Премини към съдържание

Смяна на изпускателната система на 4g63?


Препоръчано мнение

От известно време поради някои належащи ремонти по колата все по-често започнах да я гледам отдолу.Гледам аз тръбите и си мисля...Бре много тънки-Ф45 мисля,че бяха.Та порочните мисли веднага ме налазиха :icon_angel: Права тръба на Ф60 с едно резонансно+крайно гърне.А какво мислите вие по въпроса?Че ще е шумна е ясно,ако се наложи ще сложа и 2ро резонансно гърне.Идеята е ще се подобри ли осезаемо вървенето особено в по-ниските?Стоковия колектор добре изчислен ли е за добър пърформанс,защото при някой коли не са особено удачни.Четох при колеги жабари,че разликата е голяма.А да...Другото което е предлага ли се чип тунинг за този атмосферен 4G63? :rolleyes: А какво е положението със спортните валове и колко струват,мапването май е към 300-400лв.Затрупах ви малко от въпроси,но мисля че ще са полезни и за останалите колеги с желания като мойте. :drive: Очаквам свежи идейки. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно. При мен беше 55мм изпускателната система, а съм 9 коня по-малко от теб... 60 мисля, че ще ти е много. Според мен 55 максимум - може да опиташ. Колекторите са направени така, че да имаш мощност и в ниските и високите като и двете са компромис. Ако ще правиш нещо, то по-добре да смениш всичко. Възд. филтър с една интейк тръба, валове + колела и изпускателен колектор + тръби...

 

Не очаквай кой знае каква промяна...20-тина коня, ако качиш ще си доволен :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя и аз - на Eclipse G1 са на 55 тръбите, както каза и Лео за G2-ката. Като цяло по 4G63 няма много какво да се бае. Много средства гълта и разликата при атмосферен ще е много малка. Да не говорим, че с по-раздвижени валове ще има скок на разхода и до голяма степен загуба на нормалната работа в ниски обороти. Истината е казана многократно и тук и по други форуми, нищещи темата - турбомотор. Атмосферките са просто орязано копие на истината, вярно здрави и предлагащи прилична динамика, но все пак ...

 

Има и друг момент. Имайки пред вид километрите на повечето G1, които влизат в БГ, много добър ефект в динамиката може да се усети след пълна ревизия на мотора. Пък и по този начин знаете, че сте седнали зад волана на адски здрава машина, която няма да ви изневери. Само подчертавам, че такава интервенция трябва да се прави от хора разбиращи от :mitsu-smiley: , а не просто "майстори", защото ефектът може да е плачевен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...