Премини към съдържание

Проблеми при Lancer X


Ivo Angelov

Препоръчано мнение

Здравейте,от няколко дни чета Вашия и Руския форуми.Двоумя се м/у Lancer X и Астра GRC ,не целя коментар за двата автомобила, а за нещо прочетено в руския форум,а именно 2 основни проблема в Lancer X 1,5 мотор.Всички собственици на Lancer X се оплакват от лоша шумоизолация на колата и от нещо по-важно за мен/продадох си предната кола именно поради подобем проблем/ шум в скоростната кутия при движение на междинна. При 1,8/бензин/ проблема не съществувал. Моля ,ако някой кара 1,5 мотор нека сподели,ще съм много благодарен!А, и оше нещо... какво представлява волана на 1,5. Грозен ли е много и приятен ли е на пипане.Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За шумоизолацията - трябва да се види за кое ниво на оборудване става въпрос, може би при ниво Информ, което е стартовото за 1.5 бензин няма поставена шумоизлиращата кора под капака (както е на Колта - обаче на повечето хора им харесва звука на двигателя и не им е нужна шумоизолация). При дизел 2.0 със сигурност има много добра шумоизолация. Също така имай впредвид, че има някои дребни разлики в екстрите за различните пазари при едно и също на оборудване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да,за най-ниското ниво става дума. Руснаците масово шумоизолират /предни,задни врати и багажник/ всички нива на обурудване.Мен ме притеснява шума в скоростите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да,за най-ниското ниво става дума. Руснаците масово шумоизолират /предни,задни врати и багажник/ всички нива на обурудване.Мен ме притеснява шума в скоростите.

 

 

Няма такъв шум, аз съм карал доста тази кола и изобщо нямаше такъв проблем, най-добре отиди в Балкан Стар Шумен да я тестваш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече осми месец го търкалям моя :mitsu-smiley: (американския двулитров модел с 6-степенна CVT) и единствния шум (ако изобщо минава за такъв), който съм забелязал е този от рева на двигателя при високите обороти. Може да се окаже малко по-силен от аналогичен клас автомобил, заради използването на ангренажна верига, вместо ремък. Лично за мен това пък подчертава спортния характер на колата, но ако на някой не му харесва, то тогава трябва изобщо да се откаже от идеята за Лансер и да търси други модели. Спортния характер се подчертава също и от 18'' нископрофилни гуми и сигурно и това не би се харесало на хората, свикнали с возенето в лимузина да речем. Както се казва въпрос на вкус.

Аз пък все още не мога да разбера желанието на повечето хора в БГ да се придържат към ръчните трансмисии и да избягват технологиите като CVT. Просто вече не мога да си представя да ръчкам по цял ден лоста като гламав из градските улици и от светофар на светофар. За мен тази трансмисия (говоря за 6-степенната с лостове за управление от волана) е идеалното съчетание от удобството на автоматика и спортната динамика и контрол при ръчните трансмисии и никога не бих се върнал на последните. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...