Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте всички фенове.Моят проблем с оборотите е малко по странен.Колата ги държи(когато е студена-900об. когато загрее 1100об.) а включа ли климатика откача(започват да играят между 400-800) и се усеща как включва и изключва компресора.През време на шофиране когато се включва климатика се усеща рязка тяга(имам чувството че ми орязва 50коня) и след 30мин климатика се изключва.Трябва да го изключа от копчето и след 5 минути като го включа пак си работи.

 

Ще бъда благодарян на всеки който може да даде актуален отговор, или който се е сблъсквал с проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би имаш проблем с компресора на климатика или е препълнена системата. Иди някъде да тестват и проверят...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би имаш проблем с компресора на климатика или е препълнена системата. Иди някъде да тестват и проверят...

 

Ами вече свърших тая работа.Цялата климатична система беше проверена от специалист и мнението му е че проблема е електрически.До колкото прочетох такива симптоми може да има и при повреда на стъпковото моторче(което си им е слабост), но се оказа че и то не е.Направо вече нямам идея :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че като развъртам винта за достъп на въздух оборотите се стабилизират и при включен климатик, обаче като го изключа държат на около 1500.Стъпковото моторче го свалих и замерих, оказа се че съпротивлението между средните клеми или средата и краищата на навивките беше навсякъде 42ома(което май не е много нормално при положение че пишат че трябва да са 30), а механичен проблем със същото мисля че няма.Та в крайна сметка ще е хубаво да намеря едно за проба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е също, че проблема е от стъпковото моторче. Съдя по това, че щом когато мотора е студен оборотите ти са 900, а когато загрее се вдигат на 1200 това означава че стъпковото моторче не функционира, защото именно когато е студена трябва да вдигне оборотите от 1200-1500, а при постепенното стопляне те да се нормализират до 800-900. Възможно е да има и друга причина за проблема, така че ще ми е любопитно да разбера когато той е решен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е също, че проблема е от стъпковото моторче. Съдя по това, че щом когато мотора е студен оборотите ти са 900, а когато загрее се вдигат на 1200 това означава че стъпковото моторче не функционира, защото именно когато е студена трябва да вдигне оборотите от 1200-1500, а при постепенното стопляне те да се нормализират до 800-900. Възможно е да има и друга причина за проблема, така че ще ми е любопитно да разбера когато той е решен.

 

Сигурен съм, но къде да намеря за проба.Днес колега от форума ми изпрати едно но то имаше проблем в едната намотка и ефекта беше същият.Моля който има(за продаване) и ако има възможност да ми го прати(аз поемам всичките транспортни разходи във всички случаи в т.ч. и ако не стане) Това е моето:

post-3413-1212514804.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...