batiryavor Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 Утре ще си купувам space Wagon 1999, 2,4 GDI - всичко е наред, като го гледам - обче тука в препоръките за нова кола пише че ако при запален двигател колата духа през отвора за маслото значи направо да търся друга. На Горубляне 4 коли видях и четирите си духаха през отвора за маслото ?! Какво да правя ?И освен това отзад излиза бял пушек - продаваща казва че е конденз ама каот се вдигнат оборотите и пушека се засилва - нормално ли е това ?Предварително благодаря за своевременните отгори на молбата за помощ ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiryavor Публикувано 14 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2008 А ако се подаде газ до около 2500 оборота трябва ли да спре ?А ако продължи да духа това много ли е зле ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 А ако се подаде газ до около 2500 оборота трябва ли да спре ?А ако продължи да духа това много ли е зле ?Отиди да ти замерят компресията и само така ще си 100% сигурен че е в ред колата.......... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiryavor Публикувано 14 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2008 Благодаря за отговорите, уредих го обаче майстора каза че намясто му е по удобно да замери с преносим компресор. Дали така пак ще се констатира надежността на двигателя или в сервиза е по добре ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 Благодаря за отговорите, уредих го обаче майстора каза че намясто му е по удобно да замери с преносим компресор. Дали така пак ще се констатира надежността на двигателя или в сервиза е по добре ?Все тая............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 Кажи му на майстора ти да си приготви тънкостенен ключ за свещите , щото ще види зор иначе, и освен това да попрегледа малко нещата относно GDI двигател, като например това , че минималната компресия трябва да е 14 атм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.