Премини към съдържание

Проблем с осветлението на таблото


tef4o

Препоръчано мнение

Вчера ми изчезнаха всички лампи (осветлителните) по таблото. Адска гадост е, щото нощно време въобще не знам какво става и с колко карам. Бушоните, поне тия под предния капак са си здрави всичките. Няма начин да са изгорели лампите, защото вчера си бачкаха всички.

Иначе сигналните (дълги, ABS, chechk engine и т.н.) си работят.

Някакви идеи?

 

Лансера е 95та, 4G92.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пот волана в ляво са слаботоковите предпазители най вероятно е някой от тях. Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди 1/2 година имах почти същия проблем (с опела преди да го продам) само че при мен нищо по таблото не работеше и се оказа че мишките са си хапнали малко от снопа с кабелите под таблото, при теб едва ли е така но имайте го и това в предвид ако гаража ви е топъл зимно време какъвто е моя :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

APACH: Благодаря ти, наистина не ги бях видял, но не е и от тях.

Всичките, включително и тоя дето пише gauges са здрави и имат напрежение.

Но си е все така тъмно :(

 

Две неща, които може би имат значение:

1. Имало е някакво стерео, което е изкормено с резачките и всички жици са на тиксо. Може ли да има нещо общо, щото освен двата плюса, масата и четирите говорителя има още една жица, дето не ми е съвсем ясно за какво е?

 

2. Ей сега видях, че до регулатора на осветлението на таблото не стига напрежение, въпреки, че от бушона излиза.

 

SIRKO: Никакъв шанс, огледах ги, а и колата е на 7-8 дена от Австрия. Преди много години имах веднъж ядове с мишки на москвето, но то си и мирише съответно :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прекъсната писта на таблото по която се захранва за осветяването му, има вероятност и от това да е, ако искаш го свали и замери с мултицед пистите, а относно кабела които ти е свободен може да е за ел. антена.

На мен това ми идва на акъла

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ОТКРИХ ГО! :icon_thumbup:

мамка му и прасе :)

оказа се разхалтавена букса на единия от предпазителите в моторния отсек (по схема се води dedicated fuse2)

 

Всичко бачка, само много ми е чудно защо е в такова състояние, при условия, че всички други са перфектни?

колата със сигурност не е пипана в BG, остава в Австрия да са се навъдили повечко от сръбските "майстори", отколкото ми се иска :(

 

Веднъж вече брахме ядове с една Мазда, бяха сменили задните лагери, при това със запис в сервизната книжка, само дето бяха девствено чисти, тоест нямаше и грам грес...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Важно е, че си намерил проблема. :icon_thumbup:

Относно сърбите е вярно и аз имах проблеми с колата на брат ми в германия.

Излиза от преглед със стикери за сменени а гарнитурата надува антифриза, добре, че я докарах до България без да увелича проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...