Премини към съдържание

Проблем с маслото


Ji4kus

Препоръчано мнение

Здравейте читатели

Имам проблем с Мицубиши Лансер 93г 94г 1,6 инжекцийка 16в, няма налягане на маслото кажете от къде мога да извадя някаква информация колко трябва да е ?

Като запаля отначало манометъра не мърда , чуди се малко и тогава вдига и държи 1 бар на студено, като загрее пада на 0,7, но по-странното е, че като дам газ вместо да се вдигне - то пада още.

Отворих картера свалих помпата - работи добре, накарахме я да работи още по-добре, сложихме я и пак така !

Проверихме и един биелен лагер понеже основните са с обща стойка отдолу и само един няма как да се свали и той е добре :mitsu-smiley: :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой има такъв Лансер, къде се намира датчика. Моят е почти на нивото на клапаните, а на други коли е на нивото на коляновия вал и там мери налягането и на старото ми Мице е долу доатчика, а на това е горе ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да де с манометър го меря
А манометъра къде го беше свързал? Горе по главата, или някъде преди филтъра......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свали си тогава масленият филтър и го огледай добре.....Вътре има едно гумено уплътнение което понякога се къса и запушва нипела на който се навива филтъра......Ако не е от това, провери и масленото радиаторче за запушване......Може и балансиращият клапан на помпата да ти изпуска много рано налягането.....А за помпата как установи че работи, когато си я свалял?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами помпата с баща ми я свалихме направихме едно приспособление да я въртим с дрелката и в един леген с нафта я пробвахме, после той я взе и я шлайфа малко да и намали хлабините .След това на другата проба беше два пъти по- добре ама като я сложихме пак така.

А за филтъра - нов е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какво е това маслено радиаторче ?

Имам снимка на помпата ама не ми дава да я кача че била голяма

Трябва да имаш едно малко радиаторче отпред под бронята....От филтъра чрез маркучи и тръбички маслото минава през него за по добро охлаждане......Помпата правилно сте я тествали....Щом качва нафта, с маслото не трябва да имаш проблем.....А преди да сложиш новият филтър, пак ли нямаше налягане....Да не е дефектен тоя дето си го сложил?
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак си нямаше налягане със стария филтър.

А за радиаторче мисля че няма ама пак ще я огледам и ще пиша.

Някои да знае откъде мога да намеря някакви дани за налягането точно колко трябва да е ?.... в AutoData няма

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...