kukumicin Публикувано 22 Май 2008 Сподели Публикувано 22 Май 2008 Здравейте колеги,от 2-3 дена се радвам на една червена красавица :mitsu-smiley: CARISMA 1.6 16 V GLX 1996 г.Много ме кефи и още не мога да и се нарадвам :icon_dance: .Обаче за тия дни възникнаха и няколко въпросчета и може би проблемче. Та :1. от VIN декодера нещо не можах да схвана колко кончета е . В талона писаха 66 кW ето и самия номер XMCLNDA1ATF032655 , двигателчето е 4G92GB2. като я взех онзи ден резервоара естествено беше почти празен и лампата светеше постоянно. След като я облужиха в сервиза и тръгнах от Бургас за Варна напълних резервоара докато изключи пистолета/ естествено за бъдещо засичане на разхода/, но забелязох , че лампата продължава да свети. След няколко км изгасна . Днес ми направи впечетление че пак светва при палене и доста дълго остава да свети след като всички други са изгаснали . Също така ми направи впечетление че стрелката на бензина си остава на FULL/ в най- дясно положение/ дори след като изгася двигателя и извадя ключа а вече съм минал 250 км и все пак съм изгорил доста. Поблъсках малко по таблото ама тцъ , там си стои / де да беше така и с бензинеца /Ще съм благодарен ако някой момогне :icon_blush: и даде някакво съветче Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 22 Май 2008 Сподели Публикувано 22 Май 2008 Здравейте колеги,от 2-3 дена се радвам на една червена красавица :mitsu-smiley: CARISMA 1.6 16 V GLX 1996 г.Много ме кефи и още не мога да и се нарадвам :icon_dance: .Обаче за тия дни възникнаха и няколко въпросчета и може би проблемче. Та :1. от VIN декодера нещо не можах да схвана колко кончета е . В талона писаха 66 кW ето и самия номер XMCLNDA1ATF032655 , двигателчето е 4G92GB2. като я взех онзи ден резервоара естествено беше почти празен и лампата светеше постоянно. След като я облужиха в сервиза и тръгнах от Бургас за Варна напълних резервоара докато изключи пистолета/ естествено за бъдещо засичане на разхода/, но забелязох , че лампата продължава да свети. След няколко км изгасна . Днес ми направи впечетление че пак светва при палене и доста дълго остава да свети след като всички други са изгаснали . Също така ми направи впечетление че стрелката на бензина си остава на FULL/ в най- дясно положение/ дори след като изгася двигателя и извадя ключа а вече съм минал 250 км и все пак съм изгорил доста. Поблъсках малко по таблото ама тцъ , там си стои / де да беше така и с бензинеца /Ще съм благодарен ако някой момогне :icon_blush: и даде някакво съветчеПърво - честито и милион безаварийни километри. В сервиз да ходиш само да се хваилш :icon_thumbup: За стрелката не се притеснявай - там и е мястото :icon_dance: Сега сериозно - след 280 - 300 км. започва да отчита (в смисъл като показания) Датчика (нивомера) или е с постоянно захранване или е жило (не съм проверявал) и отчитането е постоянно. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 22 Май 2008 Сподели Публикувано 22 Май 2008 Колега честита придобивка! Ето тема за проблема с отчитането на горивото тук Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kukumicin Публикувано 23 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 23 Май 2008 Благодаря ви колеги че ме успокоихте.Наистина не съм карал много коли ама ми се видя странно че дори без ключ стрелката стои плътно в дясно. Ще я покарам малко така на бензин и ще помисля евентуално за газчица , че при тез пари за бензин човек може да :icon_rock: . Всичко хубаво ви желая и още веднъж благодаря :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.