Иван Вълков Публикувано 28 март Сподели Публикувано 28 март Здравейте, Притежавам колата от около 2 години и за тези две години. Проблемът е че седалките а именно седлото е много плитко. При повечко километри при мен се появява болка в коляното все едно съм стоял на колене при монтаж на ламинат или подови плочки. Известно ми е че колата не е предназначена за дълги преходи. Пробвах какви различни настройки на седалката до колкото позволява но за да ми ляга изцяло подбедрицата трябва доста да пусна облегалката и по този начин нямам добра видимост при маневриране. Така някой дали знае от някой друг модел на марката дали ще паснат предните седалки който биха могли да да бъдат по удобни. Явно доста съм се разглезил след Мондеото което има преди това но беше адски удобна кола за магистрално каране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Вълков Публикувано 23 Май Автор Сподели Публикувано 23 Май Монолог се получава но да споделя до къде стигнах…. За момента подложих по 3 шайби 10х36 за да надигна седалката само в предната и част т.к. при повдигане нагоре/надолу седлото остава хоризонтално. При така направената доработка имам вече около 200 км магистрално шофиране и се чуствам по добре след като слезна от автомобила. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 23 Май Admin Сподели Публикувано 23 Май Седалките електрически ли са? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Вълков Публикувано 1 юни Автор Сподели Публикувано 1 юни (редакция) Не обикновени седалки са. За момента частично реших проблема като подложих по 3 шайби само в предната част на закрепването към купето. Има известно подобряване след интервенцията. Следващото което обмислям е надграждане на самата седалка точно в областта където лягат коленете. Сядайки на дясната седалка нямам чак такъв дискофорт което ме кара да си мисля че има износване на самият ръб на седалката и при продължително стоене се за да не се свлича водача напред компенсира чрез напрежение в краката. Наблюдавайки и други марки и автомобили почти винаги в седлото има издигане в края и то е с цел при стоене гравитично притиска седящия към облегалката и така почиват самите крака при продължително шофиране. Редактирано 1 юни от Иван Вълков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.