Премини към съдържание

Mitsubishi Eclipse проблем с ДВГ


Препоръчано мнение

Колеги, проблема е със следната пред история:

Закупих MITSUBISHI ECLIPSE 2.0 16V 1993' G1 - Декември месец с огромно желание, но се оказа че продавача ме е подвел че автомобила е подготвен за зимата, за зла беда точно тогава бях 72 часа на работа а се уцелиха и студове :( , не искам да търся под вола теле и не съм тръгнал да го съдя тук (продавача) трябваше да не приемам на доверие думите му но уви вече е факт че колата тогава замръзна и 2 дни я размарзявах защото беше с вода а не с антифриз. Споделих проблема с DJ_tymbi и той ми каза как да проверя дали е спукана главата, метода няма да го описвам сега но ако се наложи ще го опиша, при първата проверка чрез казанчето на разширителя изглежда не съм го направил както трябва и не установих проблем, но забелязах че колата губи вода - приблизително 50 - 100 грама на седмица без да е карана (паля я веднъж седмично и е в гараж). Днес реших пак да я запаля, проверих масло - ОК и вода - пак 50 - 100 грама долях, реших и повторих експеримента но този път ползвах шише с вода а не разширителя и открих проблем :( прави балончета :( (за шишето пак преди това питах DJ_tymbi). Също така и от ауспуха конденза е много и със сладникав мирис като на антифриз - ето къде отива водата :( . Извън това има и шум в главата - трака повдигач.

Ето и въпроса ми: какво да правя, ако е издухана гарнитура (ясно ми е че може да се установи след сваляне на главата) ще се сменят гарнитури, но ако е спукана какво да правя, ремонта на тази ли е по- изгоден или да търся друга, имайки в предвид че, ще се сменят и повдигачи. Със свалянето ще се справя и сам но със сглобяването не, а в това състояние мога ли да я транспортирам до сервиз? Моля ВИ дайте съвет какво да правя.

номера на рамата е: 4MBMND22APE005720

номера на ДВГ е: 4G63В1565

 

С уважение Иван Груев

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разглобявай и гледай, ако е спукана дай я насам. Имам тук познат в Пловдив с главите правят чудеса. Гнезда на клапани правят, избиват, заваряват, набиват, всичко каквото ти дойде на акъла. Водни проби, даже и рентгенова снимка за шупли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, аз имах същият проблем със загубата на водата когато закупих моят еклипс.

Това което мога да ти кажа със сигурност е че главата не е спукана и няма ями. Ако глата имаше дори съвсем малка ямичка докато я запалиш няма да има две минути и вече ще е хвърлила водата и прегряла. Първо бих те посъветвал да провериш дали загубата на водата не е от някое гумено съединение или радиатора. Второ щом колата е била с вода когато си я купил бъди сигурен, че и преди е губила вода и това е било причината за продажбата. При това положение без да се замисляш направо сменяй гарнитура на главата, при което задължително трябва да има шлайф на главата и си решаваш проблема окончателно :icon_thumbup: . Също бих те посъветвал да внимаваш точно кой майстор ще ти прави ремонта, защото събирането на двигателя и зацепването му е доста сложно.

(между другото хидравличните повдигачи са със лагерчета, така че те са вечни :mitsu-smiley: )

Успех с ремонта :icon_thumbup: !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем и смених помпата на бодата от там ми течеше виж да не е това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...