slave Публикувано 10 юни 2008 Сподели Публикувано 10 юни 2008 Здравеите, от 2 седмици съм собственик на Pajero 3,0 бензин автоматик това ми е първия джип и затова не съм в час с няко работи иначе като цяло джипа много ми харесва и ме направи фен на Mitsubishi.Значи въпроса ми е джипа го включвам само задния мост, но на таблото ми мигат гумите на предния мост постоянно казаха ми, че след като се изключи предния мост се дава на задна, но и това не помага продължава да мига постоянно.От копчето за положението на амортисьорите е изключена буксата това предполагам е защото са сменени с не регулируеми.Ще съм благодарен ако някои с повече опит ми каже защо мига така на таблото предното предаване.Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 12 юни 2008 Сподели Публикувано 12 юни 2008 ЗдравейКогато идваш към София ми се обади,ще ти го изключа :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slave Публикувано 12 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 12 юни 2008 Ако не е сложно и бих могъл да се справя сам ще съм много благодарен ако сподели как се изключва че много ме дразни постоянно да мига ходих при един "майстор" ама не можа да ми помогне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maggy Публикувано 16 юни 2008 Сподели Публикувано 16 юни 2008 Здравейте, аз съм от Варна и съм "млад" собственик на Паджеро.Имам подобен проблем - сутрин като паля, също се включва това мигане на предните, но за кратко и след това изчезва.Не знам може и да е нормално, но щом има начин това да се изключва.Ще се радвам да споделите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zapryanov Публикувано 1 август 2008 Сподели Публикувано 1 август 2008 Проверете дали на 4Н светят и четирите колела на таблото без да мигат ! Ако не мигат е добре. Ако започнат да мигат на при превключване на 2Н и не спират да мигат , значи има проблем във вакуумните системи.маркучлета ел. клапани. На моя (3.0 V6) му се беше разкачил един маркуч за вакума и не изключваше предното. Проверете си ги ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slave Публикувано 1 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 1 септември 2008 А къде се намират тези маркучи за вакум и ел.клапани.На 4Hсветят постояно и и 4-те колела на таблото без да мигат а на 2H мигат предните ве колела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zapryanov Публикувано 16 септември 2008 Сподели Публикувано 16 септември 2008 А къде се намират тези маркучи за вакум и ел.клапани.На 4Hсветят постояно и и 4-те колела на таблото без да мигат а на 2H мигат предните ве колела.Близо до предния диференциал отдясно има един пневматичен цилиндър.Към него трябва да има свързан маркуч. има и също една толумба (резервоарче за вакум) с маркучи. Тръгваш оттам и вървиш нагоре към дясния калник където е абс-а точно пред него има магнит-вентили с маркучета. Вакума се взима от колекторните тръби след дроселната клапа със стоманена тръбичка. тя отива до около абс-а итам преминава в гумен маркуч и отива до клапаните.При мен се беше разкачил гумения от стоманената тръбичка. Демек сичко си работи но няма вакуум и не изключваше предния мост.Дано съм успял да ти обясня.Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.