Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Чукане, неравномерна работа и шумен двигател


kdobrev98

Препоръчано мнение

Здравейте колеги :) От около 8 месеца съм собственик на Mitsubishi Colt 1.3 95hp 2009. Преди няколко седмици ми се появи едно чукане (като пластмасово ми се струва, аз го чувам като ''клок- клок-клок) от шофьорската страна само  при добре загрят двигател и се чува само вътре в купето , когато увеличавам оборотите и темпото на чукането се увеличава и след 1500 оборота изчезва или се слива с шума на мотора . Двигателят също почна по-шумно да работи , има някакво виене и при натисната спирачка оборотите се увеличават с 100-200 оборота , а при студен двигател повече и на свободен ход оборотите не държат постоянно падат до 550. На скоро смених маслото Motul 10w40, въздушен и маслен филтър на Mann.. Да добавя, че чукането понякога изчезва и двигателя става по-тих !. Забелязах ,че и когато изключа колата и пак включа сякаш чукането изчезва ..Всичко това е на свободен ход освен виенето . Моля за помощ защото съм ходил при 2ма уж  майстори и вдигат рамене , само един каза, че може би е от тампон на двигателя защото се люлееше малко .. Намирам се в Германия и малко трудно да намеря свестен майстор .. Масло и вода не губи, мощност същата , малко  пуши, но не съм сигурен защото навън е студено , може проста пара да е . 

Редактирано от kdobrev98
Грешка
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

При мен имаше подобно, но беше като на метал, моята е Колт 5 и се оказа тампон долу на гредата, пак така откъм шофьорската страна. Смених го и спря да хлопа. Щом и двигателя ти леко се клати вероятно да е тампон. При мен са три тампоните на двигателя, при теб незнам колко са има един до пистовия ремък той се вижда другите са отдолу под двигателя. Успех 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 1/6/2024 at 5:37 PM , sport написа:

При мен имаше подобно, но беше като на метал, моята е Колт 5 и се оказа тампон долу на гредата, пак така откъм шофьорската страна. Смених го и спря да хлопа. Щом и двигателя ти леко се клати вероятно да е тампон. При мен са три тампоните на двигателя, при теб незнам колко са има един до пистовия ремък той се вижда другите са отдолу под двигателя. Успех 

Преди няколко дни вдигнахме колата и май се чуваше от към блока , чукането беше глухо , но в купето най-много се чува и така пак не разбраха от какво е , мислеха, че са от клапани,лагери, тампони , но при рестарт на мотора чукането изчезва и всичко отпада ..  

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Проблемът продължава но съм забелязал,че колкото повече гориво има в резервоара по-малко чука и по-рядко? На какво може да се дължи това , когато има по-малко гориво , не достига достатъчно до двигателя и нещо чука?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...