lazo milev Публикувано 22 февруари 2008 Сподели Публикувано 22 февруари 2008 Колеги, Галанта се развали и никой не може да каже какво е. 2.0 бензин, 1997-ма, JMBLNEA2WVZ003990 Ето какъв е проблема, появи се в понеделник - колата пали, като се покара малко да позагрее около 10-15 мин губи мощност, светва check-a и започва да тресе, втори и / или трети цилиндър не работят. Не я карах до вчера, и отидох в Ратола. Сменихме свещи и кабели, после и бубината на тези два цилиндъра, всичко това в Ратола. 17 км. изминати след като сменихме бубината и проблема се появи отново днес сутринта.Когато колата работи и откачим тази бубина, работата не се променя - проблема явно е в тези два цилиндъра - втори и трети. Моля някой компетентен колега да ме насочи :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 февруари 2008 Сподели Публикувано 22 февруари 2008 Колеги, Галанта се развали и никой не може да каже какво е.Ето какъв е проблема, появи се в понеделник - колата пали, като се покара малко да позагрее около 10-15 мин губи мощност, светва check-a и започва да тресе, втори и / или трети цилиндър не работят. Не я карах до вчера, и отидох в Ратола. Сменихме свещи и кабели, после и бубината на тези два цилиндъра, всичко това в Ратола. 17 км. изминати след като сменихме бубината и проблема се появи отново днес сутринта.Когато колата работи и откачим тази бубина, работата не се променя - проблема явно е в тези два цилиндъра - втори и трети. Моля някой компетентен колега да ме насочи :icon_crying:А колата е?мотор??? система ???не сме гадатели............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazo milev Публикувано 22 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2008 А колата е?мотор??? система ???не сме гадатели............... Съжалявам, забравих най-важното в бързината: 2.0 бензин, 1997-ма, JMBLNEA2WVZ003990 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 февруари 2008 Сподели Публикувано 22 февруари 2008 Eee, така може......хубаво е да не вмъкваш допълнителната информация ( забравената) в предния пост...........При теб са две бубини на 4-те цилиндъра..........което значи че имаш на 1 и 4 цилиндър една бобина и едно управление , и на 2 и 3 цил. друга бобина с друго управление............това ,което искам да разбера е дали когато почне да прекъсва е от едната система ,т.е. 2 и 3 цил. или 4 и 1 цилиндър или са на различни системи.......примерно 1 и 2 цил или 3 и 4 цил.Другото което е ,когато си бил при Ратола замериха ли управлението на бобините .............т.е. сигнала от ЕКУ-то към бобините ( вътре в бобината е и комутатора) на всяка бобина има куплунг от 3 пина, единия е захр. ,другия е маса, и третия е упр. сигнал..............този трети пин ме интересува с него какво става...........ако искаш докарай колата да я видя...........И още нещо, закачихте ли я на МУТ-а?Отчете ли някакви грешки??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazo milev Публикувано 22 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2008 Eee, така може......хубаво е да не вмъкваш допълнителната информация ( забравената) в предния пост...........При теб са две бубини на 4-те цилиндъра..........което значи че имаш на 1 и 4 цилиндър една бобина и едно управление , и на 2 и 3 цил. друга бобина с друго управление............това ,което искам да разбера е дали когато почне да прекъсва е от едната система ,т.е. 2 и 3 цил. или 4 и 1 цилиндър или са на различни системи.......примерно 1 и 2 цил или 3 и 4 цил.Другото което е ,когато си бил при Ратола замериха ли управлението на бобините .............т.е. сигнала от ЕКУ-то към бобините ( вътре в бобината е и комутатора) на всяка бобина има куплунг от 3 пина, единия е захр. ,другия е маса, и третия е упр. сигнал..............този трети пин ме интересува с него какво става...........ако искаш докарай колата да я видя...........И още нещо, закачихте ли я на МУТ-а?Отчете ли някакви грешки???Благодаря за бъзрия отговор. Прекъсва на 2 и 3 цилиндър, 1 и 4 са ОК. Не знам какво е МУТ :icon_hmm:, но я закачиха на едно, което се включва под волана. Къде ти е сервиза колега, може ли днес към 3-4 да дойда да я видиш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 февруари 2008 Сподели Публикувано 22 февруари 2008 Благодаря за бъзрия отговор. Прекъсва на 2 и 3 цилиндър, 1 и 4 са ОК. Не знам какво е МУТ :icon_hmm:, но я закачиха на едно, което се включва под волана. Къде ти е сервиза колега, може ли днес към 3-4 да дойда да я видиш?След като са вкл. нещо под волана, значи са я качили а МУТ- електронно устройство с коет осе чете необходимата информация за евентуални грешки от ЕКУ-то ,прави и други работи ...........Сервиз все още няма - надявам се да стане скоро .......... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazo milev Публикувано 22 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2008 След като са вкл. нещо под волана, значи са я качили а МУТ- електронно устройство с коет осе чете необходимата информация за евентуални грешки от ЕКУ-то ,прави и други работи ...........Сервиз все още няма - надявам се да стане скоро .......... :rolleyes: Добре де :rolleyes: А къде да я видиш тогава? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazo milev Публикувано 22 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2008 След като са вкл. нещо под волана, значи са я качили а МУТ- електронно устройство с коет осе чете необходимата информация за евентуални грешки от ЕКУ-то ,прави и други работи ...........Сервиз все още няма - надявам се да стане скоро .......... :rolleyes: Да добавя - смених ангренаж в понеделник, и после като си взех колата се случи това, възможно ли е да има връзка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 февруари 2008 Сподели Публикувано 22 февруари 2008 Добре де :rolleyes: А къде да я видиш тогава?Имаш лично съобщение ..............иначе на ул. плана планина 24 в кв. Лозенец.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 февруари 2008 Сподели Публикувано 22 февруари 2008 Да добавя - смених ангренаж в понеделник, и после като си взех колата се случи това, възможно ли е да има връзка?а къде са ти го сменяли ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazo milev Публикувано 22 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2008 а къде са ти го сменяли ???Ами в един сервиз където и преди съм си оправял колите.Какво би могло потенциално да стане от това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 февруари 2008 Сподели Публикувано 22 февруари 2008 Всичко би могло да стане, от прецакан дадчик на кол. вал . до неправилно зацепване на агр. ремък.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 22 февруари 2008 Сподели Публикувано 22 февруари 2008 Колега, ужасния проблем има решение... ---> отиване при DJ-я...Много колеги са минали по твоя път! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nike123 Публикувано 22 февруари 2008 Сподели Публикувано 22 февруари 2008 Диджея оправя ли едни малки нещица , които се поставят в краката на предно-десно-седящия и евентуално финансовото изражение ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 22 февруари 2008 Сподели Публикувано 22 февруари 2008 Диджея оправя ли едни малки нещица , които се поставят в краката на предно-десно-седящия и евентуално финансовото изражение ? Колега, може ли малко по-конкретно за какви "малки нещица" говорим и какво "изражение" :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nike123 Публикувано 23 февруари 2008 Сподели Публикувано 23 февруари 2008 Има там една платка която явно не работи. Ходих в Ратола и казаха да си търся друга . Тази капсулована платка като натисна бутона за зимно каране не позволява да прибуксуват гумите . Има ли някой който може да го направи . Защото на едно място казаха , че може да го погледнат и ако не могат да го направят пари няма да вземат . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 23 февруари 2008 Сподели Публикувано 23 февруари 2008 Има там една платка която явно не работи. Ходих в Ратола и казаха да си търся друга . Тази капсулована платка като натисна бутона за зимно каране не позволява да прибуксуват гумите . Има ли някой който може да го направи . Защото на едно място казаха , че може да го погледнат и ако не могат да го направят пари няма да вземат .Нещо като Тракшън Контрол ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gorila13 Публикувано 24 февруари 2008 Сподели Публикувано 24 февруари 2008 Колеги, Галанта се развали и никой не може да каже какво е. 2.0 бензин, 1997-ма, JMBLNEA2WVZ003990 Ето какъв е проблема, появи се в понеделник - колата пали, като се покара малко да позагрее около 10-15 мин губи мощност, светва check-a и започва да тресе, втори и / или трети цилиндър не работят. Не я карах до вчера, и отидох в Ратола. Сменихме свещи и кабели, после и бубината на тези два цилиндъра, всичко това в Ратола. 17 км. изминати след като сменихме бубината и проблема се появи отново днес сутринта.Когато колата работи и откачим тази бубина, работата не се променя - проблема явно е в тези два цилиндъра - втори и трети. Моля някой компетентен колега да ме насочи :icon_crying:Здрасти. При такъв проблем, ако си със отделни бобини,сменяй всичките заедно. Аз стоях без кола 2 месеца заради това. Поръчах си ги от чужбина и ги смених всичките. Понякога следвай инстинктите си, не майсторите,ще си по-добре :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nike123 Публикувано 24 февруари 2008 Сподели Публикувано 24 февруари 2008 Поне така както ми обясниха това не е точно тракшън котрола , тъй като на самото табло има отделна лампа и ако не работел тракшън контрола щяла тя да светне а това е платката която отговаря само за пробуксуването на гумите . Един вид само си смета дали скоростта на автомобила отговаря на движението на гумите или нещо от тоя род , и когато компютъра на кутията го попита дали скоростта на колата отговаря на движението на гумите това нещо му казва . Е да обаче още при даването на контакт когато компютъра на скоростите го търси като елемент още тогава това не сработва и на таблото свети , че не работи . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.