quiksilver Публикувано 8 юни 2008 Сподели Публикувано 8 юни 2008 Колеги, искам да Ви помоля да си кажете мнението по две въпросчета, на които аз немога да си отговоря... Галантчето ми, като запаля държи нормални обороти(малко над 1000, докато загрее), но поякога пипна ли газта и колата гасне. Това го прави доста рядко, но дразни и искам да го оправя...Идеи от какво може да е? А другото нещо е че като натискам спирачки и нещо скърца отпред (като голяма масивна врата :icon_doh: ). Ако натисна рязко, скърца рязко, ако натискам плавно, скърца плавно :icon_blush: (прави го главно при мокро време) Дали е апарата и дали е нещо което, ако не го фиксна може да стане страшно(все пак говорим за спирачки) Мерси за мненията Ви предварително! :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 юни 2008 Сподели Публикувано 8 юни 2008 Здравей,колега! Попървия въпрос-причините са няколко, но най-вероятно е температурният сензор,който подава информация към ЕКУто. По вторият ? не си споменал с какви накладки караш. Най-вероятно е шумът да е от тях. Защо не скокнеш до Dj Timbi ,да ги погледне на живо. Най добре се откриват повреди в живото предаване.По :typing: не става. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 8 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 8 юни 2008 Най добре се откриват повреди в живото предаване.По :typing: не става. :icon_thumbup: Така е. Предполагам не е от накладките, защото забравих да спомена, че го прави и при спряло полажение :icon_hmm: А по другият въпрос - температурен датчик? Някаква идея къде е той и как мога да разбера дали работи, защото това ми го прави доста рядко. Мислех че е моторчето за празният ход, което тези дни се надявам да сваля за почистване... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 юни 2008 Сподели Публикувано 8 юни 2008 Аз за това ти писах по първият въпрос че причините са няколко. В т.ч. и стъпковият мотор. Лошото е че се откриват само с компютърна диагностика. А за спирачките вече мога да ти дам отговор. Свали си спирачният апарат, от плъзгачите както при смяна на накладки.Разглоби самите плъзгачи и ги почисти. Ако има ръжда ползвай водна шкурка Р-800 или 1000. После ги подсушаваш добре и ги смазваш със грес за високи температури,защото другата се спича. Монтираш обратно и айде на пистата. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 8 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 8 юни 2008 Аз за това ти писах по първият въпрос че причините са няколко. В т.ч. и стъпковият мотор. Лошото е че се откриват само с компютърна диагностика. А за спирачките вече мога да ти дам отговор. Свали си спирачният апарат, от плъзгачите както при смяна на накладки.Разглоби самите плъзгачи и ги почисти. Ако има ръжда ползвай водна шкурка Р-800 или 1000. После ги подсушаваш добре и ги смазваш със грес за високи температури,защото другата се спича. Монтираш обратно и айде на пистата. :icon_thumbup: 10х :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 18 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2008 Аз за това ти писах по първият въпрос че причините са няколко. В т.ч. и стъпковият мотор. Лошото е че се откриват само с компютърна диагностика. А за спирачките вече мога да ти дам отговор. Свали си спирачният апарат, от плъзгачите както при смяна на накладки.Разглоби самите плъзгачи и ги почисти. Ако има ръжда ползвай водна шкурка Р-800 или 1000. После ги подсушаваш добре и ги смазваш със грес за високи температури,защото другата се спича. Монтираш обратно и айде на пистата. :icon_thumbup: Понеже мисля тези дни да нправя манипулацията със спирачките да попитам, дали трябва да си взема и ремонтен коплект за апарата? В смисъл дали това че скърца и май задържа вече :icon_blush: , занчи ли, че се е скъсала някоя от гумичките....? :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 18 юни 2008 Сподели Публикувано 18 юни 2008 Аз бях така зимата. Oтговорът на въпроса е DJ. Взех ремонтни комплекти за апаратите (той ги купува, де), той шлайфа буталата, чисти, търка и сега е като нова! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 18 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2008 Аз бях така зимата. Oтговорът на въпроса е DJ. Взех ремонтни комплекти за апаратите (той ги купува, де), той шлайфа буталата, чисти, търка и сега е като нова! Ммм да Тъкмо и дискове и накладки искам да сменям.....От месец ги возя в багажника и все нямам време :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 юни 2008 Сподели Публикувано 18 юни 2008 Понеже мисля тези дни да нправя манипулацията със спирачките да попитам, дали трябва да си взема и ремонтен коплект за апарата? В смисъл дали това че скърца и май задържа вече :icon_blush: , занчи ли, че се е скъсала някоя от гумичките....? :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:Докато не ги свалиш и погледнеш, нищо не значи......Ако са здрави гумичките, почистваш водачите, слагаш си новите дискове и накладки, и сглобяваш..... И те така..... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 19 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2008 Докато не ги свалиш и погледнеш, нищо не значи......Ако са здрави гумичките, почистваш водачите, слагаш си новите дискове и накладки, и сглобяваш..... И те така..... :icon_thumbup: :icon_thumbup: Мерси отново! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.