Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Малко въпросчета от нов собственик на Pajero


Препоръчано мнение

Здравеите, от 2 седмици съм собственик на Pajero 3,0 бензин автоматик това ми е първия джип и затова не съм в час с няко работи иначе като цяло джипа много ми харесва и ме направи фен на Mitsubishi.Значи въпроса ми е джипа го включвам само задния мост, но на таблото ми мигат гумите на предния мост постоянно казаха ми, че след като се изключи предния мост се дава на задна, но и това не помага продължава да мига постоянно.От копчето за положението на амортисьорите е изключена буксата това предполагам е защото са сменени с не регулируеми.Ще съм благодарен ако някои с повече опит ми каже защо мига така на таблото предното предаване.Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е сложно и бих могъл да се справя сам ще съм много благодарен ако сподели как се изключва че много ме дразни постоянно да мига ходих при един "майстор" ама не можа да ми помогне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз съм от Варна и съм "млад" собственик на Паджеро.

Имам подобен проблем - сутрин като паля, също се включва това мигане на предните, но за кратко и след това изчезва.

Не знам може и да е нормално, но щом има начин това да се изключва.

Ще се радвам да споделите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Проверете дали на 4Н светят и четирите колела на таблото без да мигат !

 

Ако не мигат е добре.

 

Ако започнат да мигат на при превключване на 2Н и не спират да мигат , значи има проблем във вакуумните системи.

маркучлета ел. клапани.

 

На моя (3.0 V6) му се беше разкачил един маркуч за вакума и не изключваше предното.

 

Проверете си ги !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

А къде се намират тези маркучи за вакум и ел.клапани.На 4Hсветят постояно и и 4-те колела на таблото без да мигат а на 2H мигат предните ве колела.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
А къде се намират тези маркучи за вакум и ел.клапани.На 4Hсветят постояно и и 4-те колела на таблото без да мигат а на 2H мигат предните ве колела.

Близо до предния диференциал отдясно има един пневматичен цилиндър.Към него трябва да има свързан маркуч. има и също една толумба (резервоарче за вакум) с маркучи. Тръгваш оттам и вървиш нагоре към дясния калник където е абс-а точно пред него има магнит-вентили с маркучета. Вакума се взима от колекторните тръби след дроселната клапа със стоманена тръбичка. тя отива до около абс-а итам преминава в гумен маркуч и отива до клапаните.

При мен се беше разкачил гумения от стоманената тръбичка. Демек сичко си работи но няма вакуум и не изключваше предния мост.

Дано съм успял да ти обясня.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...