DaNy SHaDy Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 От известно време поради някои належащи ремонти по колата все по-често започнах да я гледам отдолу.Гледам аз тръбите и си мисля...Бре много тънки-Ф45 мисля,че бяха.Та порочните мисли веднага ме налазиха :icon_angel: Права тръба на Ф60 с едно резонансно+крайно гърне.А какво мислите вие по въпроса?Че ще е шумна е ясно,ако се наложи ще сложа и 2ро резонансно гърне.Идеята е ще се подобри ли осезаемо вървенето особено в по-ниските?Стоковия колектор добре изчислен ли е за добър пърформанс,защото при някой коли не са особено удачни.Четох при колеги жабари,че разликата е голяма.А да...Другото което е предлага ли се чип тунинг за този атмосферен 4G63? :rolleyes: А какво е положението със спортните валове и колко струват,мапването май е към 300-400лв.Затрупах ви малко от въпроси,но мисля че ще са полезни и за останалите колеги с желания като мойте. Очаквам свежи идейки. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Интересно. При мен беше 55мм изпускателната система, а съм 9 коня по-малко от теб... 60 мисля, че ще ти е много. Според мен 55 максимум - може да опиташ. Колекторите са направени така, че да имаш мощност и в ниските и високите като и двете са компромис. Ако ще правиш нещо, то по-добре да смениш всичко. Възд. филтър с една интейк тръба, валове + колела и изпускателен колектор + тръби... Не очаквай кой знае каква промяна...20-тина коня, ако качиш ще си доволен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Да добавя и аз - на Eclipse G1 са на 55 тръбите, както каза и Лео за G2-ката. Като цяло по 4G63 няма много какво да се бае. Много средства гълта и разликата при атмосферен ще е много малка. Да не говорим, че с по-раздвижени валове ще има скок на разхода и до голяма степен загуба на нормалната работа в ниски обороти. Истината е казана многократно и тук и по други форуми, нищещи темата - турбомотор. Атмосферките са просто орязано копие на истината, вярно здрави и предлагащи прилична динамика, но все пак ... Има и друг момент. Имайки пред вид километрите на повечето G1, които влизат в БГ, много добър ефект в динамиката може да се усети след пълна ревизия на мотора. Пък и по този начин знаете, че сте седнали зад волана на адски здрава машина, която няма да ви изневери. Само подчертавам, че такава интервенция трябва да се прави от хора разбиращи от :mitsu-smiley: , а не просто "майстори", защото ефектът може да е плачевен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.