Премини към съдържание

Misho 605 SVti

Потребител
  • От него общо

    19
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubisih Space Star

Misho 605 SVti's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Найден е железен :first: . Соколчето се справя перфектно, и ми уйдисва на акъла ... :icon_thumbup: Как го бях измъчил с една огромна бас каза за едно Пежо 605, но я изработи като по книга! И в повечето случаи го карам да прави криви портове :D .
  2. Дойде време на чейндъра и на усилвателя за баса. Както всичко останало, и тук започнахме с чертеж. Е, не че от него спазихме кой знае колко, но трябва да има основа, на която да се стъпи, а това в случая беше чертежът. http://imageshack.us/a/img16/8318/20120915mitsubishispace.jpg Идеята беше да се направи една конструкция, която да легна върху бомбето. Но малко пречеше тръбата за зареждане на горивото, та трябваше да я заобиколим. http://imageshack.us/a/img10/8318/20120915mitsubishispace.jpg На Найден по едно време му идваше да ми резне гръкляна. http://imageshack.us/a/img248/8318/20120915mitsubishispace.jpg Догодихме в крайна сметка някаква конструкция, която съобразихме със задната щора. http://imageshack.us/a/img141/8318/20120915mitsubishispace.jpg Първи проби след сглобяването. http://imageshack.us/a/img411/8318/20120915mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img706/8318/20120915mitsubishispace.jpg Нещата бяха ОК, преминахме към изработката на горната страна, в която трябваше да се монтира чейнджъра. http://imageshack.us/a/img803/8318/20120915mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img705/8318/20120915mitsubishispace.jpg Чейнджърът и усилвателят заспаха на местата си. http://imageshack.us/a/img213/8318/20120915mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img163/8318/20120915mitsubishispace.jpg Тапицирахме конструкцията (имам забележки, но ще ги отстранявам по-нататък) и я укрепихме към купето и кората на подкалника. http://imageshack.us/a/img607/6764/20121003mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img829/6764/20121003mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img19/6764/20121003mitsubishispace.jpg Свързах захранващите кабели .... Гризнах дървото с чинчовете за усилвателя, окъсяха ми с около 20-30 см ... яд ме хвана. Засега пуснах кабела малко косо, или ще ги подменя с по-дълги (6м), или ще си взема удължение. Като знам каква борба беше, докато прокарам чинчовете и кабела за чейнджъра по десните прагове, и ми се отщява да извършвам тази процедура повторно. http://imageshack.us/a/img402/6764/20121003mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img692/6764/20121003mitsubishispace.jpg
  3. Дойде времише за тапицерише ... Все още на работната маса. http://imageshack.us/a/img542/9394/20120822mitsubishispace.jpg Касата малко преди да бъде навряна в купето. http://imageshack.us/a/img16/9394/20120822mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img12/9394/20120822mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img641/9394/20120822mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img99/9394/20120822mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img404/9394/20120822mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img195/9394/20120822mitsubishispace.jpg Стига толкова позиране, време е да влиза в колата. http://imageshack.us/a/img193/9394/20120822mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img197/8569/20120828mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img152/9394/20120822mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img138/9394/20120822mitsubishispace.jpg На помощ дойде и бай Фантаз, който ми изработи планки за укрепване на кутяита. http://imageshack.us/a/img716/8569/20120828mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img87/8569/20120828mitsubishispace.jpg Това закрепване обаче явно търпи леки модификации, защото въпреки всички има моменти, в които като удари по-силен и нисък бас, и нещо резонора ... И се ядосвам, защото не мога да локализирам откъде идва дрънченето ... Е, поне констатирах още няколко неща ... колко лошо е закрепена задната броня, как закрпването на декоративната лайсна покрай бронята се държи много хилаво, че ми резонира десния стоп, да не говорим за декоративния капак за централния стоп на задната врата, който имам чувството, че ще изпадне при някой пореден удар на баса. Но отстраняването на тези последвали дефекти ще стане, когато шумоизолирам вратите и другите ламарини на купето, барабар с тапицериите.
  4. След това пристъпих към монтирането на усилвателя за предните високоговорители под шофьорската седалка. Но, както казах, точно тези снимки или съм ги заврял някъде по папките на компютъра, или може би съм ги изтрил без да искам, което е по-вероятно ... нямам идея, но ще правя нови снимки. Така че засега етапът с Nakamichi-то го пропускаме. Следващата стъпка беше изработването на бас каса. Тъй като не възнамерявах да използвам целия багажник на колата за монтирането на бас каса (все пак колата е семейна, багажникът трябва да е свбоден), реших да се изработи пространството около десния подкалник за бас каса, а над левия подкалник да монтирам усилвателя за баса и чейнджъра за плеера. Предид липсата на Morel-a, който ще монтирам надявам се към края на Октомври, началото на Ноември, монтирах един от наличните басове на Power Acoustik - хем да го раздвижа, хем да преслушаме кутията. Добре, че си имам търпеливо приятелче, което ме изтрая през цялата тази седмица, през която го тормозех за изработката на кутията ... а тя беше една крива, крива .... Нахвърлях някакъв чертеж, и бате Найден се зае с тежката задача да изработи кутията. Най-напред направихме челото на кутията, горната страница и страницата, която опира плътно по облегалката на задната седалка. http://imageshack.us/a/img411/4818/30072012130.jpg Тук вече настана голямото мислене, почесване и драпане там, където не ни сърбеше ... Защото аз хем искам да имам поне 20 литра, за да завра вътре Морела, хем искам да е възможно най-малко изненеса навътре кутията, хем отгоре да си ми остане щората, хем да мога да закрепя здраво и надеждно кутията ... http://imageshack.us/a/img13/7237/20120730mitsubishispace.jpg Както и да е, стигнахме до някакво междинно решение, и решихме да експериментираме ... материал поне имахме колкото искаме. най-напред затворихме задната част. http://imageshack.us/a/img856/9452/20120805mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img607/9452/20120805mitsubishispace.jpg После затворихме дъното на кутията ... самото дъно на багажника е релефно, оребрено, та преценихме, че е по-добре да вдигнем дъното на самата кутия с около 2 см нагоре, за да не надига и да не криви кутията при монтажа. http://imageshack.us/a/img651/9452/20120805mitsubishispace.jpg После дойде ред на парчетата, които обикаляха подкалника ... е, овапцахме 1-2 парчета (при нас се получи нещо като 3 пъти режи, 1 път мери), но това бяха планирани загуби. http://imageshack.us/a/img820/9452/20120805mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img696/9452/20120805mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img803/9452/20120805mitsubishispace.jpg Макар и с грешки, поне добихме представа какво търсим, имахме така да се каже еталон, мостра, демонтирахме 3 плоскости, изработихме ги наново, и получихме ето този краен резултат. http://imageshack.us/a/img221/9452/20120805mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img831/9452/20120805mitsubishispace.jpg Сега оставаше само запечатим кутията, да я тапицираме, да се монтира свързващата клема, а към нея да се свърже баса.
  5. Преминах към прокарване на силовата инсталация. Горкото Муци ... на мен ми стана жал какво му причинявам, но нямаше начин. Японците са си японци - за да прекараш нови кабели от двигателния отсек назад към купето, искаш не искаш, но демонтираш ... калника. Да де, ама да беше само калника ... - калник - подкалник - броня - фар - мигач Всичко беше свалено долу!!! http://imageshack.us/a/img211/7756/20120616mitsubishispace.jpg Тогава се откри заводска възможност, предвидена от производителя - гумен маншон, в който технологично беше заложен отвор, през който спокойно прекарах моите 16 кв.мм. многожилен меден кабел. http://imageshack.us/a/img204/7756/20120616mitsubishispace.jpg И се започна едно теглене ... Аз подавам, жената поема, аз подавам, жената поема ... http://imageshack.us/a/img248/7756/20120616mitsubishispace.jpg Прокарах кабела през гофрирана тръба, което подведох покрай съществуващата инсталация и укрепих с монтажни опашки. http://imageshack.us/a/img59/7756/20120616mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img819/7756/20120616mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img12/7756/20120616mitsubishispace.jpg И така кабелът стигна до акумулатора. http://imageshack.us/a/img194/7756/20120616mitsubishispace.jpg Укрепих го и него, прекарвайки го под акумулатора, за да е изведен удобно до място, на което да може да се инсталира предпазител. http://imageshack.us/a/img21/7756/20120616mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img829/7756/20120616mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img717/7756/20120616mitsubishispace.jpg И така, инсталацията за деня беше приключила, демонтираните детайли бяха върнати по местата си, а Парсчо се прибра в тухлената си къщичка. http://imageshack.us/a/img694/7756/20120616mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img87/7756/20120616mitsubishispace.jpg ........... Но нека да не забравям най-отявления ми помощник при изпълнението на тази доста изтощителна дейност. http://imageshack.us/a/img20/9350/16062012116.jpg http://imageshack.us/a/img163/1879/16062012117.jpg
  6. Инсталирах плеера..... Разбира се, че свирна, но нямаше нищо, ама нищо общо със звученето в Лъва ... НИЩО!!!!! Направо бях покъртен от драстичната разлика. Нещо дрънчеше от вратите и наподобяваше на музика. За Лъвчето бях купил говорители на Hybrid Audio Technologies. Американска фирма, доста неизвестна, но печелеща все повече награди в САЩ, а вече и в Европа. Моделът е Clarus C51-2 - 2-лентова компонентна система със 130mm среди. http://imageshack.us/a/img839/2161/c512one.jpg http://imageshack.us/a/img209/4923/c512four.jpg http://imageshack.us/a/img26/915/c512three.jpg http://imageshack.us/a/img72/2235/c512five.jpg http://imageshack.us/a/img837/1170/c512six.jpg Съжалявам, но не мога да намеря снимките от инсталирането на говорителите във вратите, но така и така все още не съм шумоизолирал врати и тапицерии (парите свършиха), та като сколасам да събера пари за изолация, ще направя снимки и на самите говорители и на фланците, които се наложи да изработя. Срещнах трудности с инсталирането на пишялките, тъй като бях загубил някъде пръстените, чрез които пищялките можеха да се монтират във вратите. Наложи ми се да използвам такива от един комплект пищялки на Power Acoustik. Днес-утре ще снимам пищялките на корите, поне това да успея да покажа.
  7. Преди време бях оборудвал семейното Пежо 605 с качествена музика. Но смених плеера, и старият го прехвърлих в Мицубишито, а Пежото се оборудва с един Clarion HX-D2. Ето го и плеера. http://imageshack.us/a/img193/8318/20120915mitsubishispace.jpg http://imageshack.us/a/img211/8318/20120915mitsubishispace.jpg Стар модел от 2002 година, но който е запознат с марката, е нясно, че това е един от топ моделите на Clarion. Преди 10 години се спрях на него поради следните причини: - чист звук - ниски изкривявания при просвирване на дискове - S/N >110dB - времеви корекции на всички канали, вкючително и на изходите за централен говорител и/или събуфер
  8. Здравейте, Тук в тази тема постепенно ще споделя с вас всичко за изграждането на SQ озвучителна система в семейния ни автомобил Mitsubishi Space Star. Системата е изградена със следните основни компоненти: CD - Clarion DXZ928R CD Changer - Clarion DCZ628 Говорители - Hybrid Audio Technologies Clarus C51-2 Усилвател за говорителите - Nakamichi PA-304 Subwoofer - Morel Ultimo SC124 Усилвател за Morel-a - KOLE AUDIO TRAX1-2000D Class D
  9. Misho 605 SVti

    Навигация

    Защо ли картинката ми е позната ... една приятелка се оплака от подобно нещо, че си купили колата, доплатили от порядъка на 4 бона за екстрата, и не могат да си я ползват, защото вносителите си питат да не казвам какво, че ще ме цензурират.
  10. Да префразирам питането - някой да има навигационния диск, който върви с колата? Да пробвам да видя дали ще захапе музиката.
  11. Никой ли не се е сблъсквал с подобен проблем?!
  12. Моите ключета са си здрави, само бутоните са ми откъртени. Ако имах пръстите на сина ми, който е на 2 годинки, нямаше да имам грижи да натискам малките стърчащи пъпки на механизмите, но моите са една идея по-дебели и докато ги напипа човек може да се изнерви.
  13. Имам проблем с оригиналната музика и навигация в колата. Музиката не иска да работи, а на дисплея постоянно има изписан надпис да се постави навигационен диск. И радиото го няма никакво. Вкарвам обикновен музикален диск, но го изхвърля, защото дискът не е навигационен. Има ли решение на проблема, или това е повреда?! В колата нямаше навигационен диск, та да проверя. Ако някой от вас има, ще съм му благодарен ако ми съдейства да го вкарам и да видя дали нещата ще се оправят. Колата е била дълго време без акумулатор, та не бих се учудил ако навигационният диск има няква информация за първоначална настройка. Благодаря ви предварително. Иначе колицата е супер, адски съм доволен, жената и тя.
  14. Нов съм във форума, тъй като купих на жената едно Mitsubishi Space Star 1.9 DiD, 102 к.с. Досега не съм карал турбиниран дизел, само атмосферен дизел и турбиниран бензинов двигател. При мен наблюдавам същия проблем - понякога над 2000 об/мин турбото все едно го няма и карам декомпресиран атмосферен дизел. И като се замисля наистина това става при топло време. Колата до 1200 об/мин и средно подаден педал на газта се държи нормално, поема си както трябва. Обаче от 1200 об/мин до към 1800 - 2000 об/мин (преди да се развинти турбокомпресорът), колкото повече давам газ - толкова повече забива нос!!!!! Това се усеща осезаемо от 3-та предавка нагоре, иначе на 1-ва и втора този проблем все едно го няма. Подметнаха ми, че педалът на газта бил електронен, а не с жило. Дали тук не се крие разколничето?! Ще съм благодарен ако някой подметне поне някаква идея, или се е сблъсквал с този проблем и го е отстранил.
×
×
  • Създаване...