Премини към съдържание

2.5 V6двигател на купе с Gdi двигател


Препоръчано мнение

Здравейте колеги!

Имаше тия дни подобна тема,но за размяна на бензинов с дизелов двигател.Аз искам да разбера може ли да се постави на :mitsu-smiley: Galant GDI след 1999 година модел ,двигател (може и комплект с скоростна кутия) от 2,5 V6 1998 година ?

Понеже претърпях катастрофа и купето ми е смачкано отвсякъде,без предницата,искам да си взема по възможност модел след 1999 година(в най-добрия случай с проблем в двигателя или скоростната кутия),но масово които се продават такива са с GDI двигатели.

Просто двигателя с скоростната кутия на мойто :mitsu-smiley: са много запазени и са непокътнати след ПТП искам да си ги ползвам.Естествено към тях си върви и цялата ел.инсталация с компютъра които също са ОК.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом се разполага с всичко необходимо. Двигател, скорости, електроника , ел. инсталация и т.н. всичко може. От там нататък е въпрос на маисторлък.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом се разполага с всичко необходимо. Двигател, скорости, електроника , ел. инсталация и т.н. всичко може. От там нататък е въпрос на маисторлък.

И аз така си мислех,но като го каже човек който е по-на "ти" с автомобилите е по сигурно.

Само се чудя ако автомобила на който ще се монтира евентуално моя двигател е с дигитално табло ,няма ли да имат проблем връзките за показанията.Например ако моята кола е била с жило за отчитане на километража а на другата е с датчици за отчитане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали разполагаш и със частите от старата кола, и евентуално с зле работеща (или изобщо не работеща) нова кола. Тогава всякакви комбинации са възможни. Това с таблото може и да е пречка, ако решиш да оставиш дигиталното, но ако се прехвърли старото няма да има проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали разполагаш и със частите от старата кола, и евентуално с зле работеща (или изобщо не работеща) нова кола. Тогава всякакви комбинации са възможни. Това с таблото може и да е пречка, ако решиш да оставиш дигиталното, но ако се прехвърли старото няма да има проблем.

Благодаря за обнадеждаващите мнения :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обаче в цялата тази работа има едно голямо НО........ дали си струва. Ти питаш дали може да се направи, аз ти казвам че евентуално може (като естественно зависи от цената). Въпроса е дали си струва, според мен не. По добре разпродай каквото имаш, добави парите и за едно скапано GDI и после си купи друг читав Галант. В противен случаи може да стане така , че при всеки проблем да си скубеш косите и да се ядосваш сам на себе си, какво те е накарало да правиш такава смяна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обаче в цялата тази работа има едно голямо НО........ дали си струва. Ти питаш дали може да се направи, аз ти казвам че евентуално може (като естественно зависи от цената). Въпроса е дали си струва, според мен не. По добре разпродай каквото имаш, добави парите и за едно скапано GDI и после си купи друг читав Галант. В противен случаи може да стане така , че при всеки проблем да си скубеш косите и да се ядосваш сам на себе си, какво те е накарало да правиш такава смяна.

Проблема е че при евентуална разпродажба на моето :mitsu-smiley: добра сума пари струват двигателя и скоростната кутия.А аз досега не съм чул някои да търси цял двигател да купи.Просто двигателите на Галант-а явно много рядко се чупят така ,че да трябва цялостна замяна.

А и да има някой да търси едва ли ще го убедя че моят двигател е перфектен и си струва парите.

Така че предпочитам да продължа ,при добро стечение на обстоятелствата ,да си експлоатирам моя двигател ,защото само аз си знам колко ресурс има.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема,искам тука да питам дали някой не е сменял автоматична скоростна кутия на Галант 2.5 V6 с ръчна .И ако не се е случвало някой да извършва такава операция,да кажете мнението си.Ще има ли проблем самото слагане на кутията и монтрането на съединителя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е, че поне механично би трябвало да няма проблем със свързването на механичната кутия към двигателя и купето, разбира се, трябва да се смени педала на спирачката и да се добави такъв за съединителя. Съвсем отделен е въпроса дали компютъра на колата няма да си търси автоматичната кутия, щото ми се струва, че тя се управлява с компютър и двата са неразривно свързани.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...