KorteZ Публикувано 31 октомври 2008 Сподели Публикувано 31 октомври 2008 Добър вечер, на всички фенове на тази японска марка.Значи, появи се следния проблем - днес сменях клемата на левия фар и свалих акумулатора, след като монтирах всичко и си закачих акумулатора, колата на място държи 900 оборота като я запаля. Но в движение, като я пусна по инерция или чакам на светофар, падат до 200-300 оборота, а понякой път и до сто и гасне. До сега работеше като часовник, нямал съм проблеми с нея никакви - година и половина.Някакви идеи...?Благодаря на всички предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 31 октомври 2008 Сподели Публикувано 31 октомври 2008 Щях да ти кажа че по нагоре има важна тема за Каризма с двигател GDI, щях да ти кажа че и в тази тема има описани доста неща които явно не си прочел......Мога да ти кажа и много други работи.......ама поне да беше казал какъв ти е двигателя, и коя година е.............или поне номер на рама - може да свърши перфектна работа......Ама като за начало да ти кажа......покарай я така колата и ще се оправи сама. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KorteZ Публикувано 31 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 31 октомври 2008 Извнявам се, че не казах за модела на колата - Митсубиши Каризма 1.8 GLX 116 коня, година на производство 1997г. юли , ако това ще помогне :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 31 октомври 2008 Сподели Публикувано 31 октомври 2008 Естествено че ще помогне.........вече човек като чуе за проблеми с оборотите и се сеща за ГДИ....... ама като гледам и другите двигатели са същата стока. Сега по въпроса ти, действително покарай я така, малко е гадно но трябва да се оправи сама. Ако ли не, се почва по стандартната процедура.... майстор, диагностика.....и т.н. На място какви обороти държи, на студен двигател, на загрял, като се натовари двигателя с консуматори, с включен климатик.........важно е, ако до ден два не се оправи сама, виж как са оборотите и кажи да видим дали ще можем да помогнем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KorteZ Публикувано 31 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 31 октомври 2008 О-кей, мерси, ще пробвам и ще кажа какъв е резултата, сега остава да дойде утре сутринта, че този проблем много ме дразни и сън няма да спя. Японеца с проблем немога да го преживея... :icon_blush: :icon_crying: Редактирано ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 31 октомври 2008 Сподели Публикувано 31 октомври 2008 Колега KorteZ, разбирам, че имаш проблем с автомобила...Но не разбирам, как в едно изречение, можеш да допускаш по-няколко груби правописни грешки? И то във всяко едно изречение, написано от теб, в тази тема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KorteZ Публикувано 16 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2008 :icon_thumbup: Блaгодаря на всички за помощта и съветите. Milen_z, ти се оказа прав, колата се оправи сама, японецът отново е като часовник :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.