Премини към съдържание

Oще един новак


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

от 2-3 дена се радвам на една червена красавица :mitsu-smiley: CARISMA 1.6 16 V GLX 1996 г.

Много ме кефи и още не мога да и се нарадвам :icon_dance: .

Обаче за тия дни възникнаха и няколко въпросчета и може би проблемче. Та :

1. от VIN декодера нещо не можах да схвана колко кончета е . В талона писаха 66 кW ето и самия номер XMCLNDA1ATF032655 , двигателчето е 4G92GB

2. като я взех онзи ден резервоара естествено беше почти празен и лампата светеше постоянно. След като я облужиха в сервиза и тръгнах от Бургас за Варна напълних резервоара докато изключи пистолета/ естествено за бъдещо засичане на разхода/, но забелязох , че лампата продължава да свети. След няколко км изгасна . Днес ми направи впечетление че пак светва при палене и доста дълго остава да свети след като всички други са изгаснали . Също така ми направи впечетление че стрелката на бензина си остава на FULL/ в най- дясно положение/ дори след като изгася двигателя и извадя ключа а вече съм минал 250 км и все пак съм изгорил доста. Поблъсках малко по таблото ама тцъ , там си стои / де да беше така и с бензинеца /

Ще съм благодарен ако някой момогне :icon_blush: и даде някакво съветче

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

от 2-3 дена се радвам на една червена красавица :mitsu-smiley: CARISMA 1.6 16 V GLX 1996 г.

Много ме кефи и още не мога да и се нарадвам :icon_dance: .

Обаче за тия дни възникнаха и няколко въпросчета и може би проблемче. Та :

1. от VIN декодера нещо не можах да схвана колко кончета е . В талона писаха 66 кW ето и самия номер XMCLNDA1ATF032655 , двигателчето е 4G92GB

2. като я взех онзи ден резервоара естествено беше почти празен и лампата светеше постоянно. След като я облужиха в сервиза и тръгнах от Бургас за Варна напълних резервоара докато изключи пистолета/ естествено за бъдещо засичане на разхода/, но забелязох , че лампата продължава да свети. След няколко км изгасна . Днес ми направи впечетление че пак светва при палене и доста дълго остава да свети след като всички други са изгаснали . Също така ми направи впечетление че стрелката на бензина си остава на FULL/ в най- дясно положение/ дори след като изгася двигателя и извадя ключа а вече съм минал 250 км и все пак съм изгорил доста. Поблъсках малко по таблото ама тцъ , там си стои / де да беше така и с бензинеца /

Ще съм благодарен ако някой момогне :icon_blush: и даде някакво съветче

Първо - честито и милион безаварийни километри. В сервиз да ходиш само да се хваилш :icon_thumbup:

За стрелката не се притеснявай - там и е мястото :icon_dance:

Сега сериозно - след 280 - 300 км. започва да отчита (в смисъл като показания) Датчика (нивомера) или е с постоянно захранване или е жило (не съм проверявал) и отчитането е постоянно.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги че ме успокоихте.

Наистина не съм карал много коли ама ми се видя странно че дори без ключ стрелката стои плътно в дясно. Ще я покарам малко така на бензин и ще помисля евентуално за газчица , че при тез пари за бензин човек може да :icon_rock: . Всичко хубаво ви желая и още веднъж благодаря :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...