Purpala Публикувано 15 август 2008 Сподели Публикувано 15 август 2008 Може ли някой да ми каже причина за моментна загуба на мощността по време на движение.Случва се при много висока температура на околната среда.Колата по време на равномерно движение "ЗАБИВА",въпреки газта която подавам,оборотите падат и след около 5-6 сек. се "отпушва". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Purpala Публикувано 15 август 2008 Автор Сподели Публикувано 15 август 2008 Малко повече информация за автомобила, както и има ли някакви светещи лампи по таблото.Mitsubishi Space star 1.9 DID 2003 г.;двигател- Q9F1;няма светещи лампи по таблото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 август 2008 Сподели Публикувано 15 август 2008 Mitsubishi Space star 1.9 DID 2003 г.;двигател- Q9F1;няма светещи лампи по таблотоСмени си горивният филтър....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 605 SVti Публикувано 9 септември 2008 Сподели Публикувано 9 септември 2008 Нов съм във форума, тъй като купих на жената едно Mitsubishi Space Star 1.9 DiD, 102 к.с. Досега не съм карал турбиниран дизел, само атмосферен дизел и турбиниран бензинов двигател. При мен наблюдавам същия проблем - понякога над 2000 об/мин турбото все едно го няма и карам декомпресиран атмосферен дизел. И като се замисля наистина това става при топло време. Колата до 1200 об/мин и средно подаден педал на газта се държи нормално, поема си както трябва. Обаче от 1200 об/мин до към 1800 - 2000 об/мин (преди да се развинти турбокомпресорът), колкото повече давам газ - толкова повече забива нос!!!!! Това се усеща осезаемо от 3-та предавка нагоре, иначе на 1-ва и втора този проблем все едно го няма. Подметнаха ми, че педалът на газта бил електронен, а не с жило. Дали тук не се крие разколничето?! Ще съм благодарен ако някой подметне поне някаква идея, или се е сблъсквал с този проблем и го е отстранил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Живко Живков Публикувано 13 септември 2008 Сподели Публикувано 13 септември 2008 Преди 2 месеца аз имах същия проблем, ходих на диагностика и казаха, че всичко е наред, но като направих едно кръгче установих същия проблем. Добре, че в сервиза един механик се сети да погледне датчика за турбото и установи, че има спукано маркуче и от там и декомпресия. Смениха ми маркуча и ми казаха, че вече всичко е наред, но може и самият датчик да е прецакан и ако пак има този проблем трябва да го сменя и него. Вече втори месец се движа така и нямам икакви проблеми. Също така ми казаха, че е необходимо по-нататък да ми промият радиатора, защото от него може да се появят същите симптоми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.