Премини към съдържание

О, 4g63! Поради що държиш ниски обороти на празен ход!?


evo III

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

подозирам че тая работа няма да е като с москвича на баща ми - отваряш капака, врътваш с отверката реглажа на празния ход и си го правиш колкото ти трябва, ма дето викат 'out of curiosity', каква са възможните причини това набедено чудо на японското автомобилостроене на празен ход вместо да цъка като швейцарски часовник, да се тресе нервно на 600-700 rpm?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите са пък от 2-3 седмици високи, предполагам болката си има име - стъпков мотор но още не ми е останало време да погледна как се разглобява. Може и да е друго, майсторите на ремонта ще кажат, но 700об. не са ли нормални?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

подозирам че тая работа няма да е като с москвича на баща ми - отваряш капака, врътваш с отверката реглажа на празния ход и си го правиш колкото ти трябва, ма дето викат 'out of curiosity', каква са възможните причини това набедено чудо на японското автомобилостроене на празен ход вместо да цъка като швейцарски часовник, да се тресе нервно на 600-700 rpm?

Мотора е ясен, но колата каква е ? Кой модел, спецификация ?

Когато споделиш , тогава ще му мислим..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е ясен, но колата каква е ? Кой модел, спецификация ?

Когато споделиш , тогава ще му мислим..........

 

Не съм сигурен кое е модел, кое е спецификация, затова преписвам всичко:

 

Galant EA0

EA2WL / EA2WLNHEQL6

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мотора на празен ход трябва да работи на 750 об./мин. .........но не можеш да съдиш по показанията на оборотомера в колата........ако тресе ,знаич имаш проблем с празния ход или казано по друг начин с МПХ.........освен проблема с моторчето на празния ход ,възможно е ако автомобила има TCL или Круиз контрол да има механичните настройки и това да пречи на мотора да си вдигне оборотите ..........възможно е да има затлачване на байпасните канали които управлява МПХ ..........

Сутрин когато е студен мотора как пали? от първия път или припалва и гасне и чак от втория пали?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин когато е студен мотора как пали? от първия път или припалва и гасне и чак от втория пали?

 

Пали от първия път и докато е студен държи по-високи обороти както си трябва.

Със загряването бързо пада около втората черта (което аз го броя за 600rpm) и там почва притрисането.

И при това положение се влияе от товара в/у алтернатора - ако изгася фаровете оборотите се вдигат с малко, но достатъчно за да спре притрисането.

Ако пък загрее и включи перката на радиатора (т.е. натовари ел. системата още повече) - нещата се оправят - държи си обороти на които няма притрисане.

 

Хипотеза: струва ми се, че има точно един режим на общо натоварване (празен ход с фарове и без включена перка на охлаждането), които му е проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...