Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

georgibo

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

georgibo's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Кофти............ :icon_crying: Пожелавам ти да е само гарнитура,но синия дим е признак или на недобра компресия или на проблем в горивната система.Обикновено,ако е гарнитура има много силен бял дим при сутрешните паления, но в тази ситуация кой знае...........Аз имам едно предположение,но нека да не викам дявола.Успех,дано да се разминеш тънко!!!!!
  2. Е нема начин да нема начин,явно ще трябва да си взема отпуск веднага след като си получа заплатата. Здравей колега, ако нямаш сериозен майстор в Търново препоръчвам ти моя.Вярно в Шумен е и се занимава основно с дизелови Мерцедеси,но ще ти свърши работата на 100% и за малко пари(Стана фен на Митцибиши) :icon_thumbup: .При мен за всичко което по горе изброих като работа + горивния филтър(20лв.)=50лв.
  3. Здравей колега,скоро четох за подобен проблем в един руски сайт. Диагнозите бяха: 1.Смучене на въздух в магистралния провод на гориво; 2.Запушена цедка в резервоара; 3.Затлачен филтър; 4.Някаква семеринга на помпата през която влизало масло в горивото. Това беше само преведен цитат на това което прочетох.Надявам се да ти помогне тази информация.
  4. Здравейте колеги, проблема ми се оказа комплексен и всичко се оправи срещу 50лв.Майстора ми извърши следните процедури: 1.Регулира нивото на клапаните; 2.Изчисти разпрасквачите-единия не беше в ред; 3.Смени ми горивния филтър; 4.Най-смешния проблем беше скъсаната маса на двигателя, а оттам и слаб ток на подгрева. Това е надявам се тази информация да помогне на колега с подобни проблеми.
  5. Номера на рамата е JMA0NV440PJ301139. Свещите ги проверявах една по една,но не замерих дали на шината има 12V.Благодаря ти за съвета
  6. Здравейте,колеги имам проблем след запалването на мотора и той е:След като запаля мотора(пали лесно) след около 30-40сек. започва да тресе оборотите са около 300-400 а отзад забелязах син дим,който мирише на неизгоряла нафта и в началото излиза периодично на облачета а след това се засилва и така докато позагрее мотора и се изчиства.Проверих свещите-добре са,не ми гори масло мотора и работи много спокойно, но имам чувството чи сместта е много богата в проблемния момент и най учудващото е защо не се задейства някакъв автоматичен смукач при началното палене.Съмнявам се за дюза или някакъв ел.проблем по управлението на помпата при началното палене и то само при студен мотор.Благодаря за коментарите и предложенията ви предварително :icon_crying:
×
×
  • Създаване...