georgibo Публикувано 25 март 2008 Сподели Публикувано 25 март 2008 Здравейте,колеги имам проблем след запалването на мотора и той е:След като запаля мотора(пали лесно) след около 30-40сек. започва да тресе оборотите са около 300-400 а отзад забелязах син дим,който мирише на неизгоряла нафта и в началото излиза периодично на облачета а след това се засилва и така докато позагрее мотора и се изчиства.Проверих свещите-добре са,не ми гори масло мотора и работи много спокойно, но имам чувството чи сместта е много богата в проблемния момент и най учудващото е защо не се задейства някакъв автоматичен смукач при началното палене.Съмнявам се за дюза или някакъв ел.проблем по управлението на помпата при началното палене и то само при студен мотор.Благодаря за коментарите и предложенията ви предварително :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgibo Публикувано 25 март 2008 Автор Сподели Публикувано 25 март 2008 Дай номер на рама за да се орентираме, според мен нагнетателната помпа на твоя автомобил е с механично управление, но като дадеш номера на рамата ще е по-ясно. Ако свещите са здрави, провери ли като включиш подгрев дали подава напрежение на шината на свещите, защото може проблема да е в релето. Просто проблема така както го описваш ми изглежда, че пали без подгрев, но е възможно да се дължи и на нещо друго водещо до описаните от теб проблеми. Номера на рамата е JMA0NV440PJ301139. Свещите ги проверявах една по една,но не замерих дали на шината има 12V.Благодаря ти за съвета Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VALE Публикувано 27 март 2008 Сподели Публикувано 27 март 2008 Аз съм със 2.8GLX-96г.и имам абсолютно същия проблем,лампата за подгряване светва,след няколко секунди изгасва,запалва от раз и след10-15 секунди падат оборотите дори загасва.Не съм замервал нищо,дали е същият проблем и при мен?Номера на рамата е:JMAORV46OSJ001457 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgibo Публикувано 28 март 2008 Автор Сподели Публикувано 28 март 2008 Здравейте колеги, проблема ми се оказа комплексен и всичко се оправи срещу 50лв.Майстора ми извърши следните процедури:1.Регулира нивото на клапаните;2.Изчисти разпрасквачите-единия не беше в ред;3.Смени ми горивния филтър;4.Най-смешния проблем беше скъсаната маса на двигателя, а оттам и слаб ток на подгрева.Това е надявам се тази информация да помогне на колега с подобни проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgibo Публикувано 28 март 2008 Автор Сподели Публикувано 28 март 2008 Аз съм със 2.8GLX-96г.и имам абсолютно същия проблем,лампата за подгряване светва,след няколко секунди изгасва,запалва от раз и след10-15 секунди падат оборотите дори загасва.Не съм замервал нищо,дали е същият проблем и при мен?Номера на рамата е:JMAORV46OSJ001457Здравей колега,скоро четох за подобен проблем в един руски сайт. Диагнозите бяха:1.Смучене на въздух в магистралния провод на гориво;2.Запушена цедка в резервоара;3.Затлачен филтър;4.Някаква семеринга на помпата през която влизало масло в горивото.Това беше само преведен цитат на това което прочетох.Надявам се да ти помогне тази информация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 март 2008 Сподели Публикувано 28 март 2008 Здравейте колеги, проблема ми се оказа комплексен и всичко се оправи срещу 50лв.Майстора ми извърши следните процедури:1.Регулира нивото на клапаните;2.Изчисти разпрасквачите-единия не беше в ред;3.Смени ми горивния филтър;4.Най-смешния проблем беше скъсаната маса на двигателя, а оттам и слаб ток на подгрева.Това е надявам се тази информация да помогне на колега с подобни проблеми.Добра информация .......бях сигурен че не е само един проблема но се въздържах от коментари......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VALE Публикувано 28 март 2008 Сподели Публикувано 28 март 2008 Добра информация .......бях сигурен че не е само един проблема но се въздържах от коментари.........Е нема начин да нема начин,явно ще трябва да си взема отпуск веднага след като си получа заплатата. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgibo Публикувано 28 март 2008 Автор Сподели Публикувано 28 март 2008 Е нема начин да нема начин,явно ще трябва да си взема отпуск веднага след като си получа заплатата. Здравей колега, ако нямаш сериозен майстор в Търново препоръчвам ти моя.Вярно в Шумен е и се занимава основно с дизелови Мерцедеси,но ще ти свърши работата на 100% и за малко пари(Стана фен на Митцибиши) :icon_thumbup: .При мен за всичко което по горе изброих като работа + горивния филтър(20лв.)=50лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen73 Публикувано 5 Май 2008 Сподели Публикувано 5 Май 2008 Е нема начин да нема начин,явно ще трябва да си взема отпуск веднага след като си получа заплатата. Здравей колега, ако нямаш сериозен майстор в Търново препоръчвам ти моя.Вярно в Шумен е и се занимава основно с дизелови Мерцедеси,но ще ти свърши работата на 100% и за малко пари(Стана фен на Митцибиши) :icon_thumbup: .При мен за всичко което по горе изброих като работа + горивния филтър(20лв.)=50лв.Колега дай някакви координати на майстора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.