Премини към съдържание

Проблем след запалване на мотор 2,5td на Паджеро


Препоръчано мнение

Здравейте,колеги имам проблем след запалването на мотора и той е:След като запаля мотора(пали лесно) след около 30-40сек. започва да тресе оборотите са около 300-400 а отзад забелязах син дим,който мирише на неизгоряла нафта и в началото излиза периодично на облачета а след това се засилва и така докато позагрее мотора и се изчиства.Проверих свещите-добре са,не ми гори масло мотора и работи много спокойно, но имам чувството чи сместта е много богата в проблемния момент и най учудващото е защо не се задейства някакъв автоматичен смукач при началното палене.Съмнявам се за дюза или някакъв ел.проблем по управлението на помпата при началното палене и то само при студен мотор.Благодаря за коментарите и предложенията ви предварително :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дай номер на рама за да се орентираме, според мен нагнетателната помпа на твоя автомобил е с механично управление, но като дадеш номера на рамата ще е по-ясно. Ако свещите са здрави, провери ли като включиш подгрев дали подава напрежение на шината на свещите, защото може проблема да е в релето. Просто проблема така както го описваш ми изглежда, че пали без подгрев, но е възможно да се дължи и на нещо друго водещо до описаните от теб проблеми.

Номера на рамата е JMA0NV440PJ301139. Свещите ги проверявах една по една,но не замерих дали на шината има 12V.Благодаря ти за съвета

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със 2.8GLX-96г.и имам абсолютно същия проблем,лампата за подгряване светва,след няколко секунди изгасва,запалва от раз и след10-15 секунди падат оборотите дори загасва.Не съм замервал нищо,дали е същият проблем и при мен?Номера на рамата е:JMAORV46OSJ001457

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, проблема ми се оказа комплексен и всичко се оправи срещу 50лв.Майстора ми извърши следните процедури:

1.Регулира нивото на клапаните;

2.Изчисти разпрасквачите-единия не беше в ред;

3.Смени ми горивния филтър;

4.Най-смешния проблем беше скъсаната маса на двигателя, а оттам и слаб ток на подгрева.

Това е надявам се тази информация да помогне на колега с подобни проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със 2.8GLX-96г.и имам абсолютно същия проблем,лампата за подгряване светва,след няколко секунди изгасва,запалва от раз и след10-15 секунди падат оборотите дори загасва.Не съм замервал нищо,дали е същият проблем и при мен?Номера на рамата е:JMAORV46OSJ001457

Здравей колега,скоро четох за подобен проблем в един руски сайт. Диагнозите бяха:

1.Смучене на въздух в магистралния провод на гориво;

2.Запушена цедка в резервоара;

3.Затлачен филтър;

4.Някаква семеринга на помпата през която влизало масло в горивото.

Това беше само преведен цитат на това което прочетох.Надявам се да ти помогне тази информация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, проблема ми се оказа комплексен и всичко се оправи срещу 50лв.Майстора ми извърши следните процедури:

1.Регулира нивото на клапаните;

2.Изчисти разпрасквачите-единия не беше в ред;

3.Смени ми горивния филтър;

4.Най-смешния проблем беше скъсаната маса на двигателя, а оттам и слаб ток на подгрева.

Това е надявам се тази информация да помогне на колега с подобни проблеми.

Добра информация .......бях сигурен че не е само един проблема но се въздържах от коментари.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добра информация .......бях сигурен че не е само един проблема но се въздържах от коментари.........

Е нема начин да нема начин,явно ще трябва да си взема отпуск веднага след като си получа заплатата. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е нема начин да нема начин,явно ще трябва да си взема отпуск веднага след като си получа заплатата.

 

Здравей колега, ако нямаш сериозен майстор в Търново препоръчвам ти моя.Вярно в Шумен е и се занимава основно с дизелови Мерцедеси,но ще ти свърши работата на 100% и за малко пари(Стана фен на Митцибиши) :icon_thumbup: .При мен за всичко което по горе изброих като работа + горивния филтър(20лв.)=50лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
Е нема начин да нема начин,явно ще трябва да си взема отпуск веднага след като си получа заплатата.

 

Здравей колега, ако нямаш сериозен майстор в Търново препоръчвам ти моя.Вярно в Шумен е и се занимава основно с дизелови Мерцедеси,но ще ти свърши работата на 100% и за малко пари(Стана фен на Митцибиши) :icon_thumbup: .При мен за всичко което по горе изброих като работа + горивния филтър(20лв.)=50лв.

Колега дай някакви координати на майстора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...