evo III Публикувано 4 декември 2008 Сподели Публикувано 4 декември 2008 Здравейте, подозирам че тая работа няма да е като с москвича на баща ми - отваряш капака, врътваш с отверката реглажа на празния ход и си го правиш колкото ти трябва, ма дето викат 'out of curiosity', каква са възможните причини това набедено чудо на японското автомобилостроене на празен ход вместо да цъка като швейцарски часовник, да се тресе нервно на 600-700 rpm? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 4 декември 2008 Сподели Публикувано 4 декември 2008 Моите са пък от 2-3 седмици високи, предполагам болката си има име - стъпков мотор но още не ми е останало време да погледна как се разглобява. Може и да е друго, майсторите на ремонта ще кажат, но 700об. не са ли нормални? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 декември 2008 Сподели Публикувано 4 декември 2008 Здравейте, подозирам че тая работа няма да е като с москвича на баща ми - отваряш капака, врътваш с отверката реглажа на празния ход и си го правиш колкото ти трябва, ма дето викат 'out of curiosity', каква са възможните причини това набедено чудо на японското автомобилостроене на празен ход вместо да цъка като швейцарски часовник, да се тресе нервно на 600-700 rpm?Мотора е ясен, но колата каква е ? Кой модел, спецификация ? Когато споделиш , тогава ще му мислим.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evo III Публикувано 4 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2008 Мотора е ясен, но колата каква е ? Кой модел, спецификация ? Когато споделиш , тогава ще му мислим.......... Не съм сигурен кое е модел, кое е спецификация, затова преписвам всичко: Galant EA0EA2WL / EA2WLNHEQL6 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 декември 2008 Сподели Публикувано 5 декември 2008 Мотора на празен ход трябва да работи на 750 об./мин. .........но не можеш да съдиш по показанията на оборотомера в колата........ако тресе ,знаич имаш проблем с празния ход или казано по друг начин с МПХ.........освен проблема с моторчето на празния ход ,възможно е ако автомобила има TCL или Круиз контрол да има механичните настройки и това да пречи на мотора да си вдигне оборотите ..........възможно е да има затлачване на байпасните канали които управлява МПХ ..........Сутрин когато е студен мотора как пали? от първия път или припалва и гасне и чак от втория пали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evo III Публикувано 5 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 5 декември 2008 Сутрин когато е студен мотора как пали? от първия път или припалва и гасне и чак от втория пали? Пали от първия път и докато е студен държи по-високи обороти както си трябва.Със загряването бързо пада около втората черта (което аз го броя за 600rpm) и там почва притрисането.И при това положение се влияе от товара в/у алтернатора - ако изгася фаровете оборотите се вдигат с малко, но достатъчно за да спре притрисането.Ако пък загрее и включи перката на радиатора (т.е. натовари ел. системата още повече) - нещата се оправят - държи си обороти на които няма притрисане. Хипотеза: струва ми се, че има точно един режим на общо натоварване (празен ход с фарове и без включена перка на охлаждането), които му е проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 декември 2008 Сподели Публикувано 5 декември 2008 Ами трябва да се види, но нещата клонят към МПХ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.