Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi Lancer 1.8 DI-D 2.0 DI-D.


ilia11

Препоръчано мнение

Здравейте! Кой от двата модела на двигателя е по-надежден. Обмислям да си закупя Lancer 2011 година. Интересувам се също и ходовата част на модела дали е здрава и скъпа ли е за поддръжка. Също така слаби места на модела.Често пътувам извънградско и ми трябва надежден автомобил. А моделът Lancer определено ми харесва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 2.0, но е от 2007-2008. След това вече идват японските дизели. Едва ли от 2011 г. има лансер с германския двигател 2.0.

Аз съм чел, че германският двигател, който е по технологията помпа-дюза, е с по-добри динамични характеристики. Японският двигател е по друга технология, вероятно минава за по-спокоен, но не толкова динамичен.

Като цяло, слабото място на германския двигател е самата технология помпа-дюза. Тя има някои важни предимства, но и съществени проблеми, свързани с директното впръскване на горивото в цилиндрите, а не във всмукателния колектор. Директното впръскване в цилиндрите е капризна технология, която изглежда не издържа проверката на времето. Моят двигател е такъв и това си личи. По-шумен е (трака-трака) при студено палене, особено в топло време, когато пали на ниски обороти, а свещите не подгряват цилиндрите - в началото работи малко по-нервно. Докато се сгреят цилиндрите и първоначалната по-богата горивна смес се замени от истински необходимата.

Тези двигатели не са подходящи за чести кратки маршрути, тъй като саждите от изгарянето се натрупват в маслото, а кратките маршрути не позволяват на маслото да се загрее до температура, която да позволи саждите да се разтворят и отчистят. При чести кратки курсове се препоръчва да се предприемат по-дълги пътувания, за да не се натрупат по-едри частици сажди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Понеже имам точно такъв Лансер 1.8 did 150 к.с с японският двигател 4N13 от 2011 година, мога да ти кажа, ако избираш такава, на какво да обърнеш внимание. Този мотор го слагат основно на ASX. Това е може би рядко за дизел на лек автомобил, който е с променливо газоразпределение на клапаните, което прави турбо дупката почти неусетна. Друга особеност е, че степента на сгъстяване е 14,9:1 , което свежда вибрациите съвсем до минимум. Но като взимаш автомобил втора ръка не знаеш как е стопанисван и експоатиран и всичко това което е плюс може да стане голям минус. Минус е, че мотора е с ДПф Евро 5, който се задръства при градско каране бързо, прави чести регенерации и пълни нафта в маслото. Разбира се има начин това да не се допуска дори и с градско шофиране. Много скъпи са дюзите, помпата за високо налягане на горивото и турбината с променлива геометрия, която запушен ДПф може да съсипе бързо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...