gruew Публикувано 19 януари 2008 Сподели Публикувано 19 януари 2008 Колеги, проблема е със следната пред история:Закупих MITSUBISHI ECLIPSE 2.0 16V 1993' G1 - Декември месец с огромно желание, но се оказа че продавача ме е подвел че автомобила е подготвен за зимата, за зла беда точно тогава бях 72 часа на работа а се уцелиха и студове :( , не искам да търся под вола теле и не съм тръгнал да го съдя тук (продавача) трябваше да не приемам на доверие думите му но уви вече е факт че колата тогава замръзна и 2 дни я размарзявах защото беше с вода а не с антифриз. Споделих проблема с DJ_tymbi и той ми каза как да проверя дали е спукана главата, метода няма да го описвам сега но ако се наложи ще го опиша, при първата проверка чрез казанчето на разширителя изглежда не съм го направил както трябва и не установих проблем, но забелязах че колата губи вода - приблизително 50 - 100 грама на седмица без да е карана (паля я веднъж седмично и е в гараж). Днес реших пак да я запаля, проверих масло - ОК и вода - пак 50 - 100 грама долях, реших и повторих експеримента но този път ползвах шише с вода а не разширителя и открих проблем :( прави балончета :( (за шишето пак преди това питах DJ_tymbi). Също така и от ауспуха конденза е много и със сладникав мирис като на антифриз - ето къде отива водата :( . Извън това има и шум в главата - трака повдигач. Ето и въпроса ми: какво да правя, ако е издухана гарнитура (ясно ми е че може да се установи след сваляне на главата) ще се сменят гарнитури, но ако е спукана какво да правя, ремонта на тази ли е по- изгоден или да търся друга, имайки в предвид че, ще се сменят и повдигачи. Със свалянето ще се справя и сам но със сглобяването не, а в това състояние мога ли да я транспортирам до сервиз? Моля ВИ дайте съвет какво да правя. номера на рамата е: 4MBMND22APE005720 номера на ДВГ е: 4G63В1565 С уважение Иван Груев Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 януари 2008 Сподели Публикувано 19 януари 2008 Разглобявай и гледай, ако е спукана дай я насам. Имам тук познат в Пловдив с главите правят чудеса. Гнезда на клапани правят, избиват, заваряват, набиват, всичко каквото ти дойде на акъла. Водни проби, даже и рентгенова снимка за шупли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
123456 Публикувано 25 януари 2008 Сподели Публикувано 25 януари 2008 Здравей колега, аз имах същият проблем със загубата на водата когато закупих моят еклипс.Това което мога да ти кажа със сигурност е че главата не е спукана и няма ями. Ако глата имаше дори съвсем малка ямичка докато я запалиш няма да има две минути и вече ще е хвърлила водата и прегряла. Първо бих те посъветвал да провериш дали загубата на водата не е от някое гумено съединение или радиатора. Второ щом колата е била с вода когато си я купил бъди сигурен, че и преди е губила вода и това е било причината за продажбата. При това положение без да се замисляш направо сменяй гарнитура на главата, при което задължително трябва да има шлайф на главата и си решаваш проблема окончателно :icon_thumbup: . Също бих те посъветвал да внимаваш точно кой майстор ще ти прави ремонта, защото събирането на двигателя и зацепването му е доста сложно.(между другото хидравличните повдигачи са със лагерчета, така че те са вечни :mitsu-smiley: )Успех с ремонта :icon_thumbup: !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jan4o0o0 Публикувано 25 януари 2008 Сподели Публикувано 25 януари 2008 Имах подобен проблем и смених помпата на бодата от там ми течеше виж да не е това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.