VALE Публикувано 19 март 2008 Сподели Публикувано 19 март 2008 Здравейте,отскоро съм собственик(горд)на MITSUBISHI SHOGUN 2.8 GLX.Въпросът ми е,като превключа на предавка различна от Р или N джипа започва да вибрира целия,това проблем ли е ?И изобщо за какво трябва да прегледам основно по него.Благодаря ви предварително.Кутията е Super Select 1996г.август. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 март 2008 Сподели Публикувано 19 март 2008 Здравейте,отскоро съм собственик(горд)на MITSUBISHI SHOGUN 2.8 GLX.Въпросът ми е,като превключа на предавка различна от Р или N джипа започва да вибрира целия,това проблем ли е ?И изобщо за какво трябва да прегледам основно по него.Благодаря ви предварително.Кутията е Super Select 1996г.август.Ами проблем е, като заа начало си смени маслото и филтъра...............ако и тогава не се оправи ,го закачи на МУТ 2 да видим какво ще излезе.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VALE Публикувано 22 март 2008 Автор Сподели Публикувано 22 март 2008 В Мицубиши сервиз ли трябва да го закарам за да го закача на МУТ 2 ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VALE Публикувано 3 април 2008 Автор Сподели Публикувано 3 април 2008 Ами проблем е, като заа начало си смени маслото и филтъра...............ако и тогава не се оправи ,го закачи на МУТ 2 да видим какво ще излезе..........DJ,по щека показва че е 2 пъти повече отколкото е необходимо,да не би аз да не го меря правилно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 3 април 2008 Сподели Публикувано 3 април 2008 От къде си колега? Имам подобно паджеро и ако мога ще ти помогна :mitsu-smiley:Извинявам се ......сега видях че си от Велико Търново Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 април 2008 Сподели Публикувано 3 април 2008 DJ,по щека показва че е 2 пъти повече отколкото е необходимо,да не би аз да не го меря правилно?Значи, на щеката ще видиш 4 белега,двата белега от долу нагоре са за когато колата е студена "Hold" това са мин. и макс. ,след него има още два белега , съответно когато колата ти е топла " HOT" .......възможно е да има 3 белега, като средния е общ и показва границата на макс. стойност при студен мотор и минималната стойност при горещ мотор.............меренето на нивото на маслото става при запален мотор и вкл. лоста на положение N или P.................Освен това маслото трябва да знаеш какво е ..............ако не знаеш - смяна с ATF SPII или III ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.