Премини към съдържание

2000td.много шумен?


n67

Препоръчано мнение

Здравейте на всички форумджии.Отварям нова тема с надеждата някой да даде идеи какво да направя. Скоро си купих мицубиши спейс рънър втора ръка прозводство 1998.г внос от италия със здраво купе и запазен салон, но..... двигателя е 2000к турбо дизел. На малки обороти не се чува и работи много добре но има вибрация, която се предава най вече на волана бе мърда поне 2 сантима, това добре на малки обороти допустимо, но като тръгна с повишаване на скоростта двигателя започва да бучи много, радиото го усилвам, за да го чувам и отделно има вибрация, която се предава на цялото купе +това при превключване на скорост като натисна съединителя и пусна газта оборотите на двигателя не падат веднага има известно задържане на високи обороти и затова преди да включа на следваща предвка изчаквам.

 

Модераторски контрол!!!

Колега, постарайте се да пишете по-грамотно!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че шумът е от двигателя, а не от скоростна кутиа или съединител? Когато го форсираш на място, има ли го този шум? Зависи ли от скоростта на движение? И най-вече качи я на канал и виж да не е удряна отдолу и изпускателния тракт да опира някъде в купето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че шумът е от двигателя, а не от скоростна кутиа или съединител? Когато го форсираш на място, има ли го този шум? Зависи ли от скоростта на движение? И най-вече качи я на канал и виж да не е удряна отдолу и изпускателния тракт да опира някъде в купето.

От дгвиателя, е то се чуват самите обороти, като се форсира :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От дгвиателя, е то се чуват самите обороти, като се форсира :mitsu-smiley:

[/quote

 

Може би има същия проблем като моя спеис вагон. Сега ще сменя турбината или само топлия колектор и ще пиша дали има резултат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали са правилно зацепени балансиращите валове, от пишман майстори се получават такива неща ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново.Как да разбера, на какво положение се зацепва ролката която задвижва маслената помпа и втория балансиращ вал. защото сам си сменях ангренажните ремъци, по схема извадена от ауто дата.Белезите на разпределителния вал,гнп,колянов вал и балансиращ вал,съвпадат на всеки 4об, а белега на маслената помпа на всеки 8 или както там идва. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...