Admin Светльо Ангелов Публикувано 12 април 2005 Admin Сподели Публикувано 12 април 2005 Въпреки че Lancer Evo VIII излезе на пазара преди няколко години този прекрасен култов модел изглежда, като че ли току що излиза от някоя работилница за тунинг. Заслуга за това имат инжинерите от Мицубиши , които са постигнали забележителни резултати в аеродинамиката постигнато от многото опит натрупани с годините от ралитата . Специално изработеният на базата на Lancer болид за участие в рали надпреварите се предлага и в „цивилен вариант” , който носи наименованието Evolution VIII и се ползва с всички привилегии на серийните модели – включително и голямата заводска гаранция. Агресивният външен вид е първото впечатление което остава във всеки който погледне Lancer Evo VIII. Страховитото оформление на предната част има повече функционално предназначение – перфектното охлаждане на няколкото на брой радиатора се подсигурява и от постъпилият въздух отвън. Автомобилът е оборудван със 17 цолови алуминиеви джанти Enkei, а спирачките Brembo са изработени с четири бутални апарати отпред и два отзад. По този начин се достига до минимален спирачен път, като на студени спирачки той е 36,2 метра от 100 до 0 км/ч. Доброто сцепление на пътя е невъзможно без добри гуми. От завода болида се оборудва с гуми Bridgestone Potenza RE050 които са 235/45 R 17 W. http://www.mitsubishibg.com/bigboss/m1.jpg Истинските достийнства на автомобила са перфектната каросерия, като нейната здравина е увеличена с 33% в сравнение с предишният модел. Голямото антикрило е изработено от карбон и именно то „ натиска” автомобила при висока скорост към пътя. Големината на багажното пространство е с обем от 430 литра.Настройките на окачването са направени изключително стегнато. Същото усещане има и при превлючването на предавките, като скоростният лост не се „плъзга” просто така, а е необходимо определено усилие за да бъде преместен от една позиция на друга .Отличното пътно поведение се дължи на сложна система на двойно предаване способна да гарантира оптимално сцепление във всеки момент и ситуация. Огромната мощ и въртящ момент се разпределят по най-подходящ начин посредством механичен самоблокиращ се диференциал на предният мост и електрохидравлично блокируем централен и заден диференциал. http://www.mitsubishibg.com/bigboss/m3.jpg Голямо техническо постижение е разположеният на задния мост механизъм за баланс на оборотите на колелата, който с помоща на два блокируеми съединителя насочва въртящия момент безстепенно отляво – надясно или в обратен ред в зависимост от определената ситуация. Когато обаче в екстремен случай се наложи, специална система насочва към задния мост 100% от полагащият се въртящ момент към едното колело. Тази система се нарича Active Yaw Control (AYC) а именно активен контрол на ъгъла на завъртане около вертикалната ос, балагодарение на компютърна оценка в релано време получени от данните на ъгъла на завиване, позицията на педала на газта , оборотите на колелата и надлъжното и напречно ускорение на колата. Така се постига своеобразен допълнителен ефект на водене на задният мост като целта е стабилизиране на автомобола в завой. http://www.mitsubishibg.com/bigboss/m6.jpg Активният централен диференциал е изведен с копче на таблото (ACD). Водача може да избира три режима на работа пригодени специално за асфалт, макадам и сняг.Сърцето на Lancer-a е неговият перфектен двигател. Благодарение на турбокомпресор с междинен охладител за въздуха двулитровият мотор 4G63 е с четири клапана на цилиндър и постига мощност от 265 к.с с въртящ момент от 355 НМ. Благодарение на него колата се изстрелва от 0 до 50 км/ч за 2.2 сек. Като междинното ускорение е повече от впечатляващо 60-100 км/ч 5.0 сек на четвърта предавка. Шумът в купето е -100 км/ч – 73 дБ , а на 160 км/ч – 80дБ. http://www.mitsubishibg.com/bigboss/m5.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 12 април 2005 Сподели Публикувано 12 април 2005 Ще допълня хубавата тема с малко фотоси от мен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 12 април 2005 Автор Admin Сподели Публикувано 12 април 2005 Активният централен диференциал (ACD) е обозначен и на таблото. Много ясно се вижда на оборотомера неговите три функции за сняг , макадам и асфалт. Разхода на гориво на Евото е 15.4/8.3/10.9 . Резервоара е 55 л а бензина е 98 Н. Тези които бяха на последната среща имаха щастието да го видят наживо :plane: http://www.mitsubishibg.com/bigboss/light.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Makaveli Публикувано 14 април 2005 Сподели Публикувано 14 април 2005 Абе за разхода не съм много съгласен :(((( Нали ми приплъзва мако съединителя и 2-3 дни я карах само до 3000 обр. (докато не реших да не я карам изобщо докато не ми пристигне новия съединител) и реших да си засека разхода при икономично каране (от скука защото бавно се кара много трудно) градско ми харчеше 20-22л. :((((((Но разхода, чакането по сумати време за нови и резервни части, твърдото окачване, Спартанското оборудване и др. .... си заслужава )))) Не бих си сменил колата за нищо на света!!!!! MITSU RULES Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sando Публикувано 17 април 2005 Сподели Публикувано 17 април 2005 на твое място и аз не бих я сменил пък ако ще да харчи 50 ще събирам пари 2-3месеца да си направя едно кръгче и пак ще ми е кеф :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 18 април 2005 Сподели Публикувано 18 април 2005 Ето един жълт красавец! http://www.cheshi.com.cn/news/images/11050/11065_5.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.