Премини към съдържание

Спортен филтър


Препоръчано мнение

Колеги интересува ме какви са плюсовете и минусуте на спортния филтър, когато колата е на газ?

(става въпрос за еклипс 94г 4g63)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги интересува ме какви са плюсовете и минусуте на спортния филтър, когато колата е на газ?

(става въпрос за еклипс 94г 4g63)

 

Според мен би трябвало да дадеш малко повече инфо какво разбираш под "на газ". Инжекцион ли е, LPI или някаква друга история?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен би трябвало да дадеш малко повече инфо какво разбираш под "на газ". Инжекцион ли е, LPI или някаква друга история?

Става въпрос за обикновенна газова с плочка, не е газов инжекцион

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Също така и какъв е филтъра - конус, цилиндър или replacement (заместител).

За филтъра незнам кой ще е най подходящ, но бих се радвал сега да разбера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересувал ли си се както трябва как става номера понеже като сменях моя въздушния шилтър вътре в кутията имаше някакъв датчик мисля че е дебитомера къде ща го сложиш после :icon_hmm: . Консултирай се с някой който си е сложил но мисля че няма смисъл да развалях работата на инжинерите които са пресметнали как трябва да бъде и щом си сложил газ няма да спечелиш някой "кон" от горе. Но в крайна сметка ти решаваш. Има доколкото знам хубави спортни филтри за оригиналната кутия.

Успех ако направиш проекта кажи какво е станало защото имам съжата колица :icon_thumbup: може и да си промена мнението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз си сложих т.нар. Replacement филтър. Слага се в оригиналната кутия и е за многократна употреба. Промяната е основно в звука. Но така или иначе при условие, че си забил газ и то само с плочка, колата е достатъчно спъната и филтърът няма да промени нищо. Според мен ако се мисли за газ, вариантите са газов инжекцион или LPI. Затова и си карам на бензин :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересувал ли си се както трябва как става номера понеже като сменях моя въздушния шилтър вътре в кутията имаше някакъв датчик мисля че е дебитомера къде ща го сложиш после :icon_hmm: . Консултирай се с някой който си е сложил но мисля че няма смисъл да развалях работата на инжинерите които са пресметнали как трябва да бъде и щом си сложил газ няма да спечелиш някой "кон" от горе. Но в крайна сметка ти решаваш. Има доколкото знам хубави спортни филтри за оригиналната кутия.

Успех ако направиш проекта кажи какво е станало защото имам съжата колица :icon_thumbup: може и да си промена мнението.

Все още се колебая, но ако измисля нещо ще споделя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз си сложих т.нар. Replacement филтър. Слага се в оригиналната кутия и е за многократна употреба. Промяната е основно в звука. Но така или иначе при условие, че си забил газ и то само с плочка, колата е достатъчно спъната и филтърът няма да промени нищо. Според мен ако се мисли за газ, вариантите са газов инжекцион или LPI. Затова и си карам на бензин :good:

Колега незнам защо толкова ги хвалите тези газови инжекциони, на теория се чуват много велики неща за тях, но практика ако колата е с метални колектори няма никаква разлика от една проста уредба с плочка(нито в разхода, нито във вървежа; споделям това от личната си практика). Разхода ми на газ в момента е 7.5 литра(извън града), а на бензин е 7литра. Разбира се, че ако колата няма точната центровка на газ винаги ше е спъната и ще гори. За вървежа ( без да прозвучи самохвално)успях да смачкам една Вектра 2.0 16v turbo 4x4, а аз бях на газ (рабира се че не съм споменал, че имам и доста други подобрения на двигатела). Вярно е че от бензина по добро гориво за автомобилите няма, но ако ми се даваха повече от 1500лв нямаше да ги дам за газов инжекцион, а за метан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега незнам защо толкова ги хвалите тези газови инжекциони, на теория се чуват много велики неща за тях, но практика ако колата е с метални колектори няма никаква разлика от една проста уредба с плочка(нито в разхода, нито във вървежа; споделям това от личната си практика). Разхода ми на газ в момента е 7.5 литра(извън града), а на бензин е 7литра. Разбира се, че ако колата няма точната центровка на газ винаги ше е спъната и ще гори. За вървежа ( без да прозвучи самохвално)успях да смачкам една Вектра 2.0 16v turbo 4x4, а аз бях на газ (рабира се че не съм споменал, че имам и доста други подобрения на двигатела). Вярно е че от бензина по добро гориво за автомобилите няма, но ако ми се даваха повече от 1500лв нямаше да ги дам за газов инжекцион, а за метан.

Въпрос на вкус. Нямам намерение да те убеждавам, но за мен има 2 непоклатими неща - газовата уредба е само за коли, с които си вършиш работа (единствено LPI система може да ме разубеди), ако търсиш да "върви" и да биеш турбо-машина с атмосферка (не знам какви подобрения имаш, но според мен това може да стане, само ако Вектрата е въртяла гуми 2 мин. на старта) газта няма място никъде в уравнението; 2-ро "плочката" си е жив компромис както и да го погледнеш, по твоята логика може да забия един карбуратор на Еклипса и пак ще е 6. За метана дори няма да отварям дума, защото за мен това си е убийство за двигателя. При тези системи има толкова компромиси, че ако не правиш по 50000 км. на години не знам с каква идея ще си сложиш.

 

поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на вкус. Нямам намерение да те убеждавам, но за мен има 2 непоклатими неща - газовата уредба е само за коли, с които си вършиш работа (единствено LPI система може да ме разубеди), ако търсиш да "върви" и да биеш турбо-машина с атмосферка (не знам какви подобрения имаш, но според мен това може да стане, само ако Вектрата е въртяла гуми 2 мин. на старта) газта няма място никъде в уравнението; 2-ро "плочката" си е жив компромис както и да го погледнеш, по твоята логика може да забия един карбуратор на Еклипса и пак ще е 6. За метана дори няма да отварям дума, защото за мен това си е убийство за двигателя. При тези системи има толкова компромиси, че ако не правиш по 50000 км. на години не знам с каква идея ще си сложиш.

 

поздрави

Разбира се всеки има свое мнение по въпроса със газефикацията и аз уважавам твоето мнение. Да се върнем на темата с филтърчето, ти сподели че си сложил спортен филтър заместител в кутията и доколкото разбрах не си много впечатлен. Може ли да дадеш малко повече инфо като цена и марка на филтъра, на колко време се почиства и указва ли влияние спрямо разхода на гориво. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се всеки има свое мнение по въпроса със газефикацията и аз уважавам твоето мнение. Да се върнем на темата с филтърчето, ти сподели че си сложил спортен филтър заместител в кутията и доколкото разбрах не си много впечатлен. Може ли да дадеш малко повече инфо като цена и марка на филтъра, на колко време се почиства и указва ли влияние спрямо разхода на гориво. :mitsu-smiley:

Да, в момента ползвам такъв филтър на JR Filter. Френски е. Цената е 98,00 лв. с ДДС, но не включва препарата за почистване. Дават му чистене на 100 000 километра, което преведено към нашите условия значи чистене на около 20к или веднъж годишно. Иначе съм доволен от филтърчето. Получих точно толкова, колкото очаквах. Звукът е много добър. Вървежът се е повишил леко по-скоро само в главата ми, но така или иначе има и психологически ефект :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, в момента ползвам такъв филтър на JR Filter. Френски е. Цената е 98,00 лв. с ДДС, но не включва препарата за почистване. Дават му чистене на 100 000 километра, което преведено към нашите условия значи чистене на около 20к или веднъж годишно. Иначе съм доволен от филтърчето. Получих точно толкова, колкото очаквах. Звукът е много добър. Вървежът се е повишил леко по-скоро само в главата ми, но така или иначе има и психологически ефект :icon_blush:

Мерси за информацията колега. Ще се консултирам и майстора ми и ще преценя как да постъпя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...