leon2609 Публикувано 30 април Сподели Публикувано 30 април Здравейте колеги, Имам проблем с измерване нивото на маслото в двигателя ,сега ще споделя с вас и моля за помощ: 1.Днес както карах изведнаж ми светна МАСЛьОНКАТА в жълто с жълт надпис под нея "CHECK ENGINE OIL LEVEL" а леко в дясно между този надпис и иконата за външната температура се появи едно като иконка (една задебелена хоризонтална чертичка около 3 мм.дълга а над нея една отвесна стрелка в бяло). 2.Веднага слезнах и отидох да замеря нивото на маслот с щеката,но не оспях по стените на мерителната тръба ли се опира щеката но излиза леко зацапана с масло и не може да се види до къде е нивото на маслото.Два-три пъти пущах щеката вадя нищо не мога да хвана - върви чиста щеката и след малко леко зацапана пак леко чиста и така цял час се мъча да видя до къде е нивото на маслото.Незнам крива лие щеката от Друго Мицубищи ли е ?Така е купих колата. 3.Обадих се на мой познат монтьор каза ми че щом свети в жълто няма проблеми мога на ход да е прибера до гаража колата. 4.Дойде до гаража моя позната и той се помъчи да види нивото на маслото,но на камък.Колкото до надписа който изписва на таблото за който обясних по горе той ми каза че това означава че маслото е повичко в двигателя от колкото трябва. Моята молба колеги към вас е - Ако някой знае някакъв трик безпроблемно да се мери нивото на маслото без да се цапа щеката да ми подскаже. Ако някой е имал такъв проблем с надписа и иконката за които писах по горе моля да ми подскажите наистина ли проблема е в повечко масло в двигателя налято при смяна на маслото. Много съм притеснен затова Ви моля за Инфо и помощ.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 1 Май Admin Сподели Публикувано 1 Май ТАЗИ тема ще ви е от полза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leon2609 Публикувано 1 Май Автор Сподели Публикувано 1 Май Благодаря колега за изчерпателната инфо......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 1 Май Admin Сподели Публикувано 1 Май Конкретно казано на по-обикновен език, тези дизелови автомобили имат нужда от регенерации на DPF филтъра и за целта не е подходящо да се карат само в града. Другото е описани подробно в темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.