАЧЕЛО СЛЕД ПЪРВИЯ ЕТАП В РАЛИ БЪЛГАРИЯ

 

БРАТЯТА Ясен и Дилян Попови от отбора на OMV Рали Тим (Мицубиши Лансър Ево 8) спечелиха първият скоростен етап от рали България. Те постигнаха на 2.95-километровия суперспециален етап време 2:02.9 мин.

 

Изненадващо за повечето чужди асове второто място в първото от тринадесетте изпитания на най-голямото българско състезание зае екипажът на Приста Ойл Рали тим Радослав Козлеков/Петър Сивов (Мицубиши Лансър Ево 8), - 2:03.3 мин, изпреварил с 0.1 сек младият пилот на GT Рейсинг Тим Георги Танев/Бойко Игнатов (Субару Импреза WRX N11 ) – 2:03.4 мин.

 

Първи от чужденците са поляците Лешек Кузай/Мачек Шчепаняк (Субару Импреза WRX N10 ), който записа 2:04.6 мин.

 

Само на 0.1 сек от секундата на четвъртата позиция се класираха европейските шампиони за 2004 г. Симон Жан-Жозеф/Жак Бойе (Рено Клио Супер 1600).

 

Причината за тоталното доминиране на автомобилите от клас N4 e, че непосредствено преди старта, както е традицията на рали България, заваля дъжд и скоростната отсечка по алеите на курорта баха мокри. При това положение автомобилите с две предавателни колела губят своите преимущества :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:bg: давайте българчета да им покажеме на тия как се кара Митсубиши :first: :mitsu-smiley: :plane: дано времето е лошо за да може митсутата да имат приемущество 4х4 :icon_box: .Другите няма да имат никъкъв шанс.Много искам Митака да се представи добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Снощи хванах част от спортните новини и съобщиха ,че в ралито което се провежда / "България 2005"/ на първите две места са се класирали две МИЦУБИШИТА :first: :first: :first: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :D

Днес порових малко по темата ...

 

Двата екипажа на ОМВ ще стартират в 4-я кръг от националния ни шампионат от лидерски позиции - Ясен и Дилян Попови са начело в генералното класиране и в N/4, а Вилхелм Кънчев/Иван Тонев водят в подреждането на N/3. Ясен Попов, ОМВ Рали тим, Мицубиши Лансър Ево 8, N/4:“Чуждестранното участие отново е много силно, очаквам сериозна борба срещу лидерите в Супер 1600 - европейският шампион Симон Жан-Жозеф и победителят в миналогодишното 1000 мили Джандоменико Басо. Освен това в група N също ще е оспорвано - лидерите от българския шампионат срещу Михал Соловов и Лешек Кузай, като поляците са много опитни и бързи пилоти. Мисля, че имаме сериозен шанс да се борим за победата в рали България, не само аз, а всички лидери в нашия шампионат.”

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

:D cop, дублирахме малко темата. Още снощи е качена информация във ворума в секцията WRC и специални модели. Искате ли да съберме темата в едно? Какво ще кажете? :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:D cop, дублирахме малко темата. Още снощи е качена информация във ворума в секцията WRC и специални модели. Искате ли да съберме темата в едно? Какво ще кажете?  :rolleyes:

 

Темата за Рали България

6917[/snapback]

 

ОК. Няма проблем да я обединиш !

Ето и още нещичко ...Българският пилот Ясен Попов с Митсубиши Лансър Ево 8 поведе след първия специален етап на "Рали България 2005".

 

Отсечката в планинския курорт Боровец беше по-скоро за шоу на зрителите, тъй като дължината й от 2.9 километра не предполагаше натрупване на разлики. Попов успя да вземе едва 0.4 секунди аванс пред Радослав Козлеков с Митсубиши Лансър, а третият Георги Танев, също с Митсубиши Лансър, е на 0.5 секунди.

 

Час преди старта падна проливен дъжд, който намокри трасето, но пилотите нямаха време да сменят гумите. Хлъзгавата настилка фаворизираше автомобилите с гуми за мокро или тип интеремедиа, както и тези със задвижване 4х4 от група N4.

 

Във втория ден на "Рали България 2005" започва истинската борба за позициите в челото. Предстоят шест специални етапа с обща дължина 140 състезателни километра.

 

Класирането след първия ден:

 

1. Ясен Попов (България) Митсубиши Лансер - 2:02.9 минути

2. Радослав Козлеков (България) Митсубиши Лансер - на 0.4 секунди

3. Георги Танев (България) Субару Импреза - на 0.5 секунди

4. Лешек Кузай (Полша) - на 1.7 секунди

5. Симон Жан Жозеф (Франция) - на 1.8 секунди

6. Крум Дончев (България) - на 2.0 секунди

post-91-1120925660.jpg

post-91-1120925698.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Сега темата е обединена :good: :D

Имате ли информация за днешния ден?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ето ги новините от днес на рали България :

 

МИТКО ИЛИЕВ СТАВА АСИСТЕНТ НА ЛИДЕРИТЕ

 

ДВАМАТА лидери в класирането на рали България имат нов асистент след етапа Юндола 2, след която третият във временното класиране вече е Димитър Илиев от отбора на БАМС. След 18-те километра той завърши на 6-а позиция, докато преките му съперници – Козлеков (11-и) и Гераджиев (16-и) изостанаха.

 

Басо 1.29:52.4 ч

Жан-Жозеф 1.30:41.7 ч на 49.3 сек

Илиев 1.32:33.3 ч на 2:40.9 мин

Козлеков 1.32:42.8 ч на 2:49.9 мин

Гераджиев-мл. 1.32:51.6 ч на 2:59.2 мин

Кузай 1.32:51.6 ч на 2:59.2 мин.

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/on.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

:icon_clap: Браво на Димитър Илиев :icon_clap:

Перфектно състезание за него. Достойно представяне на :bg: и на Mitsubishi EVO 7 :mitsu-smiley:

Какво се случи по-точно с Ясен Попов? Аз нямам много информация :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

бях 3 дни на ралито много яко беше които не го е гледал само може да съжалява нашите пилоти бяха добри ама тоя Djiandominiko Baso направо кърти

те са различни класове ама пунтото абарта е ужасно тва се цепи като пистов мотор и седи на пътя по яко от импрезите и ланцерите по леко и е само с предно а върви като по релси :respect:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

бях 3 дни на ралито много яко беше които не го е гледал само може да съжалява нашите пилоти бяха добри ама тоя Djiandominiko Baso направо кърти

те са различни класове ама пунтото абарта е ужасно тва се цепи като пистов мотор и седи на пътя  по яко от  импрезите и ланцерите по леко и е само с предно а върви като по релси  :respect:

7032[/snapback]

 

Сандич браво на тебе :icon_clap: :icon_clap: разкажи нещо повече за Митко Илиев.Kак вървеше неговото Ево VII?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво Сандо, както винаги ни отсрамваш с присъствие на такива мероприятия!!! :icon_clap: :icon_thumbup: :first:

Разкажи малко повече, как беше сред ръмженето на форсираните мотори и миризмата на изгорели газове и гуми...? :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...