Ji4kus Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 Здравейте читателиИмам проблем с Мицубиши Лансер 93г 94г 1,6 инжекцийка 16в, няма налягане на маслото кажете от къде мога да извадя някаква информация колко трябва да е ?Като запаля отначало манометъра не мърда , чуди се малко и тогава вдига и държи 1 бар на студено, като загрее пада на 0,7, но по-странното е, че като дам газ вместо да се вдигне - то пада още.Отворих картера свалих помпата - работи добре, накарахме я да работи още по-добре, сложихме я и пак така !Проверихме и един биелен лагер понеже основните са с обща стойка отдолу и само един няма как да се свали и той е добре :mitsu-smiley: :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ji4kus Публикувано 19 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2008 Да де с манометър го меря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ji4kus Публикувано 19 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2008 Ако някой има такъв Лансер, къде се намира датчика. Моят е почти на нивото на клапаните, а на други коли е на нивото на коляновия вал и там мери налягането и на старото ми Мице е долу доатчика, а на това е горе ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 Да де с манометър го меряА манометъра къде го беше свързал? Горе по главата, или някъде преди филтъра...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ji4kus Публикувано 19 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2008 На мястото на неговия датчик Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 Свали си тогава масленият филтър и го огледай добре.....Вътре има едно гумено уплътнение което понякога се къса и запушва нипела на който се навива филтъра......Ако не е от това, провери и масленото радиаторче за запушване......Може и балансиращият клапан на помпата да ти изпуска много рано налягането.....А за помпата как установи че работи, когато си я свалял? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ji4kus Публикувано 19 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2008 Ами помпата с баща ми я свалихме направихме едно приспособление да я въртим с дрелката и в един леген с нафта я пробвахме, после той я взе и я шлайфа малко да и намали хлабините .След това на другата проба беше два пъти по- добре ама като я сложихме пак така.А за филтъра - нов е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ji4kus Публикувано 19 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2008 А какво е това маслено радиаторче ?Имам снимка на помпата ама не ми дава да я кача че била голяма Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 А какво е това маслено радиаторче ?Имам снимка на помпата ама не ми дава да я кача че била голямаТрябва да имаш едно малко радиаторче отпред под бронята....От филтъра чрез маркучи и тръбички маслото минава през него за по добро охлаждане......Помпата правилно сте я тествали....Щом качва нафта, с маслото не трябва да имаш проблем.....А преди да сложиш новият филтър, пак ли нямаше налягане....Да не е дефектен тоя дето си го сложил? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ji4kus Публикувано 20 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2008 Пак си нямаше налягане със стария филтър.А за радиаторче мисля че няма ама пак ще я огледам и ще пиша.Някои да знае откъде мога да намеря някакви дани за налягането точно колко трябва да е ?.... в AutoData няма Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.