Премини към съдържание

Ужасен проблем, дайте съвет


lazo milev

Препоръчано мнение

Колеги, Галанта се развали и никой не може да каже какво е.

 

2.0 бензин, 1997-ма, JMBLNEA2WVZ003990

 

Ето какъв е проблема, появи се в понеделник - колата пали, като се покара малко да позагрее около 10-15 мин губи мощност, светва check-a и започва да тресе, втори и / или трети цилиндър не работят.

Не я карах до вчера, и отидох в Ратола. Сменихме свещи и кабели, после и бубината на тези два цилиндъра, всичко това в Ратола. 17 км. изминати след като сменихме бубината и проблема се появи отново днес сутринта.

Когато колата работи и откачим тази бубина, работата не се променя - проблема явно е в тези два цилиндъра - втори и трети.

 

Моля някой компетентен колега да ме насочи :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, Галанта се развали и никой не може да каже какво е.

Ето какъв е проблема, появи се в понеделник - колата пали, като се покара малко да позагрее около 10-15 мин губи мощност, светва check-a и започва да тресе, втори и / или трети цилиндър не работят.

Не я карах до вчера, и отидох в Ратола. Сменихме свещи и кабели, после и бубината на тези два цилиндъра, всичко това в Ратола. 17 км. изминати след като сменихме бубината и проблема се появи отново днес сутринта.

Когато колата работи и откачим тази бубина, работата не се променя - проблема явно е в тези два цилиндъра - втори и трети.

 

Моля някой компетентен колега да ме насочи :icon_crying:

А колата е?

мотор??? система ???

не сме гадатели...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А колата е?

мотор??? система ???

не сме гадатели...............

 

Съжалявам, забравих най-важното в бързината:

 

2.0 бензин, 1997-ма, JMBLNEA2WVZ003990

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Eee, така може......хубаво е да не вмъкваш допълнителната информация ( забравената) в предния пост...........

При теб са две бубини на 4-те цилиндъра..........което значи че имаш на 1 и 4 цилиндър една бобина и едно управление , и на 2 и 3 цил. друга бобина с друго управление............това ,което искам да разбера е дали когато почне да прекъсва е от едната система ,т.е. 2 и 3 цил. или 4 и 1 цилиндър или са на различни системи.......примерно 1 и 2 цил или 3 и 4 цил.

Другото което е ,когато си бил при Ратола замериха ли управлението на бобините .............т.е. сигнала от ЕКУ-то към бобините ( вътре в бобината е и комутатора) на всяка бобина има куплунг от 3 пина, единия е захр. ,другия е маса, и третия е упр. сигнал..............този трети пин ме интересува с него какво става...........ако искаш докарай колата да я видя...........

И още нещо, закачихте ли я на МУТ-а?Отчете ли някакви грешки???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Eee, така може......хубаво е да не вмъкваш допълнителната информация ( забравената) в предния пост...........

При теб са две бубини на 4-те цилиндъра..........което значи че имаш на 1 и 4 цилиндър една бобина и едно управление , и на 2 и 3 цил. друга бобина с друго управление............това ,което искам да разбера е дали когато почне да прекъсва е от едната система ,т.е. 2 и 3 цил. или 4 и 1 цилиндър или са на различни системи.......примерно 1 и 2 цил или 3 и 4 цил.

Другото което е ,когато си бил при Ратола замериха ли управлението на бобините .............т.е. сигнала от ЕКУ-то към бобините ( вътре в бобината е и комутатора) на всяка бобина има куплунг от 3 пина, единия е захр. ,другия е маса, и третия е упр. сигнал..............този трети пин ме интересува с него какво става...........ако искаш докарай колата да я видя...........

И още нещо, закачихте ли я на МУТ-а?Отчете ли някакви грешки???

Благодаря за бъзрия отговор.

 

Прекъсва на 2 и 3 цилиндър, 1 и 4 са ОК. Не знам какво е МУТ :icon_hmm:, но я закачиха на едно, което се включва под волана.

 

Къде ти е сервиза колега, може ли днес към 3-4 да дойда да я видиш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бъзрия отговор.

 

Прекъсва на 2 и 3 цилиндър, 1 и 4 са ОК. Не знам какво е МУТ :icon_hmm:, но я закачиха на едно, което се включва под волана.

 

Къде ти е сервиза колега, може ли днес към 3-4 да дойда да я видиш?

След като са вкл. нещо под волана, значи са я качили а МУТ- електронно устройство с коет осе чете необходимата информация за евентуални грешки от ЕКУ-то ,прави и други работи ...........

Сервиз все още няма - надявам се да стане скоро .......... :rolleyes: :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като са вкл. нещо под волана, значи са я качили а МУТ- електронно устройство с коет осе чете необходимата информация за евентуални грешки от ЕКУ-то ,прави и други работи ...........

Сервиз все още няма - надявам се да стане скоро .......... :rolleyes: :yes3:

 

Добре де :rolleyes: А къде да я видиш тогава?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като са вкл. нещо под волана, значи са я качили а МУТ- електронно устройство с коет осе чете необходимата информация за евентуални грешки от ЕКУ-то ,прави и други работи ...........

Сервиз все още няма - надявам се да стане скоро .......... :rolleyes: :yes3:

Да добавя - смених ангренаж в понеделник, и после като си взех колата се случи това, възможно ли е да има връзка?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де :rolleyes: А къде да я видиш тогава?

Имаш лично съобщение ..............иначе на ул. плана планина 24 в кв. Лозенец..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя - смених ангренаж в понеделник, и после като си взех колата се случи това, възможно ли е да има връзка?

а къде са ти го сменяли ???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а къде са ти го сменяли ???

Ами в един сервиз където и преди съм си оправял колите.

Какво би могло потенциално да стане от това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко би могло да стане, от прецакан дадчик на кол. вал . до неправилно зацепване на агр. ремък..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ужасния проблем има решение... ---> отиване при DJ-я...

Много колеги са минали по твоя път! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Диджея оправя ли едни малки нещица , които се поставят в краката на предно-десно-седящия и евентуално финансовото изражение ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Диджея оправя ли едни малки нещица , които се поставят в краката на предно-десно-седящия и евентуално финансовото изражение ?

 

Колега, може ли малко по-конкретно :) за какви "малки нещица" говорим и какво "изражение" :)

 

:icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има там една платка която явно не работи. Ходих в Ратола и казаха да си търся друга . Тази капсулована платка като натисна бутона за зимно каране не позволява да прибуксуват гумите . Има ли някой който може да го направи . Защото на едно място казаха , че може да го погледнат и ако не могат да го направят пари няма да вземат .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има там една платка която явно не работи. Ходих в Ратола и казаха да си търся друга . Тази капсулована платка като натисна бутона за зимно каране не позволява да прибуксуват гумите . Има ли някой който може да го направи . Защото на едно място казаха , че може да го погледнат и ако не могат да го направят пари няма да вземат .

Нещо като Тракшън Контрол ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, Галанта се развали и никой не може да каже какво е.

 

2.0 бензин, 1997-ма, JMBLNEA2WVZ003990

 

Ето какъв е проблема, появи се в понеделник - колата пали, като се покара малко да позагрее около 10-15 мин губи мощност, светва check-a и започва да тресе, втори и / или трети цилиндър не работят.

Не я карах до вчера, и отидох в Ратола. Сменихме свещи и кабели, после и бубината на тези два цилиндъра, всичко това в Ратола. 17 км. изминати след като сменихме бубината и проблема се появи отново днес сутринта.

Когато колата работи и откачим тази бубина, работата не се променя - проблема явно е в тези два цилиндъра - втори и трети.

 

Моля някой компетентен колега да ме насочи :icon_crying:

Здрасти. При такъв проблем, ако си със отделни бобини,сменяй всичките заедно. Аз стоях без кола 2 месеца заради това. Поръчах си ги от чужбина и ги смених всичките. Понякога следвай инстинктите си, не майсторите,ще си по-добре :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поне така както ми обясниха това не е точно тракшън котрола , тъй като на самото табло има отделна лампа и ако не работел тракшън контрола щяла тя да светне а това е платката която отговаря само за пробуксуването на гумите . Един вид само си смета дали скоростта на автомобила отговаря на движението на гумите или нещо от тоя род , и когато компютъра на кутията го попита дали скоростта на колата отговаря на движението на гумите това нещо му казва . Е да обаче още при даването на контакт когато компютъра на скоростите го търси като елемент още тогава това не сработва и на таблото свети , че не работи .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...