n67 Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Здравейте на всички форумджии.Отварям нова тема с надеждата някой да даде идеи какво да направя. Скоро си купих мицубиши спейс рънър втора ръка прозводство 1998.г внос от италия със здраво купе и запазен салон, но..... двигателя е 2000к турбо дизел. На малки обороти не се чува и работи много добре но има вибрация, която се предава най вече на волана бе мърда поне 2 сантима, това добре на малки обороти допустимо, но като тръгна с повишаване на скоростта двигателя започва да бучи много, радиото го усилвам, за да го чувам и отделно има вибрация, която се предава на цялото купе +това при превключване на скорост като натисна съединителя и пусна газта оборотите на двигателя не падат веднага има известно задържане на високи обороти и затова преди да включа на следваща предвка изчаквам. Модераторски контрол!!!Колега, постарайте се да пишете по-грамотно!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Junak Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Сигурен ли си, че шумът е от двигателя, а не от скоростна кутиа или съединител? Когато го форсираш на място, има ли го този шум? Зависи ли от скоростта на движение? И най-вече качи я на канал и виж да не е удряна отдолу и изпускателния тракт да опира някъде в купето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 15 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2008 Сигурен ли си, че шумът е от двигателя, а не от скоростна кутиа или съединител? Когато го форсираш на място, има ли го този шум? Зависи ли от скоростта на движение? И най-вече качи я на канал и виж да не е удряна отдолу и изпускателния тракт да опира някъде в купето.От дгвиателя, е то се чуват самите обороти, като се форсира :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Петър Димов Публикувано 15 ноември 2008 Сподели Публикувано 15 ноември 2008 От дгвиателя, е то се чуват самите обороти, като се форсира :mitsu-smiley:[/quote Може би има същия проблем като моя спеис вагон. Сега ще сменя турбината или само топлия колектор и ще пиша дали има резултат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 15 ноември 2008 Сподели Публикувано 15 ноември 2008 Виж дали са правилно зацепени балансиращите валове, от пишман майстори се получават такива неща Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 15 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2008 Привет отново.Как да разбера, на какво положение се зацепва ролката която задвижва маслената помпа и втория балансиращ вал. защото сам си сменях ангренажните ремъци, по схема извадена от ауто дата.Белезите на разпределителния вал,гнп,колянов вал и балансиращ вал,съвпадат на всеки 4об, а белега на маслената помпа на всеки 8 или както там идва. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.