Премини към съдържание

проблем със моментна загуба на мощност на Space Star


Препоръчано мнение

Може ли някой да ми каже причина за моментна загуба на мощността по време на движение.Случва се при много висока температура на околната среда.Колата по време на равномерно движение "ЗАБИВА",въпреки газта която подавам,оборотите падат и след около 5-6 сек. се "отпушва".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко повече информация за автомобила, както и има ли някакви светещи лампи по таблото.

Mitsubishi Space star 1.9 DID 2003 г.;двигател- Q9F1;няма светещи лампи по таблото

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mitsubishi Space star 1.9 DID 2003 г.;двигател- Q9F1;няма светещи лампи по таблото
Смени си горивният филтър.......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Нов съм във форума, тъй като купих на жената едно Mitsubishi Space Star 1.9 DiD, 102 к.с.

 

Досега не съм карал турбиниран дизел, само атмосферен дизел и турбиниран бензинов двигател.

 

При мен наблюдавам същия проблем - понякога над 2000 об/мин турбото все едно го няма и карам декомпресиран атмосферен дизел. И като се замисля наистина това става при топло време.

 

Колата до 1200 об/мин и средно подаден педал на газта се държи нормално, поема си както трябва. Обаче от 1200 об/мин до към 1800 - 2000 об/мин (преди да се развинти турбокомпресорът), колкото повече давам газ - толкова повече забива нос!!!!! Това се усеща осезаемо от 3-та предавка нагоре, иначе на 1-ва и втора този проблем все едно го няма.

 

Подметнаха ми, че педалът на газта бил електронен, а не с жило. Дали тук не се крие разколничето?!

 

Ще съм благодарен ако някой подметне поне някаква идея, или се е сблъсквал с този проблем и го е отстранил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 месеца аз имах същия проблем, ходих на диагностика и казаха, че всичко е наред, но като направих едно кръгче установих същия проблем. Добре, че в сервиза един механик се сети да погледне датчика за турбото и установи, че има спукано маркуче и от там и декомпресия. Смениха ми маркуча и ми казаха, че вече всичко е наред, но може и самият датчик да е прецакан и ако пак има този проблем трябва да го сменя и него. Вече втори месец се движа така и нямам икакви проблеми. Също така ми казаха, че е необходимо по-нататък да ми промият радиатора, защото от него може да се появят същите симптоми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...