Премини към съдържание

Моля за съвет относно еклипс 1g


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

Замислям се дали да не закупя :mitsu-smiley: еклипс 1G 2,0 150 кс но преди да взема това решение

искам малко инфо.

Въпросите ми са:

1. Какъв му е реалния разход на бензин ?

2. Какви са най-срещаните проблеми по подръжката и как е от към здравина на изработка ?

3. Как е откъм комфорт, возия ,място в купето ...?

4. Какво трябва да гледам най-вече преди покупка (повече ме интересува под капака и като я запаля и покарам)

5. и всичко друго каквото се сетите от вашия опит с такива японски шедьоври.

 

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички,отскоро имам Еклипс 1993,отдавнашна мечта която се сбъдна най-сетне:) Докато се рових в разни англоезични сайтове,видях че мощността на тоя модел винаги я дават 135к.с.,докато тук в обявите за продажба винаги пише 150к.с.Кое е вярното???А освен това доста често като недостатък пише,че двигателя 4г63 след 200хил.км започва да гори доста масло.Докъде трябва да е стрелката на нивото на маслото на таблото,при положение че го смених преди 2 седмици?Моята стои на средата и то не постоянно,трябва ли да е по-към макса??Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл в клуба! :) Всички ще се радваме да те видим на някоя от предстоящите срещи! А може дотогава да качиш една-две снимки на красавеца да му се порадваме!

 

...

Докъде трябва да е стрелката на нивото на маслото на таблото,при положение че го смених преди 2 седмици?Моята стои на средата и то не постоянно,трябва ли да е по-към макса??Благодаря предварително.

Доколкото знам стрелката на таблото не показва нивото, а налягането на маслото. :)

Иначе си проверявай по стария изпитан метод - вадиш щеката, след като колата е била няколко часа в покой и гледаш дали нивото на маслото е между двата ограничителя (едни като "гризнати").

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,ще постна снимчици,но след като оправя дясната врата е малко натисната и ще ходим на тенекиджия.....Значи за налягането е била стрелката на таблото.....а нормално ли е дане стои постоянно?съжалявам,ако са глупави въпросите,но съм доста БОС в техническо отношение по автомобилите,тепърва ще се понауча...:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Добре дошъл.

 

Американските еклипси от 1генерация са 135 конски сили. В европа тези модели са с по-висока степен на сгъстяване и оттам идват 15 коня отгоре. Стрелката на маслото показва налягането. То се променя в зависимост от това колко ръчкаш колата. нормално е да стои в средата като караш по-настървено и да е нииско на светофарите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Добре дошъл.

 

Американските еклипси от 1генерация са 135 конски сили. В европа тези модели са с по-висока степен на сгъстяване и оттам идват 15 коня отгоре. Стрелката на маслото показва налягането. То се променя в зависимост от това колко ръчкаш колата. нормално е да стои в средата като караш по-настървено и да е нииско на светофарите...

Има разлика и във разпр-е валове. Гърбиците на моя Талон бяха с 0.4 и 0.5 мм по-малки от Еклипсовите.Не знам дали на всички,щото моите бяха от турбо мотор,но ако и при атмосферните е така може от тук да иде разликата в конете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Добре дошъл.

 

Американските еклипси от 1генерация са 135 конски сили. В европа тези модели са с по-висока степен на сгъстяване и оттам идват 15 коня отгоре. Стрелката на маслото показва налягането. То се променя в зависимост от това колко ръчкаш колата. нормално е да стои в средата като караш по-настървено и да е нииско на светофарите...

 

 

Благодаря ти,много точно си отговорил за това което ме интересува....Иначе колата МНОГО ми харесва,доста е подвижна и пъргава в сравнение със предната ми Калибра,педалите на съединителя и газта са доста по-меки и най-лекия натиск колата реагира и сега докато свикна доста често колата се сецва....Имам и други въпроси,например това трети стоп ли е на крилото ,защото при мен е само отражател,и вътре няма крушка,жици,нищо?също така долу под бронята отзад са изнесени светлината за задна и още един червен(стоп ли е какво е?).А съм виждал на снимки как на други Еклипси светлината за задна е от двете страни на номера?И защо е направено така че халогените се включват само заедно с дългите???Антената на радиото кога излиза,нали е автоматична,при мен май е развалена,не съм забелязал да излиза като пускам радиото....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не съм експерт по 1г. От всички въроси мога да ти кажа, че ако антената е електрическа и плейърът ти няма изход за антена няма да я вдига. ТРябва да има кабелче от плейъра за антена. Какъв модел е...може и да е развалена антената - като пуснеш радио стой до антенат аи слушай дали върти. аКо върти значи е счупено жилото...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл и от мен! А сега по темата- отзад спойлера няма трти стоп, това е просто отразител. Червената светлина под задната броня при мен е само една (виждал съм и с две, но аз лично го преживях :D ). Мисля, че се включва само на дълги. От лявата страна на волана, под бутона за вдигане на фаровете, има такъв (при мен се изтегля нещо като смукач), с който същата тази светлина се усилва при мъгла. Голямо чудене беше, ей. При мен светлините за задна също са на мястото, където е номера, дори той леко ги закрива в горната им част. Антената ми е със скъсано жило и съм я изключил- провери дали и при теб не е изключена. Отзад в багажника има капаче където можеш да направиш това. Що се отнася до халогените, не знам- инженерна му работа :tok:. Но така май е по- добре- тъкмо няма да те глобяват :) .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, колега. Има доста теми из форума, които можеш да разгледаш, но аз ще се опитам да отговоря на някои от твоите въпроси, за да не кажеш че сме негостоприемни.

Разход- около 8/100 извънградско, 13-14 градско (понякога и повече :rolleyes: ). Когато купувах колата, не знаех нищо за модела. При първото ми влизане в колата ми направи впечатление комфорта на предните две седалки- уникално удобни са. За сметка на задните- май са само за парлама. Или за миньончета под 1,50м. Багажника нито е много голям, нито много малък. Абе става. За возията- аз съм с някакви лилави спортни пружини и не мога да кажа със стандартните как е, но така е доста стабилна, особено след смяната на 16"-те джанти (гуми 205/50/16) със 17" (гуми 225/45/17). Колата имаше проблем с вкарване 1/2-ра 2/3-та 3-2-ра. Обърни внимание на това- на мен ми костваше една солидна сума. Казаха ми, че е от съединителя, а то излезе, че муфата и хъба плюс синхронизатори на 2/3-та са дали фира. Както и да е, благодарение на DJ-я ги взех на цена, доста под тази която ми бяха казали. Дребни проблеми и сега си имам, но човек няма какво да очаква от 17-годишна. Кола, де :D ! Не съжалявам, че я взех- бях хвърлил око на Prelude. По другите въпроси нищо не мога да ти кажа, щото далеч не разбирам толкова, колкото ми се иска. Ми, т'ва от мен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...