Toni Публикувано 8 юли 2005 Сподели Публикувано 8 юли 2005 Рали България е най-голямото наше автомобилно състезание и е 4-и кръг от шампионата на Европа. Двата екипажа на ОМВ ще стартират в 4-я кръг от националния ни шампионат от лидерски позиции - Ясен и Дилян Попови са начело в генералното класиране и в N/4, а Вилхелм Кънчев/Иван Тонев водят в подреждането на N/3. Ясен Попов, ОМВ Рали тим, Мицубиши Лансър Ево 8 :first: А дано Лансъра да ги издуха :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toni Публикувано 8 юли 2005 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2005 много яка машина http://www.modernracer.com/history/mitsubi...vo8history.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 8 юли 2005 Admin Сподели Публикувано 8 юли 2005 Стискаме палци за Мицубиши :thumbsup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 8 юли 2005 Сподели Публикувано 8 юли 2005 Митсубишитата ще спечелат всички награди от :first: :second: :thirdprize: Митко Илиев е с Лансер ЕвоVII ипак ще спечели. Mitsubishi The Best :mitsu-smiley: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Makaveli Публикувано 8 юли 2005 Сподели Публикувано 8 юли 2005 И аз съм за Митака Сега тръгвам на там да го подкрепям )))) Митсу са №1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 8 юли 2005 Admin Сподели Публикувано 8 юли 2005 Браво на Българите :bg: и на Мицубиши :icon_clap: :mitsu-smiley: :icon_clap: Ето я главната новина : ТРИ БЪЛГАРСКИ ЕКИПАЖА НАЧЕЛО СЛЕД ПЪРВИЯ ЕТАП В РАЛИ БЪЛГАРИЯ БРАТЯТА Ясен и Дилян Попови от отбора на OMV Рали Тим (Мицубиши Лансър Ево 8) спечелиха първият скоростен етап от рали България. Те постигнаха на 2.95-километровия суперспециален етап време 2:02.9 мин. Изненадващо за повечето чужди асове второто място в първото от тринадесетте изпитания на най-голямото българско състезание зае екипажът на Приста Ойл Рали тим Радослав Козлеков/Петър Сивов (Мицубиши Лансър Ево 8), - 2:03.3 мин, изпреварил с 0.1 сек младият пилот на GT Рейсинг Тим Георги Танев/Бойко Игнатов (Субару Импреза WRX N11 ) – 2:03.4 мин. Първи от чужденците са поляците Лешек Кузай/Мачек Шчепаняк (Субару Импреза WRX N10 ), който записа 2:04.6 мин. Само на 0.1 сек от секундата на четвъртата позиция се класираха европейските шампиони за 2004 г. Симон Жан-Жозеф/Жак Бойе (Рено Клио Супер 1600). Причината за тоталното доминиране на автомобилите от клас N4 e, че непосредствено преди старта, както е традицията на рали България, заваля дъжд и скоростната отсечка по алеите на курорта баха мокри. При това положение автомобилите с две предавателни колела губят своите преимущества :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 8 юли 2005 Сподели Публикувано 8 юли 2005 :bg: давайте българчета да им покажеме на тия как се кара Митсубиши :first: :mitsu-smiley: :plane: дано времето е лошо за да може митсутата да имат приемущество 4х4 :icon_box: .Другите няма да имат никъкъв шанс.Много искам Митака да се представи добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cop Публикувано 9 юли 2005 Сподели Публикувано 9 юли 2005 Снощи хванах част от спортните новини и съобщиха ,че в ралито което се провежда / "България 2005"/ на първите две места са се класирали две МИЦУБИШИТА :first: :first: :first: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :D Днес порових малко по темата ... Двата екипажа на ОМВ ще стартират в 4-я кръг от националния ни шампионат от лидерски позиции - Ясен и Дилян Попови са начело в генералното класиране и в N/4, а Вилхелм Кънчев/Иван Тонев водят в подреждането на N/3. Ясен Попов, ОМВ Рали тим, Мицубиши Лансър Ево 8, N/4:“Чуждестранното участие отново е много силно, очаквам сериозна борба срещу лидерите в Супер 1600 - европейският шампион Симон Жан-Жозеф и победителят в миналогодишното 1000 мили Джандоменико Басо. Освен това в група N също ще е оспорвано - лидерите от българския шампионат срещу Михал Соловов и Лешек Кузай, като поляците са много опитни и бързи пилоти. Мисля, че имаме сериозен шанс да се борим за победата в рали България, не само аз, а всички лидери в нашия шампионат.” Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 юли 2005 Admin Сподели Публикувано 9 юли 2005 :D cop, дублирахме малко темата. Още снощи е качена информация във ворума в секцията WRC и специални модели. Искате ли да съберме темата в едно? Какво ще кажете? :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cop Публикувано 9 юли 2005 Сподели Публикувано 9 юли 2005 :D cop, дублирахме малко темата. Още снощи е качена информация във ворума в секцията WRC и специални модели. Искате ли да съберме темата в едно? Какво ще кажете? :rolleyes: Темата за Рали България6917[/snapback] ОК. Няма проблем да я обединиш !Ето и още нещичко ...Българският пилот Ясен Попов с Митсубиши Лансър Ево 8 поведе след първия специален етап на "Рали България 2005". Отсечката в планинския курорт Боровец беше по-скоро за шоу на зрителите, тъй като дължината й от 2.9 километра не предполагаше натрупване на разлики. Попов успя да вземе едва 0.4 секунди аванс пред Радослав Козлеков с Митсубиши Лансър, а третият Георги Танев, също с Митсубиши Лансър, е на 0.5 секунди. Час преди старта падна проливен дъжд, който намокри трасето, но пилотите нямаха време да сменят гумите. Хлъзгавата настилка фаворизираше автомобилите с гуми за мокро или тип интеремедиа, както и тези със задвижване 4х4 от група N4. Във втория ден на "Рали България 2005" започва истинската борба за позициите в челото. Предстоят шест специални етапа с обща дължина 140 състезателни километра. Класирането след първия ден: 1. Ясен Попов (България) Митсубиши Лансер - 2:02.9 минути2. Радослав Козлеков (България) Митсубиши Лансер - на 0.4 секунди3. Георги Танев (България) Субару Импреза - на 0.5 секунди4. Лешек Кузай (Полша) - на 1.7 секунди5. Симон Жан Жозеф (Франция) - на 1.8 секунди6. Крум Дончев (България) - на 2.0 секунди Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 юли 2005 Admin Сподели Публикувано 9 юли 2005 Сега темата е обединена :good: :D Имате ли информация за днешния ден? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 юли 2005 Admin Сподели Публикувано 9 юли 2005 Ето ги новините от днес на рали България : МИТКО ИЛИЕВ СТАВА АСИСТЕНТ НА ЛИДЕРИТЕ ДВАМАТА лидери в класирането на рали България имат нов асистент след етапа Юндола 2, след която третият във временното класиране вече е Димитър Илиев от отбора на БАМС. След 18-те километра той завърши на 6-а позиция, докато преките му съперници – Козлеков (11-и) и Гераджиев (16-и) изостанаха. Басо 1.29:52.4 чЖан-Жозеф 1.30:41.7 ч на 49.3 сек Илиев 1.32:33.3 ч на 2:40.9 мин Козлеков 1.32:42.8 ч на 2:49.9 мин Гераджиев-мл. 1.32:51.6 ч на 2:59.2 мин Кузай 1.32:51.6 ч на 2:59.2 мин. http://www.mitsubishibg.com/bigboss/on.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 10 юли 2005 Сподели Публикувано 10 юли 2005 Mитко Илиев-Шампион! :first: ЧЕСТИТО!!! :mitsu-smiley: Победител е в N4 и трети в общото класиране :first: :icon_clap: :icon_clap: Линк Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 юли 2005 Admin Сподели Публикувано 11 юли 2005 :icon_clap: Браво на Димитър Илиев :icon_clap: Перфектно състезание за него. Достойно представяне на :bg: и на Mitsubishi EVO 7 :mitsu-smiley: Какво се случи по-точно с Ясен Попов? Аз нямам много информация :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 12 юли 2005 Сподели Публикувано 12 юли 2005 Ясен спука два пъти гума и много се забави :icon_drive: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sando Публикувано 13 юли 2005 Сподели Публикувано 13 юли 2005 бях 3 дни на ралито много яко беше които не го е гледал само може да съжалява нашите пилоти бяха добри ама тоя Djiandominiko Baso направо къртите са различни класове ама пунтото абарта е ужасно тва се цепи като пистов мотор и седи на пътя по яко от импрезите и ланцерите по леко и е само с предно а върви като по релси :respect: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 14 юли 2005 Сподели Публикувано 14 юли 2005 бях 3 дни на ралито много яко беше които не го е гледал само може да съжалява нашите пилоти бяха добри ама тоя Djiandominiko Baso направо къртите са различни класове ама пунтото абарта е ужасно тва се цепи като пистов мотор и седи на пътя по яко от импрезите и ланцерите по леко и е само с предно а върви като по релси :respect:7032[/snapback] Сандич браво на тебе :icon_clap: :icon_clap: разкажи нещо повече за Митко Илиев.Kак вървеше неговото Ево VII? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 14 юли 2005 Сподели Публикувано 14 юли 2005 Браво Сандо, както винаги ни отсрамваш с присъствие на такива мероприятия!!! :icon_clap: :icon_thumbup: :first: Разкажи малко повече, как беше сред ръмженето на форсираните мотори и миризмата на изгорели газове и гуми...? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.