kdobrev98 Публикувано 17 декември 2023 Сподели Публикувано 17 декември 2023 (редакция) Здравейте колеги От около 8 месеца съм собственик на Mitsubishi Colt 1.3 95hp 2009. Преди няколко седмици ми се появи едно чукане (като пластмасово ми се струва, аз го чувам като ''клок- клок-клок) от шофьорската страна само при добре загрят двигател и се чува само вътре в купето , когато увеличавам оборотите и темпото на чукането се увеличава и след 1500 оборота изчезва или се слива с шума на мотора . Двигателят също почна по-шумно да работи , има някакво виене и при натисната спирачка оборотите се увеличават с 100-200 оборота , а при студен двигател повече и на свободен ход оборотите не държат постоянно падат до 550. На скоро смених маслото Motul 10w40, въздушен и маслен филтър на Mann.. Да добавя, че чукането понякога изчезва и двигателя става по-тих !. Забелязах ,че и когато изключа колата и пак включа сякаш чукането изчезва ..Всичко това е на свободен ход освен виенето . Моля за помощ защото съм ходил при 2ма уж майстори и вдигат рамене , само един каза, че може би е от тампон на двигателя защото се люлееше малко .. Намирам се в Германия и малко трудно да намеря свестен майстор .. Масло и вода не губи, мощност същата , малко пуши, но не съм сигурен защото навън е студено , може проста пара да е . Редактирано 17 декември 2023 от kdobrev98 Грешка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sport Публикувано 6 януари Сподели Публикувано 6 януари При мен имаше подобно, но беше като на метал, моята е Колт 5 и се оказа тампон долу на гредата, пак така откъм шофьорската страна. Смених го и спря да хлопа. Щом и двигателя ти леко се клати вероятно да е тампон. При мен са три тампоните на двигателя, при теб незнам колко са има един до пистовия ремък той се вижда другите са отдолу под двигателя. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kdobrev98 Публикувано 7 януари Автор Сподели Публикувано 7 януари На 1/6/2024 at 5:37 PM , sport написа: При мен имаше подобно, но беше като на метал, моята е Колт 5 и се оказа тампон долу на гредата, пак така откъм шофьорската страна. Смених го и спря да хлопа. Щом и двигателя ти леко се клати вероятно да е тампон. При мен са три тампоните на двигателя, при теб незнам колко са има един до пистовия ремък той се вижда другите са отдолу под двигателя. Успех Преди няколко дни вдигнахме колата и май се чуваше от към блока , чукането беше глухо , но в купето най-много се чува и така пак не разбраха от какво е , мислеха, че са от клапани,лагери, тампони , но при рестарт на мотора чукането изчезва и всичко отпада .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kdobrev98 Публикувано 20 януари Автор Сподели Публикувано 20 януари Проблемът продължава но съм забелязал,че колкото повече гориво има в резервоара по-малко чука и по-рядко? На какво може да се дължи това , когато има по-малко гориво , не достига достатъчно до двигателя и нещо чука? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.