Премини към съдържание

Mitsubishi Lancer Evo VIII - поглед отблизо


Препоръчано мнение

  • Admin

Въпреки че Lancer Evo VIII излезе на пазара преди няколко години този прекрасен култов модел изглежда, като че ли току що излиза от някоя работилница за тунинг. Заслуга за това имат инжинерите от Мицубиши , които са постигнали забележителни резултати в аеродинамиката постигнато от многото опит натрупани с годините от ралитата . Специално изработеният на базата на Lancer болид за участие в рали надпреварите се предлага и в „цивилен вариант” , който носи наименованието Evolution VIII и се ползва с всички привилегии на серийните модели – включително и голямата заводска гаранция.

Агресивният външен вид е първото впечатление което остава във всеки който погледне Lancer Evo VIII. Страховитото оформление на предната част има повече функционално предназначение – перфектното охлаждане на няколкото на брой радиатора се подсигурява и от постъпилият въздух отвън. Автомобилът е оборудван със 17 цолови алуминиеви джанти Enkei, а спирачките Brembo са изработени с четири бутални апарати отпред и два отзад. По този начин се достига до минимален спирачен път, като на студени спирачки той е 36,2 метра от 100 до 0 км/ч. Доброто сцепление на пътя е невъзможно без добри гуми. От завода болида се оборудва с гуми Bridgestone Potenza RE050 които са 235/45 R 17 W.

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/m1.jpg

 

Истинските достийнства на автомобила са перфектната каросерия, като нейната здравина е увеличена с 33% в сравнение с предишният модел. Голямото антикрило е изработено от карбон и именно то „ натиска” автомобила при висока скорост към пътя. Големината на багажното пространство е с обем от 430 литра.

Настройките на окачването са направени изключително стегнато. Същото усещане има и при превлючването на предавките, като скоростният лост не се „плъзга” просто така, а е необходимо определено усилие за да бъде преместен от една позиция на друга .

Отличното пътно поведение се дължи на сложна система на двойно предаване способна да гарантира оптимално сцепление във всеки момент и ситуация. Огромната мощ и въртящ момент се разпределят по най-подходящ начин посредством механичен самоблокиращ се диференциал на предният мост и електрохидравлично блокируем централен и заден диференциал.

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/m3.jpg

 

Голямо техническо постижение е разположеният на задния мост механизъм за баланс на оборотите на колелата, който с помоща на два блокируеми съединителя насочва въртящия момент безстепенно отляво – надясно или в обратен ред в зависимост от определената ситуация. Когато обаче в екстремен случай се наложи, специална система насочва към задния мост 100% от полагащият се въртящ момент към едното колело. Тази система се нарича Active Yaw Control (AYC) а именно активен контрол на ъгъла на завъртане около вертикалната ос, балагодарение на компютърна оценка в релано време получени от данните на ъгъла на завиване, позицията на педала на газта , оборотите на колелата и надлъжното и напречно ускорение на колата. Така се постига своеобразен допълнителен ефект на водене на задният мост като целта е стабилизиране на автомобола в завой.

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/m6.jpg

 

Активният централен диференциал е изведен с копче на таблото (ACD). Водача може да избира три режима на работа пригодени специално за асфалт, макадам и сняг.

Сърцето на Lancer-a е неговият перфектен двигател. Благодарение на турбокомпресор с междинен охладител за въздуха двулитровият мотор 4G63 е с четири клапана на цилиндър и постига мощност от 265 к.с с въртящ момент от 355 НМ. Благодарение на него колата се изстрелва от 0 до 50 км/ч за 2.2 сек. Като междинното ускорение е повече от впечатляващо 60-100 км/ч 5.0 сек на четвърта предавка. Шумът в купето е -100 км/ч – 73 дБ , а на 160 км/ч – 80дБ.

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/m5.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Активният централен диференциал (ACD) е обозначен и на таблото. Много ясно се вижда на оборотомера неговите три функции за сняг , макадам и асфалт. Разхода на гориво на Евото е 15.4/8.3/10.9 . Резервоара е 55 л а бензина е 98 Н. Тези които бяха на последната среща имаха щастието да го видят наживо :plane:

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/light.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе за разхода не съм много съгласен :(((( Нали ми приплъзва мако съединителя и 2-3 дни я карах само до 3000 обр. (докато не реших да не я карам изобщо докато не ми пристигне новия съединител) и реших да си засека разхода при икономично каране (от скука защото бавно се кара много трудно) градско ми харчеше 20-22л. :((((((

Но разхода, чакането по сумати време за нови и резервни части, твърдото окачване, Спартанското оборудване и др. .... си заслужава :))))) Не бих си сменил колата за нищо на света!!!!!

MITSU RULES

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...